Oldskool koelbox met koelelementen of domweg ijsblokken een optie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef Dingest het volgende:
Ik betwijfel of we ons een (elektrische) koelbox kunnen veroorloven in de auto qua ruimteLaat staan een aggregaat
Denk dat we ons gewoon moeten redden met de meuk die we hebben; 2 12v aansluitingen uit een verloopstukje en wat we 's nachts eventueel kunnen regelen met stroom. Of we kijken een bevriend team dat een hutje/hotel neemt lief aan of er iets bij hun opgeladen mag worden
Sowieso drink ik geen alcohol/bier, en mijn teamgenoot kan ook wel met minder overleven. Al is lauwe frisdrank ook niet zo denderend.
We hebben een simpel thema om de auto leger-camouflage te verven en dus wat kleine dingen aan te brengen, maar de auto is (voor onze begrippen) fors boven budget. Veel valt er ook niet aan te doen; veel vermogen hebben we al niet dus extra gewicht of vermindering van aerodynamica is geen goed idee. We gooien het op de originaliteit van de autokeuze zelf![]()
Iemand toevallig enige ervaring met blanco stickers/lagen of iets dergelijks om de auto mee te bedekken zonder de lak te beschadigen bij verwijderen? Als de auto echt zo netjes is als hij lijkt krijg ik misschien last van mijn geweten dat hij permanent amateuristisch wordt bewerkt![]()
@HenkXL; waar doen jullie in mee dan?
Neem aan van wel, maar zelfs zonder aanhanger is dat nog een stevige klim. Neem aan dat ze het wel aankunnen, Italië heeft ook de nodige bergenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:45 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik weet niet of je onderweg bergen tegen komt, maar dat gaat helemaal een uitdaging worden als je een aanhangertje hebt achter zo'n fiatje.![]()
Ik had zelf ook wel in zo'n auto willen rijden, veel unieker in spannender dan de auto's die ik had. (Nissan Maxima en Subaru Legacy, dingen waren niet kapot te krijgen)
Zal inderdaad wel lekker rijden jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:52 schreef HenkXL het volgende:
@ Dingest, we hebben een opel 3.0 V6, dus dat rijdt zeer aangenaam. Zoeft over de weg heen, als je nou 230 rijdt of 80 het maakt allemaal geen reet uit. Enig nadeel is het brandstofverbruik welke ietwat hoog ligt
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:30 schreef Dingest het volgende:
die top van 105 echt kms is alleen haalbaar heuvelaf met wind mee
Heb je een foto van die Legacy? Wij hebben na onze eerste editie de Legacy aan een paar (gekke) Friezen verkocht, die mijn verhaal aangehoord hebben en besloten hebben mee te doen aan de 2e editie. Was wel gaaf om ze, min of meer onverwacht, te zien bij de tweede editie met een compleet andere auto van buiten en binnen. Misschien rijd die auto nog steeds rond.quote:
Denk dat Paladijn die wel ergens heeft staan (als die nog meeleest)quote:Op zondag 13 mei 2012 13:42 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Heb je een foto van die Legacy? Wij hebben na onze eerste editie de Legacy aan een paar (gekke) Friezen verkocht, die mijn verhaal aangehoord hebben en besloten hebben mee te doen aan de 2e editie. Was wel gaaf om ze, min of meer onverwacht, te zien bij de tweede editie met een compleet andere auto van buiten en binnen. Misschien rijd die auto nog steeds rond.
Netjes maar is dat chrome yellow?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:29 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zo, even een foto van hoe de eerste laag geel eruitziet. Met mobiel, want geen camera bij de hand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik veel. Gewoon geel.quote:
Ik heb blijkbaar gemist wat voor een auto jullie hebben gekocht blijkbaar, dus. ehm.. ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:04 schreef Mikkie het volgende:
Whehe... onze auto gaat op dit moment door z'n testfase en wordt al op verschillende locaties herkend, hoor ik zojuist.
Via PM kan ik je wel een linkje sturen, ga niet al te veel weggeven hier (privacy und so)quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik heb blijkbaar gemist wat voor een auto jullie hebben gekocht blijkbaar, dus. ehm.. ?![]()
Het is een bijkomend risico als je op zoek gaat naar een specifiek modelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:14 schreef Mikkie het volgende:
Daar lijken wij dan weer geluk mee te hebben... de APK is helemaal vers en tot nu toe rijdt het ding prima. We twijfelen dan ook of we het ding nog voor een goede check-up naar de garage zullen brengen of dat we gewoon de gok gaan wagen.
Biezen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:33 schreef JerryLee het volgende:
voor het biezen zou ik finelinetape gebruiken,en worden de wielen ook nog geel?
Ehm.. Nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat zijn Golf GTI of GTD velgen wat je er onder hebt liggen..
Intresse in mijn E30 BBS velgen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |