Dan wel uitdraaien op briefpapier van de baasquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat Sammz zegt. Uitdraaien, neerplempen en eisen.
Ook hier zijn de gedachten bij Karel, je mooie kanjertje,quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja laat die animal cops er maar werk van maken, ik heb niet zo heel veel zin om weer naar dat politiebureau te gaan. Kan altijd nog mochten die animal cops niks kunnen doen.
Ik vind andere dingen ook belangrijker nu op dit moment eigenlijk.
Hij kan elk moment gecremeerd worden, niet te geloven gewoon...
Helemaal sprakeloos ben ik hier van...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Bedankt voor alle smsjes en lieve berichten en zo.
Ik ben echt echt helemaal stuk, Karel deed geen vlieg kwaad, die hond dook erop en schudde hem zo dood, ze zijn er met twee man op gesprongen om hem los te krijgen, hij beet zijn baasje ook nog flink en ik las vanavond dat hij meteen daarna ook nog een bull terrier te grazen heeft genomen. Ik blijf het maar zien, als een film, mn lieve lieve Kareltje.
Hij is in mijn armen overleden, heel snel gelukkig, hij heeft niet lang geleden en nog wel meegekregen dat ik hem oppakte, dat wijf wilde hem pakken, ik heb echt gegild dat ze van hem af moest blijven, ik zag eigenlijk meteen al dat het einde oefening was,,,
Ik huil al urenlang non stop, we zijn meteen naar het politiebureau gereden, daar hebben ze een rapport opgemaakt, ik heb daar een uur gezeten met een dood hondje in mn armen, ik zat helemaal vol met bloed.
Ik wil nog veel zeggen maar ik kan echt even niet meer, ik ga wat hoofdpijnkillers slikken en mn bed in denk ik.
Thnx voor alle smsjes en berichten allemaal
Godverdomme, nou zit ik met natte ogen un de trein.quote:
Je baas kent die wetsartikelen vast ook, of hij weet ze te vinden. Die zal er wel gebruik van maken om het aanhangig te maken. En verder hoef jij je daar niet mee bezig te houden. Jij hebt genoeg aan jezelf en aan je andere hondjes en Thessa.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja laat die animal cops er maar werk van maken, ik heb niet zo heel veel zin om weer naar dat politiebureau te gaan. Kan altijd nog mochten die animal cops niks kunnen doen.
Ik vind andere dingen ook belangrijker nu op dit moment eigenlijk.
Hij kan elk moment gecremeerd worden, niet te geloven gewoon...
quote:
Mooi, heb er ook nog eentje gemaakt..quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef senesta het volgende:
Ik vind het wel een heel mooi idee, de beestjes hier die ook afscheid nemen.
Ik wilde ook zo'n mooie foto maken van mijn beestjes maar mijn katten zijn geen boor ben ik bang![]()
In andere fora op FOK! worden wel eens kringtopics gemaakt waarin iedereen in een topic handen pakte om hun verbondenheid met iemand te tonen in moeilijke tijden. Ik vind het wel mooi om datgene wat ons hier in eerste instantie verbonden heeft ook te laten spreken. Mooi Greys
Ik heb mijn best gedaan..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is onmogelijk om 6 katten op de foto te krijgenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef senesta het volgende:
Ik vind het wel een heel mooi idee, de beestjes hier die ook afscheid nemen.
Ik wilde ook zo'n mooie foto maken van mijn beestjes maar mijn katten zijn geen boor ben ik bang![]()
In andere fora op FOK! worden wel eens kringtopics gemaakt waarin iedereen in een topic handen pakte om hun verbondenheid met iemand te tonen in moeilijke tijden. Ik vind het wel mooi om datgene wat ons hier in eerste instantie verbonden heeft ook te laten spreken. Mooi Greys
Ik heb mijn best gedaan..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtig menneke was het tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Van op facebook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, die is echt heel roerendquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hij een beetje voort mag leven in mijn eigen Carel..
+1quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:54 schreef Greys het volgende:
Ik word helemaal emo van al die foto's...
Prachtig ook zeg.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hij een beetje voort mag leven in mijn eigen Carel..
Ik heb er kippevel van, zo mooiquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:54 schreef Greys het volgende:
Ik word helemaal emo van al die foto's...
Goed ideequote:Op maandag 31 oktober 2011 13:02 schreef Samzz het volgende:
Misschien een idee om ze in een spoilertje in de volgende OP te zetten? Zodat oh-oh ze ook kan zien als dit topic dicht is.
Nog mooier, inderdaad.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:04 schreef Greys het volgende:
Mooi idee ja en hoeft wat mij betreft niet in een spoiler, gewoon mooi onder elkaar.
Ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond Karel ook altijd de mooiste van het stel![]()
Sorry oh oh![]()
Ja dat vind ik ook heel erg lief!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lief dat de lurkers ook even langskomen voor oh oh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |