quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef tombolafan het volgende:
ARGH Godverdegodver, Sjefke bijt gewoon WAAR IK BIJ ZIT in 1x mn telefoonoplader door
Nou meestal heeft ie ontzag voor me en doet ie zoiets niet als ik er benquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar was het minder erg als ie het had gedaan als je er niet bij was?
Ai, je gezag wordt danig ondermijndquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Nou meestal heeft ie ontzag voor me en doet ie zoiets niet als ik er ben
Ik gooi ze wel op de gang nu
Wàt!? O shit zegquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Ik zie een heel erg afschuwelijk bericht op Facebook dat Kareltje van oh-oh dood is![]()
Doodgebeten op een losloopgebied.
Oh nee!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben er helemaal misselijk van.
Arm Kareltje.
En arme oh-oh
Oh dju. Sterkte oh-oh!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Ik zie een heel erg afschuwelijk bericht op Facebook dat Kareltje van oh-oh dood is![]()
Doodgebeten op een losloopgebied.
Ik ook, want ik had vlak daarvoor deze foto gezien in het Centraal Hondentopic (van eerder deze week, maar ik had daar nog niet teruggelezen).quote:
Logisch idd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me niet GreysZe heeft wel wat anders aan haar hoofd nu natuurlijk, dan ons inlichten.
Wat was Kareltoch een mooi en lief hondje en ik zag met op facebook ook zo'n mooie foto van hemquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, want ik had vlak daarvoor deze foto gezien in het Centraal Hondentopic (van eerder deze week, maar ik had daar nog niet teruggelezen).
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen bij het lezen ervanquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij bent geloof ik de enige die het snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |