500 teams konden er mee doen dacht ik!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:12 schreef Cybje het volgende:
Hoeveel mensen doen daar aan mee? Die teamlijst is echt supergroot, maar er staat niet bij hoeveel teams er totaal zijn.
Hoe doen de meesten dat met overnachten enzo?
Het is wel tof om een keer te doen natuurlijk
Mijn auto is nou ook wel meer waard dan 500 euro, alleen de dagwaarde niet denk ik.. Wat is de dagwaarde nog van vandaag een witte 318i e36 sedan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook niet met mijn BMW, maar dat komt ook doordat die wel meer dan 500 euro waard is.
Ik twijfel over een E34 Touring ofzo. Maar misschien willen we wel met vijf man, dan moet er dus een MPV komen. Wordt het ineens een stuk lastiger...
Is ie toch al..?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef Mikkie het volgende:
Weinig. Maar je moet 'm ook een beetje versieren hè... leipe bak van maken
Ja voor 1 week ofzo, laten we zeggen 1 maand.. heb je 100 euro belasting betaald voor 1 maand (of iets in die richting)..quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:47 schreef Mikkie het volgende:
Prima bak inderdaad, alleen het probleem is dat je voor zo'n diesel weer meer mrb + verzekering betaalt. Dus tsja... daar kun je ook weer voor tanken.
3 meijers ofzo..quote:
Bruikbare onderdelen houden en de rest na sloop.. of Export..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Mikkie het volgende:
Die tds is niet zo zuinig hè. Vooral niet als je vol bepakt bent. Maar inderdaad... het scheelt behoorlijk. En als je de auto snel verkocht krijgt is het rendabel...maar mocht je die auto kopen en er daarna niets meer mee kunnen en hij staat langs de straat, dan wordt het wel een duur ding.
300 jah ik heb geen barrel die ik dit wil aan doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
3 meijers ofzo..
[..]
Bruikbare onderdelen houden en de rest na sloop.. of Export..
quote:Alle deelnemers die achter het stuur plaatsnemen moeten minimaal 4 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs, hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.
Volgens mij mag je jezelf nu al opgeven dan, mensen van voorgaande edities krijgen naar mijn weten voorrang. En aangezien er nogal veel mensen zijn die graag willen en er een beperkt aantal plekken beschikbaar is...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:19 schreef Mikkie het volgende:
De CarbageRun!
Een oud barrel, compleet verbouwd, en dan met een stel vrienden een tocht door Europa maken. Diverse opdrachten uitvoeren, mooie plekken zien en veel lol hebben in één week!
Leuk concept, moet nog even een vierde deelnemer vinden en dan gaan we er waarschijnlijk dit jaar voor, eerste keer!
Nog meer mensen die gaan? Of mensen die ervaring hebben?
Dat is de wintereditie, de zomereditie heeft de regel als volgende:quote:
Oh dat had ik niet gezien. Thanks. Helaas kan ik dan alsnog pas in 2013 meedoen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:16 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Dat is de wintereditie, de zomereditie heeft de regel als volgende:
Alle deelnemers die achter het stuur plaatsnemen moeten minimaal 2 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs, hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |