Bij het drinken van dat drankje zie je zijn ware gezicht even doorkomen. Ik vond dat redelijk demonisch. Daarnaast is Renard een prins, dus maakt deel uit van de Wesen-royalty. Ik heb het dus opgevat als meer Wesen dan mens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:41 schreef WheeleE het volgende:
Tot halverwege de aflevering vond ik m maar zo zo. Weinig voortuitgang en te weinig Grimmness. Toen het stuk met moeder Schade en Renard begon te spelen werd het interessant.
Als ik het goed heb verstaan is Renard dus 'only barely human'. Dat kan ik op 2 manieren interpreteren: barely human als in maar net menselijk en dus geen Wesen, of wel Wesen maar net genoeg menselijk. Ik ben er nog niet over uit welke het nou is.
Er wordt in ieder geval even goed geroerd in de hele boel. Juliette is haar geheugen kwijt, moeder Grimm is buiten het zichtveld van Nick geraakt, en de FBI zit Nick op de nek.
Gelukkig zitten er nog genoeg afleveringen in het seizoen.
Ja dat leek mij dan ook. Maar dus niet helemaal Wesen. Een soort van bastaard/half-Wesen/ietsdergelijks? Zal nog wel duidelijk worden hoop ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:41 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Bij het drinken van dat drankje zie je zijn ware gezicht even doorkomen. Ik vond dat redelijk demonisch. Daarnaast is Renard een prins, dus maakt deel uit van de Wesen-royalty. Ik heb het dus opgevat als meer Wesen dan mens.
Ik gok dat Wesen een soort van gemuteerde mensen zijn, dus in de basis menselijk, maar met bepaalde Wesen-eigenschappen. Als dat niet zo was, zouden ze natuurlijk allang door de mand gevallen zijn als ze in een ziekenhuis terecht zouden komen. Alleen varieert de hoeveelheid Wesen per soort Wesen. En ik denk dat de Wesen-royalty (waar Renard bij hoort) dus de sterkste/ergste Wesen zijn (en dus het minst menselijk)quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:45 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja dat leek mij dan ook. Maar dus niet helemaal Wesen. Een soort van bastaard/half-Wesen/ietsdergelijks? Zal nog wel duidelijk worden hoop ik.
Vanmiddag alweer de nieuwe aflevering kijken
Dat klinkt wel aannemelijk ja. Al heeft Renard dan wel een dubbele agenda, tégen de royalty? Ik raak soms een beetje in de warquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:51 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik gok dat Wesen een soort van gemuteerde mensen zijn, dus in de basis menselijk, maar met bepaalde Wesen-eigenschappen. Als dat niet zo was, zouden ze natuurlijk allang door de mand gevallen zijn als ze in een ziekenhuis terecht zouden komen. Alleen varieert de hoeveelheid Wesen per soort Wesen. En ik denk dat de Wesen-royalty (waar Renard bij hoort) dus de sterkste/ergste Wesen zijn (en dus het minst menselijk)
ik denk eerder dat die het zo opnam door dat "familie" van hem was en dat hij er zo een beetje inroltquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:39 schreef WheeleE het volgende:
De leader is ingekort!
En de aflevering was verder ook tof. Al vond ik Hank wel erg relaxed en begrijpend over het hele Grimm/Wesengebeuren. Die zal vast nog wel eens een terugslag krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ja want de rest van het Grimm verhaal is natuurlijk heel normaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:06 schreef Adelante het volgende:
Ik vond deze episode maar matig: een ebola virus waar je instant geil van wordt en dan een dag later moordzuchtig een dood
Ben benieuwd wat de poes nog gaat aanrichten...
Niet dan? Zeg jij je vriendin nooit dat ze haar vacht weer eens moet wassen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want de rest van het Grimm verhaal is natuurlijk heel normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er mag wat mij betreft iets meer spanning, intrige en meta-verhaal aan te pas komen. In dat opzicht laat Once Upon A Time mij meer uitkijken naar de volgende aflevering dan Grimm.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik ben nu eindelijk aan het bij kijken, maar wanneer moeder Grimm die moeder van Adelente (volgens mij) spreekt, die verteld dat er een Royalty is, verteld ze ook dat hij 'letterlijk een bastaard' is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:16 schreef Chevalric het volgende:
Renard is volgens mij het zwarte schaap binnen zijn familie. Dat merkte je ook toen hij belde met zijn broer. Hij is niet per sé tegen de royalty, maar hij wil wel zijn eigen weg kunnen kiezen.
De eerste aflevering van het tweede seizoen geeft een hoop info over Renard. Misschien dat je die nog eens moet bekijken? En anders gaat de komende aflevering weer wat duidelijkheid brengen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben nu eindelijk aan het bij kijken, maar wanneer moeder Grimm die moeder van Adelente (volgens mij) spreekt, die verteld dat er een Royalty is, verteld ze ook dat hij 'letterlijk een bastaard' is.
Ik heb trouwens ergens een belangrijke aflevering gemist, want die royalty snap ik niet helemaal. Dat is de hogere rang onder de wezens en die zijn een soort heersers over ze? In ieder geval zitten ze achter de sleutel aan, maar ik weet dus nog niet precies wat ze zijn :p.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |