Ook zoiets: tijdens een film met ondertiteling je ineens afvragen hoe het eik kan dat je en de film volgt en de ondertiteling.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:52 schreef fwokker het volgende:
Als het goed is ben je je nu bewust van je tong en het is heel moeilijk om daar niet meer aan te denken. Net als: stop met letten op je ademhaling.
Die werkt beter met het liedje van Carnaval Festival in de Efteling.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef delano.888 het volgende:
En zo kunnen we nog wel ff doorgaan
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je moet wel zwakzinnig zijn als dit op je werkt
AAAARGH.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Die werkt beter met het liedje van Carnaval Festival in de Efteling.
Nee die lukt me niet uit me hoofd. Wel villa volta.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ooit een keer 2 uur stil gestaan in dat kut carnaval omdat er een storing wasquote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Gast post dan wel de goede versie:quote:Op woensdag 2 november 2011 22:53 schreef delano.888 het volgende:
En aangezien ik nu toch bezig ben irritante muziekjes in me hoofd te hangen de komende week:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ooit een keer 2 uur stil gestaan in dat kut carnaval omdat er een storing was![]()
Iedereen gewoon roken in die attractie
En dan eentje in huis hebben wonen die die als ringtone heeftquote:Op woensdag 2 november 2011 22:53 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen jullie ook weer even 3 dagen er mee rond lopen, graag gedaan hoor(ze starten ook gelijk bij t goede moment, graag gedaan)
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan eentje in huis hebben wonen die die als ringtone heeft
En bedankt.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Helemaal als je gepijpt wordt en die tune geneuried wordtquote:Op woensdag 2 november 2011 23:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
En bedankt.
Ik heb een ex die als ze dat eenmaal in haar hoofd dat had een week kon neuriën. Nog trauma's van.
Lach maar. Je hebt geen idee hoe gevaarlijk je wordt voor de maatschappij na 20minuten in zo'n karretje. Laat staan 2 uur....quote:
Het deuntje van Commander Keen 4.. tijdens het spelen..dat hele zeurderige..k zit mobiel, kan zo helaas ff geen YT te pakken krijgen...maar oh die zit soms ook vast....quote:Op woensdag 2 november 2011 23:06 schreef delano.888 het volgende:
En nu heb ik dus echt alle 3 de liedjes in me hoofd
Haha, geniaal.quote:
Die zie ik een miljoen keer op facebook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |