Het ding mag max 500 euro kosten en moet uit 1996 of ouder zijn, dus dat wordt lastigquote:
Ik zou maar eens heel gauw de organisatie mailen als ik jou was. Er kunnen 500 teams meedoen, maar ik tel al 532 inschrijvingen op de site. Misschien zijn er al een paar afhakers, maar elke minuut telt nu als je nog mee wilt doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef RingBewoner het volgende:
Gruwelijk! Heb meteen een goede vriend een sms gestuurd. Hier moeten we aan meedoen!!!
Iemand tips voor een auto?
Ik neem aan centen in ruil voor 't één of ander. Misschien hier ook wel een idee, heb alleen wat weinig connecties in 't bedrijfsleven.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:09 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Trouwens, hoe doen mensen dat met sponsoren? Ik zie op foto's dat bijna alle auto's wel gesponsord worden, maar hoe doen ze dat? Krijgen ze spullen of centjes o.i.d.?
Aha.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:23 schreef Legwieh het volgende:
Ook ik doe mee, en om de orde enigszins te bewaken zal ik als rijkspolitie fungeren.
Auto: Volvo 340
Stijl: politie
Zie ook mijn topic over politiekleuren op de auto.
Spaart me twee uur googlen. Dat word dus oranje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef Legwieh het volgende:
Oranje lichten sowieso, blauw en rood mag je niet voeren in Nl
Oranje volgens mij ook niet te pas en te onpas overigens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:54 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Spaart me twee uur googlen. Dat word dus oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |