Leuk!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef r8v2 het volgende:
Ik ben er uit. September 2012 weer studeren in Zweden. Tot die tijd een paar kutbaantjes doen en sparen.
dat geeft niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oke, nu denk ik ook raar over jou!
Ga bij Domino's aan de Elckerlyclaan werken, die kunnen wel een beveiliger gebruikenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef r8v2 het volgende:
Ik ben er uit. September 2012 weer studeren in Zweden. Tot die tijd een paar kutbaantjes doen en sparen.
jonge, da's fulltime en met werktijden enzo! Ik zat meer te denken aa selektvracht ofzo!quote:Op donderdag 3 november 2011 09:56 schreef ArTiC het volgende:
wij zoeken een 1e lijns helpdesk (skilled) slet (3 dagen helpdesk / 2 dagen onsite storingen verhelpen)...maarja...r8's werkethiek een beetje kennende
Net gesolliciteerd jaquote:Op donderdag 3 november 2011 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, da's fulltime en met werktijden enzo! Ik zat meer te denken aa selektvracht ofzo!
waar blijft mijn pakketje?quote:
nieuwe opblaasvriendin besteld?quote:
you're fired!!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:50 schreef r8v2 het volgende:
Daar ben ik per ongeluk overheen gereden.
bijna, een opblaasterroristquote:
van mij wilde ze alles van 2008 tot nuquote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef ArTiC het volgende:
oh joy...kan er ook nog wel bij...ik moet aangifte inkomstenbelasting 2010 gaan doen..tuurlijk vragen ze dat in een jaar waarbij ik 2 dagen 2 werkgevers gehad heb
quote:
Wat is daar het probleem van?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef ArTiC het volgende:
oh joy...kan er ook nog wel bij...ik moet aangifte inkomstenbelasting 2010 gaan doen..tuurlijk vragen ze dat in een jaar waarbij ik 2 dagen 2 werkgevers gehad heb
Is het alweer over?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
het IK MOET NU ROKEN!!!! Moment is aangebroken
ZOO SQ, TREK IN EEN SIGARETJE?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
het blijft wel met vlagen terugkomen vandaag
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:28 schreef Juup© het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 6 posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |