Johquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik rook niet, ik zuip wel wat extra om het te compenseren.
Ik rook wel een beetje hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Doorzetten APK
Wanneer ga je trouwens richting Azië?
Erg leuk, ik wou dat ik naar Indonesië konquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik rook wel een beetje hoor
Half december naar Indonesië![]()
Hoe gaat 'ie bij jou?
Wat is weer begonnen en alweer even bezig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En het gaat prima. Het is weer begonnen en alweer even bezig
Hmmm, nog nooit van gehoord eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een dame blanche ook, heb ik gisteren ontdekt
School enzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is weer begonnen en alweer even bezig?
Please do go into details
Nog nooit gehoord van een Dame Blanche?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmm, nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
Vanille roomijs met warme chocoladesausquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van een Dame Blanche?![]()
Oh, of van het laxerende effectdat zal het wel zijn he?
Ja ik welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vanille roomijs met warme chocoladesaus![]()
Nog nooit van gehoord?
Ik weet het ook pas sinds gisteren hoor, maar ik kan je zeggen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:18 schreef MissBliss het volgende:
Oh, of van het laxerende effectdat zal het wel zijn he?
Gewoon, het nieuwe schooljaar is alweer even bezig, de programma's en lessen zijn weer opgestart, iedereen is er weer en de verhoudingen tussen elkaar veranderen en duren voort, ik leer nieuwe mensen kennen, ik krijg al bijna mijn eerste rapport, etc.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het ook pas sinds gisteren hoor, maar ik kan je zeggen...
Ik heb toch liever die eerste 3quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze Google ik ook op Dame Blanche...
Nou vooruit; ik doe het ervoor. Laat het lepeltje maar zitten; scheelt weer afwas
[ afbeelding ]
Oh, dat is net zoals werk binnenkortquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gewoon, het nieuwe schooljaar is alweer even bezig, de programma's en lessen zijn weer opgestart, iedereen is er weer en de verhoudingen tussen elkaar veranderen en duren voort, ik leer nieuwe mensen kennen, ik krijg al bijna mijn eerste rapport, etc.
De zomer is echt voorbij.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Bijna 24 uur op
[..]
Ik heb toch liever die eerste 3
Daarom ben jij hoowmoow en ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Bijna 24 uur op
[..]
24 uur opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Bijna 24 uur op
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dame Blanche the day after?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:31 schreef ElisaB het volgende:
Zeg M-P, waar is dat smerige plee-plaatje goed voor
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik geef haar wel hoor BTWWelneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet eerst ff een paar jaar rustig oefenen. Dat is beter
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Binnenkortquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat is net zoals werk binnenkort
Morgenavond een uurtje extra slapen!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:31 schreef ElisaB het volgende:
Zeg M-P, waar is dat smerige plee-plaatje goed voor
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dame Blanche the day after?
Lolquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
WelneeJij moet eerst ff een paar jaar rustig oefenen. Dat is beter
Vertel eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Lol
"Oefenen" kan ik op heel veel manieren opvatten
quote:
Je bent geweldigquote:
HAHAHAHAHAHAHA DAT HAD ER 1 VAN MIJ KUNNEN ZIJNquote:
Als je het over het "geven" hebt:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vertel eens
Zal ik daarna zeggen of je het goed had
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA DAT HAD ER 1 VAN MIJ KUNNEN ZIJN![]()
![]()
Ik ben trots op je.
Ik ook nooitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nooit last van dat soort plaatjes; misselijk of niet.
Lijkt me niet de beste manier om te "oefenen", eerlijk gezegd.quote:
Ik zet meestal de klok om een uur of 23.00 een uur terug en dan lijkt het of ik dat uur toch weer kwijt ben de volgende dag, maar dat is volgens mij niet wat jij bedoeltquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Uurtje extra betekent hier meestal dat je op zondag een uur eerder beneden bent![]()
En op rare tijdstippen honger hebt
Eerst rustiger aan doen kan ook oefenen zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me niet de beste manier om te "oefenen", eerlijk gezegd.
Okeequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:39 schreef Qwea het volgende:
Gewoon rondneuken.MP. hoe eerder hoe beter.
Ik zie meestal de volgende ochtend op het nieuws dat de klok een uur terug kon en denk dan: "Damn, had ik gewoon een uur langer kunnen blijven liggen."quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zet meestal de klok om een uur of 23.00 een uur terug en dan lijkt het of ik dat uur toch weer kwijt ben de volgende dag, maar dat is volgens mij niet wat jij bedoelt
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:40 schreef Qwea het volgende:
Gaat die kutwekker zometeen een uur terug?
Condooms zijn overrated, HIV is haske hip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |