oh dat is dan de toegevoegde waarde?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:50 schreef Peter het volgende:
Een GAY-forum waar we wel leuke plaatjes kunnen posten
Wat ben je weer negatiefquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dat is dan de toegevoegde waarde?
nee ik keur het niet af, ik bekijk het kritisch, realistischquote:
ja maar dat kan hier toch net zo goed, dat gebeurt hier toch ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:52 schreef Tha_Erik het volgende:
En over homofilms kunnen babbelen, gay-muziek, feestjes, homoproblemen, datingservice.
Ik was aan het scrollen op AoMquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:53 schreef wizarddragon het volgende:
Tsjongejonge.. moet je nou weer zo hard typen.
ok, ik snap het concept nu wat beter ja, dat wil overigens niet zeggen dat ik er enthousiast over benquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:52 schreef Peter het volgende:
Topics over emancipatie, het gay-leven. de HOMO-reeks en lesbo-reeks, topics over bekende homo's, emancipatie wereldwijd, sportemancipatie, lectuur etc. etc.
Er is veel meer dan alleen een slowchat
Resultaten uit het verleden bewijzen dat het openen van een forum de topics verveelvoudigd.. trekt ook users aan die hier alleen lurken en niet meeposten omdat ze voelen dat hier nauwelijks serieuze onderwerpen besproken kunnen worden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dat kan hier toch net zo goed, dat gebeurt hier toch ook
Hihihihih, je zei potentiequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat er best potentie in zit.
Hier kan het niet zo uitgebreid en als er aparte topics zijn dan zit er ook geen ander gesprek tussendoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dat kan hier toch net zo goed, dat gebeurt hier toch ook
Ik denk dat het heel wat mannen trekt hihi.quote:
Grapjes om 2 uur 'snachtsquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel wat mannen trekt hihi.
Oh boy, nog een uur grapjes van Erikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |