abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103685592
Hoi,
ik ben een meisje van 19 jaar en ik had een hele lieve vriend. ik had een half jaar geleden een relatie met hem. een maand. (mijn relaties duren nooit lang). hij was zo lief voor mij, en hij wilde mij vaak zien. hij is zacht van karakter en praten niet super veel. tot op een dag ik er achter kwam dat hij aan het smsen was met zijn ex vriendin, ik was boos geworden. maar op een of andere manier wist ik dat zij hem stalkte en ik ging nog met hem een week en daarna maakte ik het uit. ik kon hem niet vertrouwen. mijn gevoelens waren ook weg, en het deed me niet echt pijn. toen een paar maanden later. in tussen had ik al 2 dates gehad met andere jongens. waar mee 1tje bleef ik 2 weken, en toen vond ik hem niet leuk. en die andere was meer een vriend. toen had ik behoefte mijn ex te zien. we gingen afspreken en ik sliep bij hem. ik hield hem vanaf juni ongeveer aan het lijntje tot september. in de tussentijd had ik een vriend voor een maand en dat werd niks. ik had ** met hem, en ik had echt heel veel spijt omdat ik echt gevoeloos was, ik had het totaal niet verwacht van mijzelf dat ik zoiets kon doen. ik voelde me vies en schuldig tegen over mijn ex omdat ik nog steeds van hem hield en hij van mij. we spraken een week nadat het uit was af en ik wist het zeker die dag, ik wilde met hem zijn. hij was moe van mij gezeur dat ik steeds niet wist dat ik wel of niet relatie wilde met hem. maar oke uiteindelijk zei hij: ik geef je wel deze kans, maar dit is wel de laatste. hij zei ook dat ik niet sireus kon zijn met hem, want ik wist steeds niet wat ik wil. en toen een paar dagen later: boem, gevoel weg voor hem. ik keek weer naar andere jongens. ik keek af en toe op internet rond. ik werd er zelf ook gek van. hij was zo super lief voor mij, waarom deed ik dit? 2 weken later, nodigde ik hem thuis uit. ik had voor hem gekookt en ik had nog een kado voor hem gekocht. en daarna moest ik praten met hem. precies zoals hij verwachten: ik kon geen relatie met hem hebben.

het ligt niet aan hem, maar aan mij denk ik. ik vind het zo vreselijk kut! hij is zo lief voor mij. ik vind niemand als hem, nu denk ik elke dag aan mijn domme fout. zal ik terug gaan of niet? maar ik weet niet wat ik dan ga doen. straks ga ik over een paar weken weer opbellen: nee het word niks. ik heb echt een vreselijk stemmingswisseling. het irriteert me erg. de ene keer zie ik het helemaal voor me: wij samen in een huisje getrouwd met de kindertjes. maar de andere keer denk ik: nee, ik wil niet met hem zijn, ik heb rust nodig. maar dan een paar uur later mis ik hem weer.ik heb ook grote spijt over me zelf respect en dat weet hij. ik voel me echt vies en schuldig als ik naast hem loop, want ik heb me niet goed gedragen. dan denk ik: vorige week was ik nog met die en nu met jou. soms loop ik in de winkel en dan kijk ik zelfs naar kleding voor hem van: o, dat staat hem leuk. waarom doe ik dit? ik hou van hem, maar aan de andere kant wil ik niet. ik word zo gek van mezelf. ik laat iets moois kapot gaan, door me eigen domme kutgedachtens. ik weet echt niet wat ik moet doen. soms wil ik dat hij me helpt door deze kut periode en soms denk ik: ik moet het zelf doen. maar het lukt gewoon niet. ik ben bang dat ik altijd deze ziekte blijf houden. het is namelijk zo: als ik niemand aan me hoofd heb, dan kan ik me dingetjes veel beter regelen(afspraken onthouden,dingen goed opbergen,aan andere mensen denken,geen druk op me voelen) aan de andere kant mis ik liefde, en voel ik me dood eenzaam. dus ik weet echt niet wat ik moet doen hiermee?! kan iemand mij alsjeblieft helpen. ik voel me hopeloos. =(
pi_103685893
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef xdeliciousgirlx het volgende:
ik had ** met hem
WRAAAGHH.
pi_103685940
Begin gewoon een friends with benefits iets ofzo... Aangezien je echt binden te ver is maar je hem toch nodig hebt...

(Vindt hij vast niet erg)
Rustig aan.
pi_103686071
maar ik weet dat hij goed is.
ik verdien hem nu niet.
maar toch wil ik een toekomst met hem.
bv. als hij over een half jaar een ander heeft
dan denk ik: wat heb ik gedaann????
pi_103686876
Interpuncties zijn goed, maar dit is overdreven zeg! Ik heb met een doekje over mijn beeldscherm gewreven omdat ik dacht dat er vlekjes op zaten! :')
S. 2014
J. 2016
pi_103687769
grappig
pi_103688545
Zou het niet heter zijn om met je eigen stemmingswisselingen aan de slag te gaan voordat je zekerheid in iets als een relatie wilt krijgen als je zelf nog zo instabiel bent?

Het klinkt alsof je een ontzettende onrust in je hebt en zolang je die niet heelt blijf je dingen doen op basis daarvan, wat je dat brengt ondervind je het resultaat van.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_103688558
Ik vind je een beetje raar, verliefd zijn ok maar echt gaan kijken naar kleding die hem leukstaat komt me een beetje obsessief over ditto en trouwens waarom ben je kwaad op hem dat hij met ex smst terwijl je zelf totaal niet te vertrouwen bent.
pi_103689012
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind je een beetje raar, verliefd zijn ok maar echt gaan kijken naar kleding die hem leukstaat komt me een beetje obsessief over ditto en trouwens waarom ben je kwaad op hem dat hij met ex smst terwijl je zelf totaal niet te vertrouwen bent.
Dat deed ik ook hoor zijn kleding uitkiezen hoor ook ten we nog niks hadden enzo :@
pi_103689646
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

WRAAAGHH.
Dit.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_103692627
Als je echt van hem houdt, laat je hem los. Omdat je hem iemand gunt die wel voor hem gaat en niet keer op keer zal kwetsen.

Ga lekker vrijblijvend daten met anderen. Of goed aan jezelf werken.
pi_103693484
"Psychische gedachten" :') Gedachten zijn altijd psychisch :o Verder kunnen extreme stemmingswisselingen wijzen op een hechtingsstoornis of zelfs borderline persoonlijkheidsstoornis. Extremiteiten (zeker in een hoge frequentie) zijn in ieder geval niet gezond. Een relatie lijkt me niet aan de orde zolang je daar zelf niet mee om kunt gaan.
pi_103711434
ja, de psychische gedachtens gaan altijd over: ik ben dik.
ik ben 57 kilo, dus je zal denken: dik? je bent gek doei.
maar ik heb een buikje en ik ben bang voor dik worden,
ik moet die gedachtens kwijt ik wil er niet aan denken.
het lijkt een obsessie, van: kan ik al eten? hoeveel kcal heb ik net gegeten?
moet ik even eerst iets verbranden of kan ik eten?
en de andere dag eet ik 3 chocolade en dan kots ik de helft uit ( dat heb ik nu al 3x gedaan! in een maand tijd)
mijn ex zegt altijd: jij bent niet dik,
maar als ik heel lang zeur zegt ie: ja je bent dik.
en dan voel ik me nog onzekerder toewel ik er eigelijk om vraag en hem dwingt dat te zeggen.
kan iemand me helpen, om te vertellen hoe deze nutteloze obsessie uit mijn hoofd gaat en dat ik van mijn lichaam ga houden? want anderen zeggen altijd: je bent dun, en je hebt een mooie lichaam en er is niks mis met jou. help me ajb!!
pi_103711483
Ga hulp zoeken.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_103713355
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ga hulp zoeken.
Dit. Op een forum zoals dit kunnen we onmogelijk aangeven waar je last van hebt, maar je kunt duidelijk wel wat hulp gebruiken.
pi_103772783
Hulp zoeken lijkt mij inderdaad het beste. Ik denk niet dat je op dit forum de hulp vindt die jij nodig hebt.
Extremistisch gematigd.
pi_103773432
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:19 schreef xdeliciousgirlx het volgende:
maar ik weet dat hij goed is.
ik verdien hem nu niet.
maar toch wil ik een toekomst met hem.
bv. als hij over een half jaar een ander heeft
dan denk ik: wat heb ik gedaann????
Pak hem met 2 handen vast en laat hem nooit meer los.
Je krijgt niet veel kansen meer als je op deze manier door blijft gaan...
pi_103773711
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ga hulp zoeken.
Dit dus.

Indien troll: kappen.
Hallon!
pi_103774056
quote:
15s.gif Op maandag 31 oktober 2011 02:29 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dit dus.

Indien troll: kappen.
Wijze woorden van zo'n jong persoon...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 31 oktober 2011 @ 04:19:05 #20
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_103774203
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:09 schreef xdeliciousgirlx het volgende:
en de andere dag eet ik 3 chocolade en dan kots ik de helft uit ( dat heb ik nu al 3x gedaan! in een maand tijd)
en dan voel ik me nog onzekerder toewel ik er eigelijk om vraag en hem dwingt dat te zeggen.
kan iemand me helpen, om te vertellen hoe deze nutteloze obsessie uit mijn hoofd gaat en dat ik van mijn lichaam ga houden? want anderen zeggen altijd: je bent dun, en je hebt een mooie lichaam en er is niks mis met jou. help me ajb!!
Onzekerheid is van zichzelf al behoorlijk onaantrekkelijk. Je zegt zelf dat je door blijft zeuren, natuurlijk stemt hij dan in. Er zijn mensen die in de middeleeuwen na een aantal uren marteling te hebben doorstaan hebben opgebiecht een heks te zijn en zo op de brandstapel gekomen, en als je net zo praat als je schrijft zou ik na vijf minuten al zeggen wat je blijkbaar wilt horen.
Eerlijk,dit is heel zelfdestructief gedrag. Als je echt problemen hebt met je gewicht, wat vaak voorkomt bij meisjes van zestien, ga naar een huisarts. Of een schoolpsycholoog.
Alleen als lichaam en geest vrij zijn van angst en pijn kan de storm in het ziel tot rust komen.
Begeerte is het enige van waarde. Veel eten, geld, drank, drugs: allemaal lachwekkende pogingen dit te vergeten. Elk mini-zelfmoorden, zonder bevrediging.
  maandag 31 oktober 2011 @ 16:33:37 #21
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_103790423
quote:
Pics van je buik zodat wij kunnen beoordelen of je dik bent
pi_103794009
Tvp
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 18 november 2011 @ 14:51:47 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_104513493
Dit heb ik ook vaak, TS hoe is het bij jou afgelopen?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_104521033
quote:
Hoelang zeur je dan door dat je voor elkaar krijgt dat ie je dik noemt?? Dat is geen gezond gedrag hoor :?
Ik zie echt voor me dat je hem bij z'n armen grijpt en schreeuwt : ZEG DAT IK DIK BEEEEEN! :') ;(
My salvation lies in your love..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')