Vraag ff aan je dokter of afbeulen wel een goed idee is nuquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:54 schreef rotterdamm010 het volgende:
wie weet ;-) .. nu eerst naar de dokter en ff afbeulen in de sportschool... pfff hoofd zit vol :S
Zeg, maak me eens niet jaloers..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef rotterdamm010 het volgende:
Net terug van dokter en ziekenhuis, fototje gemaakt maar waarschijnlijk niet veel aan de hand, beete verrekt zoals ik al zei![]()
Ook heb ik n test ritje gemaakt in n audi A4, mwah... wel aardig
Misschien helpt afstappen naar een iets onzichtbaarder model ook bij je herstel? 'T kan ook helpen het onderscheid te maken tussen de oude en nieuwe 'jij'? Tenzij 't gewenst is voor je werk natuurlijk...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:40 schreef rotterdamm010 het volgende:
hahah ook in een A3 maar dat vindt ik echt n homo auto haha , dus die had k niet opgenoemd .
n die A4 tsja ik heb toch echt liever een bmw ben ik bang....
Jouw reactie doet me wel wat, laat ik beginnen met te zeggen da tik gewoon heel erg van auto's houd, ik zie ze dus niet als statussymbool maar ben gewoon al vanaf kleins af aan gek op alles wat hard gaat en waar power in zit.quote:Naar mijn mening zijn de beste dingen in 't leven gratis. Een dure auto vind ik nogal nietsbetekenend als je 't hele plaatje bekijkt... Misschien helpt afstappen naar een iets onzichtbaarder model ook bij je herstel? 'T kan ook helpen het onderscheid te maken tussen de oude en nieuwe 'jij'?
Da's natuurlijk maar mijn mening en als je dat gelukkig maakt moet er je maar voor gaan natuurlijk!
O okay, dan doet 't er eigenlijk niet toe wat ik schreef. Ik weet ook wel (ondanks dat ik nog niet rij) dat 't verschil tussen een audi/bmw en een zo'n kleine doos wel groot moet zijn en dat 't best leuker rijden kan zijn met iets met wat power.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:38 schreef rotterdamm010 het volgende:
[..]
Jouw reactie doet me wel wat, laat ik beginnen met te zeggen da tik gewoon heel erg van auto's houd, ik zie ze dus niet als statussymbool maar ben gewoon al vanaf kleins af aan gek op alles wat hard gaat en waar power in zit.
Ik bedoelde gewoon dat je -eens dit allemaal achter de rug is- je een nieuw persoon zult zijn. Zowel voor jezelf als voor de mensen die je kennen. En stel dat een dikke auto bij je vorige levensstijl hoorde, kan overstappen op een kleine auto ofzo misschien ook iets van een therapeutische werking hebben doordat dat ook afstand zou scheppen met vroeger.quote:Verder ben ik t zeker met je eens als je het hele plaatje bekijkt dan is een auto wel t laatste waar ik me druk over moet maken ik zou dat ook niet gedaan hebben als er gister niet op eens een besnorde meneer in n mercedes busje op mn achterbank zat, maar dat ter zijde.
En wat je zegt over de oude n nieuwe ik kan ik eigeiljk in deze context niet zo heel goed plaatsen, wat ik er uit opmaak is dat als ik hiervoor een arrogante klootzak was, wat klopt, en dat niet meer wil zijn, dat ik dan misschien een minder opvallende auto zou moeten rijden, als dit is wat je inderdaad bedoelt dan heb je misschien wel een punt.
Het allerbeste; op een gegeven moment zal je beseffen dat je gekomen bent waar je naartoe wou en leven met dat gevoel is alle moeite die 't nu kost meer dan waard!quote:Concluderend moet ik zeggen dat dit een week van uiterste voor me was, ik voedle me echt vrolijk en blij en positief, daarmee geholpen ook door anderen. AFgelopen twee dagen waren toch weer een heel erg groot stuk minder, erg teleurstellend. Begon met mn auto mn ex die zich weer is meld en dat had eigelijk grotere gevolgen dan ik had gewild. Nouja t is niet anders t heeft blijkbaar zo moeten zijn.
Gelukkig niet gegokt en dat is nog altijd t voornaamste. Daar kan ik nog wel wat positief over zijn al wordt dat door omstandigheden wel n beetje naar de achtergrond gedrongen helaas.
Ben je altijd zo grappig, of heb je vandaag gewoon een goeie dag?quote:Geef al je geld aan mij, en ik zal het verstandig voor je beleggen! DM me maar als je wilt ingaan op dit genereuze aanbod van mijn kant.
Gr gr,
Geelman
He, niet zo de arrogante klootzak uithangen hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:35 schreef rotterdamm010 het volgende:
[..]
Ben je altijd zo grappig, of heb je vandaag gewoon een goeie dag?
Lekker bezigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:24 schreef rotterdamm010 het volgende:
Vandaag toch wel weer een lekkere dag , gister lekker in Rotterdam drankjes gedan en vandaag geluncht in de stad. Meer en meer begint t gevoel te komen dat gokken niet nodig is om t leuk te hebben...
Vanavond toch maar weer de stad in.
Morgen eindelijk weer naar Feyenoord, Venlo uit, n lange reis maar t zal t waard zijn!!!
Je identificeert je met een club (of merk, plaats, wat dan ook) alsof het onderdeel is van wie jij bent en dat als het daar niet goed mee gaat het met jou niet goed gaat. Alsof het bestaan ervan voor belang is voor jou bestaan. Ook dat is, net als het gokken, een verbinding die je in je hoofd gemaakt hebt, en waar je heel goed zonder kan wanneer je meer en meer je eigen persoon wordt.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef rotterdamm010 het volgende:
En tsja Feyenoord dat zit gewoon in mn hart, dat zal er ook nooit meer uitgaan en als ze verliezen doet dat gewoon ongelofelijk pijn, ik kan het niet uitleggen , niet verklaren dus dat ga ik ook maar niet proberen.De andere kant van de medaille is dat ik vandaag al heel de dag op wolkjes loop na die fantastische overwinning gister op die vervelende club, uit die andere stad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |