abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107025360
wie weet ;-) .. nu eerst naar de dokter en ff afbeulen in de sportschool... pfff hoofd zit vol :S
pi_107025775
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:54 schreef rotterdamm010 het volgende:
wie weet ;-) .. nu eerst naar de dokter en ff afbeulen in de sportschool... pfff hoofd zit vol :S
Vraag ff aan je dokter of afbeulen wel een goed idee is nu
I solemnly swear i'm up to no good
pi_107032483
Net terug van dokter en ziekenhuis, fototje gemaakt maar waarschijnlijk niet veel aan de hand, beete verrekt zoals ik al zei :)

Ook heb ik n test ritje gemaakt in n audi A4, mwah... wel aardig
pi_107033212
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef rotterdamm010 het volgende:
Net terug van dokter en ziekenhuis, fototje gemaakt maar waarschijnlijk niet veel aan de hand, beete verrekt zoals ik al zei :)

Ook heb ik n test ritje gemaakt in n audi A4, mwah... wel aardig
Zeg, maak me eens niet jaloers..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_107033760
hahah ook in een A3 maar dat vindt ik echt n homo auto haha , dus die had k niet opgenoemd .

n die A4 tsja ik heb toch echt liever een bmw ben ik bang....
pi_107034983
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:40 schreef rotterdamm010 het volgende:
hahah ook in een A3 maar dat vindt ik echt n homo auto haha , dus die had k niet opgenoemd .

n die A4 tsja ik heb toch echt liever een bmw ben ik bang....
Misschien helpt afstappen naar een iets onzichtbaarder model ook bij je herstel? 'T kan ook helpen het onderscheid te maken tussen de oude en nieuwe 'jij'? Tenzij 't gewenst is voor je werk natuurlijk...

Voor de rest heel veel succes met afkicken, moet heel erg moeilijk voor je zijn!

[ Bericht 4% gewijzigd door tony_clifton- op 20-01-2012 17:35:43 ]
pi_107035655
quote:
Naar mijn mening zijn de beste dingen in 't leven gratis. Een dure auto vind ik nogal nietsbetekenend als je 't hele plaatje bekijkt... Misschien helpt afstappen naar een iets onzichtbaarder model ook bij je herstel? 'T kan ook helpen het onderscheid te maken tussen de oude en nieuwe 'jij'?

Da's natuurlijk maar mijn mening en als je dat gelukkig maakt moet er je maar voor gaan natuurlijk!
Jouw reactie doet me wel wat, laat ik beginnen met te zeggen da tik gewoon heel erg van auto's houd, ik zie ze dus niet als statussymbool maar ben gewoon al vanaf kleins af aan gek op alles wat hard gaat en waar power in zit.

Verder ben ik t zeker met je eens als je het hele plaatje bekijkt dan is een auto wel t laatste waar ik me druk over moet maken ik zou dat ook niet gedaan hebben als er gister niet op eens een besnorde meneer in n mercedes busje op mn achterbank zat, maar dat ter zijde.

En wat je zegt over de oude n nieuwe ik kan ik eigeiljk in deze context niet zo heel goed plaatsen, wat ik er uit opmaak is dat als ik hiervoor een arrogante klootzak was, wat klopt, en dat niet meer wil zijn, dat ik dan misschien een minder opvallende auto zou moeten rijden, als dit is wat je inderdaad bedoelt dan heb je misschien wel een punt.

Concluderend moet ik zeggen dat dit een week van uiterste voor me was, ik voedle me echt vrolijk en blij en positief, daarmee geholpen ook door anderen. AFgelopen twee dagen waren toch weer een heel erg groot stuk minder, erg teleurstellend. Begon met mn auto mn ex die zich weer is meld en dat had eigelijk grotere gevolgen dan ik had gewild. Nouja t is niet anders t heeft blijkbaar zo moeten zijn.

Gelukkig niet gegokt en dat is nog altijd t voornaamste. Daar kan ik nog wel wat positief over zijn al wordt dat door omstandigheden wel n beetje naar de achtergrond gedrongen helaas.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:41:40 #158
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_107035768
Geef al je geld aan mij, en ik zal het verstandig voor je beleggen! DM me maar als je wilt ingaan op dit genereuze aanbod van mijn kant.

Gr gr,

Geelman
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_107036140
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:38 schreef rotterdamm010 het volgende:

[..]

Jouw reactie doet me wel wat, laat ik beginnen met te zeggen da tik gewoon heel erg van auto's houd, ik zie ze dus niet als statussymbool maar ben gewoon al vanaf kleins af aan gek op alles wat hard gaat en waar power in zit.
O okay, dan doet 't er eigenlijk niet toe wat ik schreef. Ik weet ook wel (ondanks dat ik nog niet rij) dat 't verschil tussen een audi/bmw en een zo'n kleine doos wel groot moet zijn en dat 't best leuker rijden kan zijn met iets met wat power.
(Heb 't hele topic niet gelezen en wou zeker niet stom of negatief doen ofzo.)

quote:
Verder ben ik t zeker met je eens als je het hele plaatje bekijkt dan is een auto wel t laatste waar ik me druk over moet maken ik zou dat ook niet gedaan hebben als er gister niet op eens een besnorde meneer in n mercedes busje op mn achterbank zat, maar dat ter zijde.

En wat je zegt over de oude n nieuwe ik kan ik eigeiljk in deze context niet zo heel goed plaatsen, wat ik er uit opmaak is dat als ik hiervoor een arrogante klootzak was, wat klopt, en dat niet meer wil zijn, dat ik dan misschien een minder opvallende auto zou moeten rijden, als dit is wat je inderdaad bedoelt dan heb je misschien wel een punt.
Ik bedoelde gewoon dat je -eens dit allemaal achter de rug is- je een nieuw persoon zult zijn. Zowel voor jezelf als voor de mensen die je kennen. En stel dat een dikke auto bij je vorige levensstijl hoorde, kan overstappen op een kleine auto ofzo misschien ook iets van een therapeutische werking hebben doordat dat ook afstand zou scheppen met vroeger.

Maar aangezien dat 't geen onderdeel was van je houding van 'arrogante klootzak' (jouw woorden :P) heeft 't misschien niet zo'n groot effect.
In ieder geval, ik heb ook een 'mindere' periode gehad (no way te vergelijken met jou natuurlijk), maar ik heb wel zoveel mogelijk banden met vroeger proberen op te blazen. Voor mij hielp dat in ieder geval.

quote:
Concluderend moet ik zeggen dat dit een week van uiterste voor me was, ik voedle me echt vrolijk en blij en positief, daarmee geholpen ook door anderen. AFgelopen twee dagen waren toch weer een heel erg groot stuk minder, erg teleurstellend. Begon met mn auto mn ex die zich weer is meld en dat had eigelijk grotere gevolgen dan ik had gewild. Nouja t is niet anders t heeft blijkbaar zo moeten zijn.

Gelukkig niet gegokt en dat is nog altijd t voornaamste. Daar kan ik nog wel wat positief over zijn al wordt dat door omstandigheden wel n beetje naar de achtergrond gedrongen helaas.
Het allerbeste; op een gegeven moment zal je beseffen dat je gekomen bent waar je naartoe wou en leven met dat gevoel is alle moeite die 't nu kost meer dan waard!
pi_107036503
Nee dat arrogante klootzak zei ik zelf over me zelf omdat ik weet dat mensen mij ng wel is zo zien zodoende. Ik heb wel meer slechte dingen gedaan in mn leven maar ik ben deze week, eigelijk door de invloed van één bepaald persoon in gaan zien dat t niet nodig is.

T is niet nodig om elke dag weer haat en verdriet te voelen, ik ga echt proberen positief in t leven te staan mensen te helpen als dat van me gevraagd wordt en ik ga mezelf dus echt proberen te veranderen, de negativiteit omwisselen in positiviteit .

De tijd zal t moeten leren...
pi_107037449
quote:
Geef al je geld aan mij, en ik zal het verstandig voor je beleggen! DM me maar als je wilt ingaan op dit genereuze aanbod van mijn kant.

Gr gr,

Geelman
Ben je altijd zo grappig, of heb je vandaag gewoon een goeie dag?
pi_107051392
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:35 schreef rotterdamm010 het volgende:

[..]

Ben je altijd zo grappig, of heb je vandaag gewoon een goeie dag?
He, niet zo de arrogante klootzak uithangen he ;)
pi_107057578
[/quote]He, niet zo de arrogante klootzak uithangen he
[quote]

sorry schatje :@ , ma dan moet hij zelf ooik maar niet zo'n lul zijn })
pi_107073908
Vandaag toch wel weer een lekkere dag , gister lekker in Rotterdam drankjes gedan en vandaag geluncht in de stad. Meer en meer begint t gevoel te komen dat gokken niet nodig is om t leuk te hebben...

Vanavond toch maar weer de stad in.

Morgen eindelijk weer naar Feyenoord, Venlo uit, n lange reis maar t zal t waard zijn!!!
pi_107076127
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:24 schreef rotterdamm010 het volgende:
Vandaag toch wel weer een lekkere dag , gister lekker in Rotterdam drankjes gedan en vandaag geluncht in de stad. Meer en meer begint t gevoel te komen dat gokken niet nodig is om t leuk te hebben...

Vanavond toch maar weer de stad in.

Morgen eindelijk weer naar Feyenoord, Venlo uit, n lange reis maar t zal t waard zijn!!!
Lekker bezig :) Klinkt goed die plannen! Wat kut van dat ongeluk met je auto, maar ik vind dat je er erg sterk mee om gaat, respect.
pi_107107692
tsja Feyenoord verloren, KUT dus... sorry meer niet te vertellen :(
pi_107108080
Als dat alles is wat je te updaten hebt, zeg ik *O*!!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_107113588
Haha tsja nog steeds gokvrij dus dat is positief. Maar ik kan dr vandaag niet blij mee zijn.. Als Feyenoord verliest dan is mn dag echt goed verpest!
pi_107151084
Vandaag had ik een beetje een ""dubbele dag"" , er is expertise verricht aan de schade van mn auto en vastgesteld op ¤ 12.000,00 , werkelijk alles was kapot achterklep moest vervangen, bumper wielkasten schokbrekers etc etc. Verder was ook de voorkant nog beschadigt omdat ik doorgedrukt werd op een paaltje, om een langv verhaal kort te maken: Totall loss!

Ik ben nog aan t nadenken over een nieuwe auto, de dagwaarde was nog een dikke 16k dus die krijg ik in iedergeval uitgekeerd. Ik twijfel echter of ik een auto van die waarde ervoor koop. Ik he bnog een Opel Astra uit 2000 ( gekocht voor mn voormalige vriendin, was niet zo'n beste chauffeuse en die moch tniet in mijn BMW rijden, zodoende) dus voorlopig rijd ik in die Astra, ik denk dat ik het aanschaf van een nieuwe patserbak uitstel tot t voorjaar!

Verder kreeg ik fvandaag heel erg goed nieuws, een grote klant ( wereldwijde electonica-gigant) heeft vandaag besloten om het opslag en distributie van hun goederen in de BeNeLux, in iedergeval de komende twee jaar via mijn kantoor te laten verzekeren. Gegarandeerde inkomsten hieruit zijn tenminste 35k per jaar , met kans op bonus... erg goed nieuws dus, daar gaat wel een flesje voor open vanavond ! :D
  maandag 23 januari 2012 @ 22:04:39 #170
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107157937
Mooi! Daar kun je nieuwe auto van kopen!
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_107167673
Ik heb net je hele topic aandachtig gelezen ,
ook al weet ik niks van gokverslaving.
Maar je schrijft goed ,dus ik bleef lezen ,
e.n dankzij jou begrijp ik er nu iets van.
De spijt en het verdriet dat je omschreef betreffende het geld voor biefstuk,
en de schuldgevoelens tegenover je moeder ; hierover heb ik t idee dat je
overdreven veel verlies ervaart : Je verspeelt slechts eenmaal dat geldbedrag ,
en eenmaal berouw is meer dan genoeg! Als je hierover blijft tobben steeds als je
bij je moeder bent , doe je jezelf tekort! Kom op man , gebeurd is gebeurd ,
en maak t niet erger door later er nog eens om te treuren!

Iets heel anders: Ik heb de indruk dat jouw 'baan' ook nogal wat onzekerheden
met zich meebrengt , zoals de boffer hierboven omschreven.
Eigenlijk is het hele verzekeringswezen een gok.
Toch?
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_107194092
Tsja ik probeer me inderdaad te richten op positiviteit, en dat lukt de laatste tijd aardig ondanks mn auto ongeluk. Mn pijnlijke rug houdt echter maar aan, zoals eerder gezegd ik ben niet kleinzerig dus misschien is t toch wat....

wat betreft jouw vraag over mijn werk, inderdaad zeker in deze tijd zijn inkomsten als zelfstandige in de financiele sector alles behalve zeker, gelukkig is sales me op mijn lijfgeschreven en weet ik aardig wat nieuwe business binnen te halen, te gelijkertijd is het voor mn collegas de taak om onze "achterdeur" in de gaten te houden. de klanten tevreden houden en zo zorgen dat ze neit weggaan.

Verder zou je verzekeren gokken kunnen noemen, bepaalde religieuze figuren willen zich om deze reden bijvoorbeeld niet verzekeren. Ik zie het echter niet zo, je moet risico's die je zelf niet kan dragen onderbrengen bij een verzekeraar. Vooraf is niet te zeggen of een bepaalde pol is verliesgevend of winstgevend zal zijn voor de verzekeraar, met andere woorden: elke overeenkomst moet gebasseerd zijn op een onzeker voorval, je weet vooraf niet of er schade zal ontstaan of niet, en hoeveel dat dan zal zijn.
Dit lijkt op gokken maar voor veel mensen zijn de gevolgen niet te overzien als de onverzekerde nieuwe auto in de berm terecht komt, of als je huis in vlammen opgaat. In dit laatste geval stelt de kredietverstrekker een verzekering vaak zelfs verplicht.
pi_107284058
Ja ja , nou ga jij t ook nog uitgebreid uitleggen ,
dat verzekeren en gokken niet t zelfde is ,
alsof ik je heb aan gevallen.
Terwijl ik juist het gokken probeer te relativeren.
Ik vind dat jij je schaamt om bijna niks!
't was niet mijn bedoeling jouw vakkundigheid in de verzekeringsbranche onderuit te halen ofzo.

Laat ik t eens over n andere boeg gooien :
Feyenoord. Of ze volgende keer gaan winnen of verliezen ,
daar kan jij zelf geen enkele invloed op uitoefenen.
Maar t heeft wel n forse uitwerking op je gemoedstoestand.
De hele avond zelfs , toch? zou 5 minuten niet meer dan genoeg zijn om daarover te balen?
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_107396933
Nee ik voel me niet aangevallen door je hoor, maar ik dacht ik zal even mijn visie op het verhaal geven.

Inhoudelijk t gaat echt top met me, weer een week niet gegokt en zoals ik eerder al schreef, ik ga meer en meer inzien dat ik gokken niet nodig heb om het leuk te hebben. Tuurlijk weet ik dat een terugval altijd op de loer ligt dus geen reden tot euforie.

En tsja Feyenoord dat zit gewoon in mn hart, dat zal er ook nooit meer uitgaan en als ze verliezen doet dat gewoon ongelofelijk pijn, ik kan het niet uitleggen , niet verklaren dus dat ga ik ook maar niet proberen.De andere kant van de medaille is dat ik vandaag al heel de dag op wolkjes loop na die fantastische overwinning gister op die vervelende club, uit die andere stad :)
pi_107397281
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef rotterdamm010 het volgende:
En tsja Feyenoord dat zit gewoon in mn hart, dat zal er ook nooit meer uitgaan en als ze verliezen doet dat gewoon ongelofelijk pijn, ik kan het niet uitleggen , niet verklaren dus dat ga ik ook maar niet proberen.De andere kant van de medaille is dat ik vandaag al heel de dag op wolkjes loop na die fantastische overwinning gister op die vervelende club, uit die andere stad :)
Je identificeert je met een club (of merk, plaats, wat dan ook) alsof het onderdeel is van wie jij bent en dat als het daar niet goed mee gaat het met jou niet goed gaat. Alsof het bestaan ervan voor belang is voor jou bestaan. Ook dat is, net als het gokken, een verbinding die je in je hoofd gemaakt hebt, en waar je heel goed zonder kan wanneer je meer en meer je eigen persoon wordt.

Punt is een beetje dat je een deel van wie jij bent ergens buiten jezelf hebt neergelegd, en dat kan voor problemen zorgen, het maakt je eigen bestaan namelijk wankeler, zie je dip na hun/jouw verlies :)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')