Oh.quote:
.. Sorryquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Kuukske ik zag je buukske, t wordt al echt n bolletje (of hoe ze dat in oud zeggen) ga je straks ook pannenkoeken maken van je melk? (ik moet niet zoveel in oud lurken)
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Kuukske ik zag je buukske, t wordt al echt n bolletje (of hoe ze dat in oud zeggen) ga je straks ook pannenkoeken maken van je melk? (ik moet niet zoveel in oud lurken)
Ik krijg bezoek en we eten krieltjes met knoflook en rosemarijn uit de oven, zalm in een bedje van prei uit de oven en sperciebonen met nootmuskaat en knoflookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
True.
[..]
Dat krijg je als ik topics open.
[..]
Wat eten we vandaag?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig, JIJ blijft nog normaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef Kuukske het volgende:
Nou sorry. Nee. Ik ga geen pannenkoekenmeet organiseren met homemade milk. Hell no.
En ook niet zelf eten.
dat mag n baby heul nog niet eten hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef Tegan het volgende:
Opzich lijkt het me niet eens zo fout, mits de pannekoeken enkel voor de kleine zijn.
oh maar dat vind ik ook leuk, ik vind t jammer dat ik geen broers/zussen (nouja n broer die op mannen valt) heb en t tante kan spelen, wel de lusten niet de lasten van zo'n babyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef Kuukske het volgende:
Jahoor. Ik word hysterisch van babysokjes en de schattigheid ervan, maar verder blijf ik normaal.
Oh en klinkt lekker Teeg!
Gordijnen dicht, ziet niemand dat je het naar binnen stopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat mag n baby heul nog niet eten he
en dan aan de schijterij en kotserijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gordijnen dicht, ziet niemand dat je het naar binnen stopt.
Daar is de moeder voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan aan de schijterij en kotserij
Ik heb al voorgeproeft want ik was als de dood dat het mislukte. Eerste etentje voor niet familiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef Kuukske het volgende:
Jahoor. Ik word hysterisch van babysokjes en de schattigheid ervan, maar verder blijf ik normaal.
Oh en klinkt lekker Teeg!
pannenkoeken ervan maken gaat me te ver hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef MissMSX het volgende:
Waarom doen mensen toch altijd zo krampachtig over moedermelk? Het is geen pis ofzo
Het is wel heel anders en het stinkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef MissMSX het volgende:
Waarom doen mensen toch altijd zo krampachtig over moedermelk? Het is geen pis ofzo
tmiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wel heel anders en het stinkt.
koemelk rechtstreeks uit de koe is ook niet te zuipen (vind ik dan) dus nee moedermelk in mn pannenkoeken, ik sla overquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef Tegan het volgende:
Moedermelk is eigenlijk alleen goed voor baby's, dus de rest van je gezin het laten eten is vreemd. Maar goed, koemelk is ook alleen maar voor kalfjes en dat krijgen we ook liters binnen. Dus ach, dat heft elkaar weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |