abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2011 @ 07:56:26 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103774870
Ooh Cooki, ik leef met je mee al heeft de mijne uitgeslapen tot 6:10u.
Enige probleempje: ik lag wakker van 2:30 tot 4:30u. Dus mijn lontje is net als dat van Harry wat aan de korte kant :X
Maar gelukkig komen over 1 uur hulptroepen...

Meimel, fijn dat jullie het leuk gehad hebben. Alleen jammer dat Dyon daarna ziek werd. Hoe is het vannacht gegaan?

Wat goed zeg dat jullie kids al 2-woordzinnen maken
pi_103775046
Mijn muppetje had het alleen gisterenavond even lastig, dat 'extra' uurtje opblijven zeg maar :) Maar speen en Monsieur Lapin hebben dat prima opgevangen.. Vervolgens sliep ze van 7 tot 7 als een blok! Niks te klagen dus..

Geloof dat ik haar er zo weer op kan gooien en das mooi, want ik ben aardig ziek inmiddels ;( net maar ziekgemeld, dus ik ga zo lekker mee naar bed.. Mart is ook vrij ;) gelukkig (we hadden deze dag geruild deze week) die die kan zich verder over de muppet ontfermen...
pi_103775118
Komt mooi uit dan orea! Beterschap :*

Floris was gisteren ook moe s avonds. Was natuurlijk om 7uur wakker. Maar een uur geslapen overdag. Toen kwam mn zus met gezin even een bakkie doen en toen kreeg ie even een opleving. Hij ging stuiterend zn bed in :') :D
Vanoch tend was ie om 7uur wakker, beetje vroeg vind ik :)
Heb k wel wat aan mn dag :P
Hij is nu zn megablocks door de kamer aan t verspreiden.

Ik las 2woordszinnetje voor oona, knap hoor!
  maandag 31 oktober 2011 @ 08:38:39 #179
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103775254
Mogguh. Net uit bed... Jesper heeft weer lekker geslapen. werd wel om 7 uur wakker, maar met een speentje (die hij dus alleen nog af en toe krijgt als hij te vroeg wakker wordt) heb ik het gerekt tot 8 uur. Heel fijn.

Ik zag twee keer een twee woorden zinnetje: knap hoor! Jesper zegt tot nu toe alleen maar 'kaaaaaaa' als iets klaar is (dat zegt hij echt altijd op het goede moment). Verder zegt hij soms (als hij zin heeft papapapapapa en mamamamamama) en bah. (Ook een keer toen ik zei: kijk daar is oma. Jesper vol overtuiging: bah!) Dus hij loopt een klein beetje achter met woordjes... maargoed komt vast wel. Lopen was ook heel laat. Dat doet hij nog geeneens een maand. Maar het gaat wel al heel goed!

Beterschap Orea! En Meimeltje ook voor je zoontje.
pi_103775280
En het is pas half 9.....

pi_103775320
Hier was het vanochtend kwart voor zeven. En mijn bed lag nog zo lekker. Meestal laat ik haar dan wat in mijn kamer scharrelen. Toen ze de boekenkast leeg trok, was de lol daar snel vanaf. Nu kijkt ze Bumba en zwaait ze uitbundig als het filmpje is afgelopen en roept ze 'Daa' (dag)

Oh en ze heeft haar regenlaarsjes aan want die moesten per se aan. Gister had ze ineens dikke luieruitslag, dus toen liet ik haar in haar blote billen beneden rond lopen en toen deed ze overal plasjes :D Gelukkig hebben we laminaat. Ze stond er ook steeds zo beteuterd bij te kijken als het gebeurde. Echt zo van: :o :? wat is dat! Om vervolgens, als ik niet snel genoeg was er lekker met de handjes in te kledderen :Y)

Dyon en Orea beterschap! Gelukkig dat M. thuis is Orea, kun je lekker je bed in. Wat een rotzooi al :D

Wat goed Oona, een tweewoordszinnetje!
pi_103775340

Hier zit ie er zo bij, nou ja niet helemaal meer. Hij is.nu de oplader van de telefoon aan t slopen :')
pi_103775858
Sola :D je pieskonijn!! _O-

Floris O+
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:19:38 #184
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103775916
Lekker zootje, Orea ;). Maar als ze zich maar vermaken! (Wat dat betreft denk ik af en toe: wat zijn die eerste paar maandjes makkelijk... alle troep blijft lekker in de box ;) )

Solagratia d'r dochter die over plasjes doet :D. Wel lief van je dat ze in d'r blote kont mag lopen... Ik doe altijd gewoon maar veeeeeel sudocreme.

Schattig Sonnetje!

Nou, hier is er eentje rond m'n benen aan het scharrelen en hij stinkt! :+ Dus maar ff verschonen.
pi_103775965
Lijkt me heerlijk om als je altijd maar zo'n luier om hebt, even lekker in je blote kont te kunnen rondscharrelen! Deed ik van de zomer (welke :')) ook wel vaak.. heb zo'n stuk tafelzeil dat legde ik dan buiten neer, kind er bloot op en veel plezier! :Y)

Nu binnen niet zo'n succes.. als ze straks staat ofzo dan zal ik het wel weer doen. Maar gelukkig heeft ze nog niet echt rode billen gehad..
pi_103776061
Hahaha ik dacht even dat je zelf in je blote billen buiten liep :D ik dacht al, stuk zeil why :?

Ik twijfel nog over de meet van zaterdag. We moeten om twee uur, half drie op een verjaardag zijn. Dus dan moeten we om een uur weer weg. Heeft het nut voor twee uurtjes en zijn jullie er dan al?
pi_103776129
Ik vind het ook zo'n koddig gezicht, dreumes die rondstapt met van die lekkere, dikke blote hammen. O+

Zoë praat nog nauwelijks maar toen ik net m'n nagels met m'n mooie peridot aan het lakken was, wees ze ernaar en zei "bah, vies" ;(
En bedankt...
pi_103776219
@Sonnetje: toen ik je foto zag, dacht ik eerst; huh.. :o ik heb toch geen foto van lucas gemaakt in dat pyjamaatje? _O- leuk menneke! O+

@Orea: ^O^ lekker spelen, ziet er goed uit :P
@Solagratia: gheghe.. lekker :Y) O+
voor alle rode/kapotte billen -O-

@Spewey: t is geen roze nagellak zeker, nah, dan heeft ze toch gelijk? >:)
offtopic: want thomas/10-er
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Lucas ligt weer in bed, ik ga ook ff in pauzestand *O*
pi_103776252
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:26 schreef Solagratia het volgende:
Hahaha ik dacht even dat je zelf in je blote billen buiten liep :D ik dacht al, stuk zeil why :?

Ik twijfel nog over de meet van zaterdag. We moeten om twee uur, half drie op een verjaardag zijn. Dus dan moeten we om een uur weer weg. Heeft het nut voor twee uurtjes en zijn jullie er dan al?
Ik twijfel ook nog, maar vooral of het niet te druk gaat zijn ;) weet niet of ik de muppet daar een plezier mee doe...
pi_103776269
Spewey, ze zijn zo eerlijk he die kinderen ;(

Cooki, doet met denken aan mijn zwangerschap! Op een gegeven moment kon ik niet meer genoeg krijgen van de geur van benzine, verf, leer, rubber, enz. Ik wilde het zelfs wel opeten :Y)

Orea, daar twijfel ik ook aan ja. Maar het lijkt me zo leuk om eindelijk eens te meeten.
pi_103776302
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:34 schreef Cooki het volgende:
@Sonnetje: toen ik je foto zag, dacht ik eerst; huh.. :o ik heb toch geen foto van lucas gemaakt in dat pyjamaatje? _O- leuk menneke! O+

@Orea: ^O^ lekker spelen, ziet er goed uit :P
@Solagratia: gheghe.. lekker :Y) O+
voor alle rode/kapotte billen -O-

@Spewey: t is geen roze nagellak zeker, nah, dan heeft ze toch gelijk? >:)
offtopic: want thomas/10-er[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Lucas ligt weer in bed, ik ga ook ff in pauzestand *O*
Nog van harte gefeliciteerd met je nagellaksnuiver! :D

Idd Sola, veel te eerlijk. :')
pi_103776307
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:35 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik twijfel ook nog, maar vooral of het niet te druk gaat zijn ;) weet niet of ik de muppet daar een plezier mee doe...
Dat dus

@cooki ja he O+ hij ziet er nu niet uit alleen. Zo maar even in bad. Hij is verkouden en zn hele gezicht zit onder de pluisjes van zn deken :')
pi_103776463
Misschien dat we even een uurtje komen en als het inderdaad te druk is, dat we nog even het Julianapark induiken ofzo :) het wordt geloof ik wel lekker weer zaterdag... (zoals het er nu naar uit ziet :))
pi_103776761
Wij zijn afgelopen vrijdag in park Tivolil geweest.
Wat is dat een leuk park voor dreumessen. Echt heel leuk!

Mart heeft de dag van zijn leven gehad.
  maandag 31 oktober 2011 @ 10:03:31 #195
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103776812
Ik wil niet praten over slapen vandaag. En ik negeer de klok }:| :O
*Iets met mannen die vinden dat dreumessen eind oktober rustig zonder jas buiten kunnen spelen }:|
pi_103776863
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:03 schreef pessie het volgende:
Ik wil niet praten over slapen vandaag. En ik negeer de klok }:| :O
*Iets met mannen die vinden dat dreumessen eind oktober rustig zonder jas buiten kunnen spelen }:|
Dat kan ook prima Pessie :')
Alleen niet hier...
pi_103776914
Zag twee woord zinnen voorbij komen *O*

Dyon en Orea ziekjes, hopelijk voelen jullie je snel beter. Wel fijn dat je man thuis is Orea.

Weer een hoop vroege vogels. Wij doen lekker mee, het was vanmorgen half 6.

Heerlijk die troep zo op de vroege morgen Orea en zo herkenbaar. Daarna kan ik er nog meer van genieten als het weer opgeruimd is (al is het vaak maar voor even).

Dat lopen in je blote kont doen we hier ook als hij last heeft van luieruitslag of idd van de zomer. Het gevolg is hier meestal ook lekker alles laten lopen.

Floris op de bank O+

Over de meeting van zaterdag. Ik ben er de hele dag (afgesproken dat ik alles ook weer netjes achterlaat enzo), maar als Yaro het niet trekt omdat het te druk is of hij te moe dan gaat mijn man met hem naar huis.
pi_103777743
Oona haar eerste tweewoorden zin, wat goed!! Natuurlijk had het met eten te maken ;)

Cooki, jeetje alweer zo'n vroege vogel...
Nu echt van harte gefeliciteerd met je tiener!!

Orea, gezellige boel daar :D Beterschap!

Dyon heeft gisteravond nog lang gejammerd, wilde niet in zn eigen bed slapen. We zijn uiteindelijk samen in bed in slaap gevallen. Hij heeft doorgeslapen tot z'n broer tegen 7 uur wakker werd en erbij kwam liggen. Is alleen nog wat aan het hoesten, maar lijkt verder weer helemaal beter :) Vanmorgen dus maar wel naar het kdv gebracht. Ik heb zelf vakantie, maar heb zoveel plannen die niet echt lukken met Dyon erbij ;) (o.a. schilderen, Kylian zn traktaties voor morgen maken). Mocht hij daar toch ziek worden kan ik hm gelijk ophalen. Is het te lezen dat ik me best schuldig voel :@ Ik kijk al zoveel weken naar deze vakantieweek uit, was er zo aan toe om even alleen te zijn, dat ben ik nooit. Kyllian eindelijk eens gewoon van school kunnen halen ipv de bso en samen lekker op tijd Dyon ophalen.
pi_103777787
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 08:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ afbeelding ]

Hier zit ie er zo bij, nou ja niet helemaal meer. Hij is.nu de oplader van de telefoon aan t slopen :')
Thomas heeft dezelfde pyjama :D
(en nu ga ik weer werken :W )
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:15:35 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103778777
Meimel, ik herken het wel hoor!
Ik was net opgelucht dat opa Harry kwam ophalen en tegelijkertijd voel ik me rottig want ja, ik ben toch gewoon de hele dag thuis?
Ik hoop dat je wat dingetjes gedaan krijgt :*

Hier is het ook een pestbende (zowel door een kaboutertje veroorzaakt als door anderen :X ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')