SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server:
178.63.54.5:9987
BF3 Server (max 16 slots):
.:: NSFC ::. Not Suited For Civilians
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg Platoon
Kan je geen server joinen? Doe dan dit, werkt perfect.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.quote:Step1: Go to (C:Program Files (x86)Origin Games)
Step2: Search for the folder called 'Béta Battlefield 3' and change the name to 'Beta Battlefield 3'
Step3: Press Start and go to your 'regedit'
Step4: Search the following folders (HKEY_LOCAL_MACHINE » SOFTWARE » Wow6432Node » EA Games » BF3 Beta)
Step5: Change the 'GDFBinary' path. You need to change de 'é' to an 'e' in the word Beta
Step6: Do the same thing you did in Step5, but this time with 'Install Dir'
[ Bericht 35% gewijzigd door Dubbeldrank op 29-10-2011 10:10:24 ][b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P![]()
Slaap lekker
Vanmiddag maar eens wat tijd voor dit spel maken
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P![]()
Sjow, ik heb het spel ook. Toch een groot probleem. De default resolutie wordt ingesteld op 1920x1080. Dit is de beste resolutie voor mijn monitor, maar niet voor mijn nVidia GTX 460 en Intel C2D 3GHz processor.
Ik probeer de resolutie dus terug te brengen. Dat lukt tot het punt dat ik op YES will drukken bij "Keep this screen resolution...". Zo gauw ik dat scherm zie freezed alles en crasht de applicatie na een paar seconden.
Hoe kan ik de resolutie aanpassen zonder eerst de game op te starten?
Die laadtijden zijn om te huilen.![]()
![]()
Zometeen denk ik de Sapphire HD6950 halen zodat ik Battlefield op minimaal High ken spelen.
Medium loopt al aardig (40 FPS gemiddeld) met een HD 5930 kaart.![]()
Grote kans op ultraquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:08 schreef Diamond3d het volgende:
Zometeen denk ik de Sapphire HD6950 halen zodat ik Battlefield op minimaal High ken spelen.
Medium loopt al aardig (40 FPS gemiddeld) met een HD 5930 kaart.Ik speel zonder aa alles ultra, 50-70 fps, met aa zo"n 30-40
![]()
andreas612 - DrDre612
Smoofiee - Smoofie
Asgard - VinayWaa
Solique - Solique
Daanus - Frizzleball
Masyl - I--Masyl--I
Floxcie - Floxcie
drumstickNL - Piekartz
Bombvis - Bombvis
TwenteFC - DirkZzZ
Rivalo - Rivalo5
ElmoFan - Wickkeddd
onlogisch - ForzaNL
Peter_Aragorn - HamlapNL
wuuht - watser
Nibb-it - Bijstandskoning
Sideshowbobbie - Sideshowbobbie
ElmarO - EcVo
rumiii - rumiii
dekkered-l3vines
Forskneck - Forskneck
Geneziz - Geneziz10
Skullsplitter-013skullsplitter
ecktebaas-Megakitteh
Civilian - Patrocious
Benx - Benxsmith
Longcat.- Senor_changie
cerror - cerror
Revje1 - Revje
JK - Dutchbiker
Burnaboy - Torched
trance_fan - Nalyu
Jorwol - Lolin9
Dj_Day-V - SparkleZ_NL
Jpjedi - jedi05071977
wc-eend - wc-eend2011
baggerbart - baggerbart
Sjapoela - Sjapoela
Hier vrolijk verder![]()
![]()
Straks even allemaal toevoegenquote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Ik moet trouwens nog even flink spelen zo, ben nog maar rank 1Gister bijna geen tijd gehad om te gamen...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
andreas612 - DrDre612
Smoofiee - Smoofie
Asgard - VinayWaa
Solique - Solique
Daanus - Frizzleball
Masyl - I--Masyl--I
Floxcie - Floxcie
drumstickNL - Piekartz
Bombvis - Bombvis
TwenteFC - DirkZzZ
Rivalo - Rivalo5
ElmoFan - Wickkeddd
onlogisch - ForzaNL
Peter_Aragorn - HamlapNL
wuuht - watser
ElmarO - EcVo
rumiii - rumiii
dekkered-l3vines
Forskneck - Forskneck
Geneziz - Geneziz10
ecktebaas-Megakitteh
Civilian - Patrocious
Benx - Benxsmith
Longcat.- Senor_changie
cerror - cerror
Revje1 - Revje
JK - Dutchbiker
Burnaboy - Torched
trance_fan - Nalyu
Jorwol - Lolin9
Dj_Day-V - SparkleZ_NL
Jpjedi - jedi05071977
wc-eend - wc-eend2011
baggerbart - baggerbart
Sjapoela - Sjapoela
Thumbnail-Screenhero
Hoe kom je vanuit battlelog op de Fok knokploeg server?![]()
Netjes.. we gaan het meemaken. Het weekend alleen weinig tijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:24 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Grote kans op ultraIk speel zonder aa alles ultra, 50-70 fps, met aa zo"n 30-40
![]()
![]()
oww. dat kan je zus zelf wijzigenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:52 schreef wc-eend het volgende:
Doe het even zelf, luie donder
Aangemeld voor de knokploeg (wc-eend2011)Ja weet ik veeelllll
![]()
andreas612 - DrDre612
Smoofiee - Smoofie
Asgard - VinayWaa
Solique - Solique
Daanus - Frizzleball
Masyl - I--Masyl--I
Floxcie - Floxcie
drumstickNL - Piekartz
Bombvis - Bombvis
TwenteFC - DirkZzZ
Rivalo - Rivalo5
ElmoFan - Wickkeddd
onlogisch - ForzaNL
Peter_Aragorn - HamlapNL
wuuht - watser
ElmarO - EcVo
rumiii - rumiii
dekkered-l3vines
Forskneck - Forskneck
Geneziz - Geneziz10
ecktebaas-Megakitteh
Civilian - Patrocious
Benx - Benxsmith
Longcat.- Senor_changie
cerror - cerror
Revje1 - Revje
JK - Dutchbiker
Burnaboy - Torched
trance_fan - Nalyu
Jorwol - Lolin9
Dj_Day-V - SparkleZ_NL
Jpjedi - jedi05071977
wc-eend - wc-eend2011
baggerbart - baggerbart
Sjapoela - Sjapoela
Thumbnail-Screenhero
BaraCuda - BaraCudaNL
Mezelf meteen aangemeld bij fok knokploeg :-)![]()
Het gaat hard met dit topic!![]()
Ardbeg - Ayreonic
andreas612 - DrDre612
Smoofiee - Smoofie
Asgard - VinayWaa
Solique - Solique
Daanus - Frizzleball
Masyl - I--Masyl--I
Floxcie - Floxcie
drumstickNL - Piekartz
Bombvis - Bombvis
TwenteFC - DirkZzZ
Rivalo - Rivalo5
ElmoFan - Wickkeddd
onlogisch - ForzaNL
Peter_Aragorn - HamlapNL
wuuht - watser
ElmarO - EcVo
rumiii - rumiii
dekkered-l3vines
Forskneck - Forskneck
Geneziz - Geneziz10
ecktebaas-Megakitteh
Civilian - Patrocious
Benx - Benxsmith
Longcat.- Senor_changie
cerror - cerror
Revje1 - Revje
JK - Dutchbiker
Burnaboy - Torched
trance_fan - Nalyu
Jorwol - Lolin9
Dj_Day-V - SparkleZ_NL
Jpjedi - jedi05071977
wc-eend - wc-eend2011
baggerbart - baggerbart
Sjapoela - Sjapoela
Thumbnail-Screenhero
BaraCuda - BaraCudaNL![]()
Niet-BF-speler meld zich
Damn wat gave trailers, in-game footage en screenshots.. op basis daarvan is mijn interesse al gewekt, maar wie kan mij overtuigen dat dit na een tijdje spelen niet hetzelfde gebeuren word als Modern Warfare, waarin je continue vijanden uit elk hoekje en gaatje krijgt en je maar moet rushen om verder te komen. Ik wil af en toe gewoon op een goed plekje stil kunnen zitten en op een rustiger tempo mijn slachtoffers uit kiezen en ze 1 voor 1 een kogel tussen de ogen jassenBij MW was de hoeveelheid tegenstanders min of meer gebaseerd op welk punt je stond in het level, als je weer een paar meter vooruit liep veranderde de weerstand iets en zo kon je ook bijna sprinten door het level om door te gaan, in plaats van dat je ook iedereen doodschoot. Bleef je stil staan, dan kreeg je gewoon continue nieuwe vijanden.. Hoe is dat in BF? (*uiteraard heb ik het hier over de single player)
![]()
Je wilt dus campen?!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja want iedereen maakt tijdens het sprinten allemaal headshots op de vijand? Ik zeg niet dat ik het hele level op 1 plek wil zitten, maar dat ik op drukke stukken gewoon wil doen wat ik wil of hoe ik denk dat het beste is.. als je 20 man op je af ziet komen ga je niet midden door het open veld rennen maar wil je vanaf een beschut plekje iedereen afknallen die zn kop laat zien toch?![]()
Xblister - MikexNL
Ardbeg - Ayreonic
andreas612 - DrDre612
Smoofiee - Smoofie
Asgard - VinayWaa
Solique - Solique
Daanus - Frizzleball
Masyl - I--Masyl--I
Floxcie - Floxcie
drumstickNL - Piekartz
Bombvis - Bombvis
TwenteFC - DirkZzZ
Rivalo - Rivalo5
ElmoFan - Wickkeddd
onlogisch - ForzaNL
Peter_Aragorn - HamlapNL
wuuht - watser
ElmarO - EcVo
rumiii - rumiii
dekkered-l3vines
Forskneck - Forskneck
Geneziz - Geneziz10
ecktebaas-Megakitteh
Civilian - Patrocious
Benx - Benxsmith
Longcat.- Senor_changie
cerror - cerror
Revje1 - Revje
JK - Dutchbiker
Burnaboy - Torched
trance_fan - Nalyu
Jorwol - Lolin9
Dj_Day-V - SparkleZ_NL
Jpjedi - jedi05071977
wc-eend - wc-eend2011
baggerbart - baggerbart
Sjapoela - Sjapoela
Thumbnail-Screenhero
BaraCuda - BaraCudaNL
[ Bericht 9% gewijzigd door Dubbeldrank op 29-10-2011 10:12:54 ]Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Dit kan zeer goed bij BF3 , doordat de maps huge zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:44 schreef Thrilled het volgende:
Niet-BF-speler meld zich
Damn wat gave trailers, in-game footage en screenshots.. op basis daarvan is mijn interesse al gewekt, maar wie kan mij overtuigen dat dit na een tijdje spelen niet hetzelfde gebeuren word als Modern Warfare, waarin je continue vijanden uit elk hoekje en gaatje krijgt en je maar moet rushen om verder te komen. Ik wil af en toe gewoon op een goed plekje stil kunnen zitten en op een rustiger tempo mijn slachtoffers uit kiezen en ze 1 voor 1 een kogel tussen de ogen jassenBij MW was de hoeveelheid tegenstanders min of meer gebaseerd op welk punt je stond in het level, als je weer een paar meter vooruit liep veranderde de weerstand iets en zo kon je ook bijna sprinten door het level om door te gaan, in plaats van dat je ook iedereen doodschoot. Bleef je stil staan, dan kreeg je gewoon continue nieuwe vijanden.. Hoe is dat in BF? (*uiteraard heb ik het hier over de single player)
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Dubbeldrank - Dubje
Xblister - MikexNL
Ardbeg - Ayreonic
andreas612 - DrDre612
Smoofiee - Smoofie
Asgard - VinayWaa
Solique - Solique
Daanus - Frizzleball
Masyl - I--Masyl--I
Floxcie - Floxcie
drumstickNL - Piekartz
Bombvis - Bombvis
TwenteFC - DirkZzZ
Rivalo - Rivalo5
ElmoFan - Wickkeddd
onlogisch - ForzaNL
Peter_Aragorn - HamlapNL
wuuht - watser
ElmarO - EcVo
rumiii - rumiii
dekkered-l3vines
Forskneck - Forskneck
Geneziz - Geneziz10
ecktebaas-Megakitteh
Civilian - Patrocious
Benx - Benxsmith
Longcat.- Senor_changie
cerror - cerror
Revje1 - Revje
JK - Dutchbiker
Burnaboy - Torched
trance_fan - Nalyu
Jorwol - Lolin9
Dj_Day-V - SparkleZ_NL
Jpjedi - jedi05071977
wc-eend - wc-eend2011
baggerbart - baggerbart
Sjapoela - Sjapoela
Thumbnail-Screenhero
BaraCuda - BaraCudaNL
Ik heb de OP trouwens vervangen door die van de wiki op verzoek waar niemand gehoor aan gaf.