oh dat is dan de toegevoegde waarde?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:50 schreef Peter het volgende:
Een GAY-forum waar we wel leuke plaatjes kunnen posten
Wat ben je weer negatiefquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dat is dan de toegevoegde waarde?
nee ik keur het niet af, ik bekijk het kritisch, realistischquote:
ja maar dat kan hier toch net zo goed, dat gebeurt hier toch ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:52 schreef Tha_Erik het volgende:
En over homofilms kunnen babbelen, gay-muziek, feestjes, homoproblemen, datingservice.
Ik was aan het scrollen op AoMquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:53 schreef wizarddragon het volgende:
Tsjongejonge.. moet je nou weer zo hard typen.
ok, ik snap het concept nu wat beter ja, dat wil overigens niet zeggen dat ik er enthousiast over benquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:52 schreef Peter het volgende:
Topics over emancipatie, het gay-leven. de HOMO-reeks en lesbo-reeks, topics over bekende homo's, emancipatie wereldwijd, sportemancipatie, lectuur etc. etc.
Er is veel meer dan alleen een slowchat
Resultaten uit het verleden bewijzen dat het openen van een forum de topics verveelvoudigd.. trekt ook users aan die hier alleen lurken en niet meeposten omdat ze voelen dat hier nauwelijks serieuze onderwerpen besproken kunnen worden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dat kan hier toch net zo goed, dat gebeurt hier toch ook
Hihihihih, je zei potentiequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat er best potentie in zit.
Hier kan het niet zo uitgebreid en als er aparte topics zijn dan zit er ook geen ander gesprek tussendoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dat kan hier toch net zo goed, dat gebeurt hier toch ook
Ik denk dat het heel wat mannen trekt hihi.quote:
Grapjes om 2 uur 'snachtsquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel wat mannen trekt hihi.
Oh boy, nog een uur grapjes van Erikquote:
Moet er niet aan denken!quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh boy, nog een uur grapjes van Erik
Geloof me, wij ook niet ;')quote:
Mag tijd worden!quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:02 schreef Peter het volgende:
Yvon, zou Dizer in een gay-forum nou ook uit de kast durven komen?
quote:
/care.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ben wel overdag niet online he, alleen na werktijd
Zo kun je dit topic ook wel afschaffen, en homokroegen, de gaypride, homosportverenigingen, datingsites, gaykrant...quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef De_Directeur het volgende:
Bij echte homo-emancipatie van Fok! is een apart forum juist niet nodig.
Wel!quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef De_Directeur het volgende:
Ik denk dat het best een specifieke interessedoelgroep is en dat er best baat bij kan zijn om allerlei homodingen bij elkaar te bundelen zodat degenen met interesse makkelijk alles kunnen vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef De_Directeur het volgende:
Ik geef ontzettend veel om je, maar niet om je werktijdenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat geef je toch weer veel om me
Jij valse nicht
Alleen voor homofoben als thunderbitch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:08 schreef De_Directeur het volgende:
Kunnen we niet een apart hetero-forum maken?
ik lig in bed met mijn telefoonquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:08 schreef Peter het volgende:
En met al die stilte hier denk je dat yvon, remlof en Erik er druk mee bezig zijn, terwijl in werkelijkheid een ieder met drank achter de PC zit te niksen
D'r zijn wel véél meer bi/homo FOK!kers dan dat ik eerst door hadquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het best een specifieke interessedoelgroep is en dat er best baat bij kan zijn om allerlei homodingen bij elkaar te bundelen zodat degenen met interesse makkelijk alles kunnen vinden.
En bansheeboy.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Alleen voor homofoben als thunderbitch?
Wat een vervelend mens is dat. En david ik niet zo snel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Alleen voor homofoben als thunderbitch?
Man o man ja!quote:
Wie is davidquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een vervelend mens is dat. En david ik niet zo snel.
David is een leuke naam.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een vervelend mens is dat. En david ik niet zo snel.
Iemand wilde mijn nummer wel aan het eind van de avondquote:
Niet leuk genoeg?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand wilde mijn nummer wel aan het eind van de avond. Maar niet gelet.
Oh nummer wel gegeven, maar niet geslet, dat wilde ik zeggenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh nummer wel gegeven, maar niet geslet, dat wilde ik zeggen.
Heb je het nu over jezelf?quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:48 schreef Vlarp het volgende:
Opperzuurpruim is ook weer wakker hoor...
Maar dan ook iets dat aangevinkt kan worden dat posts in dat subforum niet in de posthistory zichtbaar wordt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:06 schreef wonderer het volgende:
GAY klinkt wel goed. En dan meteen een postje in een sticky dat dat NIET betekent dat homo's apart moeten of zo terwijl "ze" normaal gevonden willen worden, graag
quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ken nu genoeg mensen op wie ik boos ben om een heel telefoonboek mee te vullen.
Dan maken die toch een kloon aan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dan ook iets dat aangevinkt kan worden dat posts in dat subforum niet in de posthistory zichtbaar wordt?
Je weet wel, voor mensen die nog hopeloos in de kast zitten, fase 1 of 2, en met vragen zitten waar ze over willen praten, maar niet zo dat de buitenwereld iets merkt.
is dat verdeeld in fases?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dan ook iets dat aangevinkt kan worden dat posts in dat subforum niet in de posthistory zichtbaar wordt?
Je weet wel, voor mensen die nog hopeloos in de kast zitten, fase 1 of 2, en met vragen zitten waar ze over willen praten, maar niet zo dat de buitenwereld iets merkt.
Ja, niet aan gedacht. Ok, opgelost.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:05 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dan maken die toch een kloon aan?
Uhuh.quote:
en die zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, niet aan gedacht. Ok, opgelost.
[..]
Uhuh.
Nou, zoiets denk ik:quote:
Tuurlijk! Klikkerdeklikquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb je ze ook met ballonnen en zonder naakte gozert?
dan heb je er nog niet veel gezien, de heren maken mooie foto's, zelfs geschikt voor in een huiskamer op te hangenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:18 schreef Vlarp het volgende:
1 van de weinige foto's van House of XY die ik kan waarderen volgens mij.
1 van de weinige? Wat is er mis met de rest dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:18 schreef Vlarp het volgende:
1 van de weinige foto's van House of XY die ik kan waarderen volgens mij.
dan neem ik aan dat er ook nog wel een fase 6,7 of 8 is, en heb je dit zelf bedacht?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, zoiets denk ik:
Fase 1: Hetero praat, hetero gedrag, homo's flikkers vinden, enorm flirten met de meisjes, maar wel stiekem gluren naar andermans doedelzak tijdens het douchen in de kleedkamer op school.
Fase 2: al meer open, niet meer schelden, maar nog steeds hevig ontkennen, en overdreven met meisjes omgaan.
Fase 3: wel mee naar de gay disco durven, maar nog altijd het hoofd afwenden als een blote piemel in beeld verschijnt, zeggen nog niet altijd te weten wat 'ie voelt en nog altijd een meisje willen.
Fase 4: eindelijk compleet open en vrij, no problem whatsoever.
Fase 5: door te lang in de kast gebleven eindelijk helemaal los, maar nu doorgeslagen naar de andere kant: compleet nichterig gedrag en in elk gesprek dit naar voren laten komen.
het is morgen pas halloweenquote:
quote:
Yvonne is extra schijven aan het kopen voor in de server te plaatsen.quote:
Iedereen die nieuw is wordt meteen voor kloon uitgemaakt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar ik wil geen nieuwe enge mensen bij ons homo's hoor, ik begin net aan jullie te wennen en leuk te vinden..
Ehh, duh?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:43 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Iedereen die nieuw is wordt meteen voor kloon uitgemaakt.
ach wees eerlijk, wees gewoon wie je bent, waarom zo mysterieus, wat heb je te verbergen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:43 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Iedereen die nieuw is wordt meteen voor kloon uitgemaakt.
Vriend In.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:37 schreef Vlarp het volgende:
Nieuw forum.
Laten we het vriendin.nl gaan noemen!
*breit een cock sock*quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*flikkert breipatronen naar binnen*
au vin?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben hier net en ik zie alweer het woord 'cock'
Ik ben wie ik ben!quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach wees eerlijk, wees gewoon wie je bent, waarom zo mysterieus, wat heb je te verbergen?
Ach hij heeft pas een lul, dus zie het als een baby die het voor het eerst ontdekt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik kan mij geen situatie bedenken waarbij een piksok noodzakelijk is.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach hij heeft pas een lul, dus zie het als een baby die het voor het eerst ontdekt.
Bij jullie sneeuwt het ook geen 30 cm in een nacht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik kan mij geen situatie bedenken waarbij een piksok noodzakelijk is.
Zie PIquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Uiteraard niet beledigend bedoeld
Gebruik je je pik om de sneeuwhoogte te meten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij jullie sneeuwt het ook geen 30 cm in een nacht.
Een homo zijn is niet bepaald een lolletje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach wees eerlijk, wees gewoon wie je bent, waarom zo mysterieus, wat heb je te verbergen?
Vind je?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een homo zijn is niet bepaald een lolletje.
Maar ik wil dikke tieten en mannen, alleen niet gecombineerd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Negen van de tien mannen houden van vrouwen met dikke tieten.
De tiende man wil graag die andere negen mannen..
O, da's heel spannend hoor, zo'n mix in bed. Zeker als er wat wijntjes naar binnen zijn getikt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar ik wil dikke tieten en mannen, alleen niet gecombineerd..
Dat vind ik echt zo'n vreselijk liedje.quote:
Jah, twee piklengtes is TE veel sneeuw.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Gebruik je je pik om de sneeuwhoogte te meten?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n vreselijk liedje.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat is wel inspirerende muziek?.
Lekker foutquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat is wel inspirerende muziek?.
Mja, met sommige liedjes he je dat, dat je ze gewoon niet kunt uitstaan. New York, New York bijvoorbeeld vind ik ook echt vreselijk.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n vreselijk liedje.
Dan moet je niet zeuren over een bevroren pik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jah, twee piklengtes is TE veel sneeuw.
Doe ik ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren over een bevroren pik.
Jij snapt het!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Want je draagt er een muts omheen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eewww.
Hij heeft hem weggejaagdquote:
Nee, en nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Is die weggejaagd? Maar die was toch best normaal?
Dat tweede zou juist heel normaal zijn. Je hoort er pas bij als iemand je geprobeerd heeft te versieren!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:50 schreef De_Directeur het volgende:
Was het een kloon? Heeft iemand hem geprobeerd te versieren?
Ohquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat tweede zou juist heel normaal zijn. Je hoort er pas bij als iemand je geprobeerd heeft te versieren!
Dat roept vragen op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat tweede zou juist heel normaal zijn. Je hoort er pas bij als iemand je geprobeerd heeft te versieren!
Die is sterkquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een lelijke homo heeft geen reet aan zijn kont.
Zo schattigquote:
Heej wat leuk, we houden van hetzelfde genrequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar ik wil dikke tieten en mannen, alleen niet gecombineerd..
die snap ik nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Doe er een u bij, en het woord wordt al leuker.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij blijft ook een man van weinig woorden
jij stelt dus voor dat de "oudjes" hem gaan heropvoeden ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat er niet in zit, kan er ook niet uitkomen.
Ga d'r wat instoppen dan...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat er niet in zit, kan er ook niet uitkomen.
maar die stalkmarokaan heeft van hetzelfde lastquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Duidelijke foto's. Ze lijken op iedere andere marokkaan
.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:39 schreef Stroekie het volgende:
@Wonderer
je was gisteravond op TV![]()
leuk interview
ik lust ook gewoon kraanwaterquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik eerst naar de winkel gaan om uberhaubt koffie te halen?
Zit nog op m'n werk
Eigenlijk is half 8 te vroeg voor mij (Want werken, boodschappen, koken) maar later beginnen wil zeggen later stoppen en ik zie m'n vriendje al zo weinig (nou ja, wel vaak, maar wel erg kort).
Begint zondag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Steve het volgende:
Glow in binnenkort weer zeker?. Zie bij het station al een groot ding om meneer Philips staan.
.
Een beetje negatieve reactie, een collega die het niet begreep en heel afstandelijk deed. Maar een paar dagen later was dat voorbij en waren we gewoon weer vriendjes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben jullie bij een coming-out (best een kutwoord trouwens) ook wel eens een vet negatieve reactie gehad?
Dat je bijvoorbeeld tegen een collega op een daartoe geijkt moment vertelde over je 'andere kant' omdat je dacht dat het de werksfeer niet zo lastig zou maken en dat je dan niet meer steeds moet opletten wat je zegt, maarum dat die collega (tegen de verwachting in) compleet doorflipt en je vervolgens constant mijdt?
En dat die collega vervolgens overal waar het kan (rokershok, kantine) tegen echt iedereen zegt wat voor een gore viezerik jij wel niet bent, zo'n vieze flikker?
ah, toch goedgekomen dus.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Een beetje negatieve reactie, een collega die het niet begreep en heel afstandelijk deed. Maar een paar dagen later was dat voorbij en waren we gewoon weer vriendjes..
Mijn baas kwam er pas via via achter, paar maanden later.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ah, toch goedgekomen dus.
Ben nieuwsgierig of iemand er echt ooit toestanden door heeft gehad.
Je baas bijvoorbeeld die homofoob blijkt en je jaarlijkse beoordeling niet echt positief heeft afgesloten.
En heeft ie nog gezegd van waarom vertelde je dit niet eerder? Of gewoon verder niets?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Mijn baas kwam er pas via via achter, paar maanden later.. Maar niet dat hij er een probleem van maakte.
.
Gewoon niks.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En heeft ie nog gezegd van waarom vertelde je dit niet eerder? Of gewoon verder niets?
Niks spannends.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef De_Directeur het volgende:
En wat is er nu met L-ascorbinezuur gebeurd?
Ja, maar net als ik gebruiken wij onze oude accounts niet meer. Vanwaar deze interesse in hem?quote:
Het viel op dat hij weg was. En het valt op dat jij er op reageert, alsof je zijn officiële persvoorlichter bent.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, maar net als ik gebruiken wij onze oude accounts niet meer. Vanwaar deze interesse in hem?
L-asco te oud voor SAJ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij is toch te oud voor je..
Lezen is ook een vakquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij is toch te oud voor je..
Juist beter dat hij weg is, maar dat heeft een reden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:37 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Het viel op dat hij weg was. En het valt op dat jij er op reageert, alsof je zijn officiële persvoorlichter bent.
Ja, SAJ is een oude snoepert hoor.quote:
Ik word ook niet betaald.quote:
De bus? De trein? Het vliegtuig?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat heb ik gemist? Wat heb ik gemist? Wat heb ik gemist?
Wel over andere dingen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook nog nooit een negatieve reactie gehad van vrienden of collega's op het feit dat ik homo ben
of niemand heeft gewoon het lef om zijn echte mening te gevenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook nog nooit een negatieve reactie gehad van vrienden of collega's op het feit dat ik homo ben
quote:
Meh, kreeg wel van een oud-collega zo'n opmerking van 'Aaah okee nou kusje hihi!' op facebook. Enerzijds gewoon leuk plagen, anderzijds kreeg ik een nare bijsmaak waarop ik toch een lach terugdeed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Onzin... dat merk je meteen als mensen anders tegen je gaan doen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of niemand heeft gewoon het lef om zijn echte mening te geven
"Ow! Heb nooit wat met homo's maar bij jou vind ik het tof!" vond ik zo tof te horen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Een van beste vrienden zei "Oh zal ik mijn broek dan maar uittrekken"
Die heb ik ook meerdere keren gehoord jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Ow! Heb nooit wat met homo's maar bij jou vind ik het tof!" vond ik zo tof te horen.
oh was dát Dizerquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:26 schreef Steve het volgende:
Heb ik vandaag gister nog een dosis Dizer gehad ook..
Ik niet snap.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:26 schreef Steve het volgende:
Heb ik vandaag gister nog een dosis Dizer gehad ook..
wat een treurige beelden uit church waren datquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kijken jullie ondertussen ook naar RTL5? Bridget Maasland in een gayclub, stripact met yoghurt. Ach..
PS: Inmiddels afgelopen.
Je bedoelt die nerds van de Kiosk die koffie en thee aanbieden?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Damn die gasten van de railcatering lijken ook met de dag zwakzinniger te worden
Die zijn me altijd net even iets te vrolijk en blijquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Damn die gasten van de railcatering lijken ook met de dag zwakzinniger te worden
Die ja!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je bedoelt die nerds van de Kiosk die koffie en thee aanbieden?
Er kwam er vanmorgen een binnen die gewoon bijna zingend met een piepstemmetje aankondigde wat hij bij had...quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die zijn me altijd net even iets te vrolijk en blij.
Als dat te vrolijke, hyperactieve, blije figuren zijn dan kan ik die ook niet waarderen als ik net uit mijn REM-slaap ben gekomenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ken mensen van heel nabij die dat werk gedaan hebben
Hij neemt de hoge zuurtegraad over van G_E sinds die vertrokken isquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:33 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Zwarte inktvispasta met citroen is zeker jouw lievelingsgerecht?
Huppelde ie door de Little Mountains heen als een echte Brokebacker?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Erik en ik kwamen hem vanavond toevallig tegen.
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huppelde ie door de Little Mountains heen als een echte Brokebacker?
Ik lees net dat hij is gevonden in zijn eigen vijverquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Lieve vrienden,
de broer van een goede vriendin van mij is vermist sinds zaterdag, als jullie hem gesignaleerd hebben sinds zaterdag zou hulp erg welkom zijn http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)altijd+niet+gevonden
Welk een suggestieve opmerking maak je nu!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij neemt de hoge zuurtegraad over van G_E sinds die vertrokken is
Want toen ging ik denken wat er suggestief aan zou zijn, omdat ik het niet zo'n suggestieve opmerking vind.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:08 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Welk een suggestieve opmerking maak je nu!
Dus SAJ is G_E?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vroeg het me af omdat:
[..]
Want toen ging ik denken wat er suggestief aan zou zijn, omdat ik het niet zo'n suggestieve opmerking vind.
Maar er wordt dus gesuggereerd dat G_E weg is, iets wat best duidelijk is voor iedereen hier want hij post niet meer hier, dus eigenlijk is het nauwelijks een suggestie maar weer een kloppende observatie.
Tenzij hij dus niet echt weg is, maar in de vorm van een ander hier meepost. En daar kwam mijn twijfel opeens vandaan.
*hap* Neequote:
Waarom zou je denken dat die suggestief is, die opmerking?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:08 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Welk een suggestieve opmerking maak je nu!
Nee dat zeg ik toch nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |