abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103682580
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Nokia want fijn en bekend
Symbian weet ik niet eens wat dat is joh _O- ik wil een nieuwe tel waar ik evt als het nodig is gratiez mee op internet kan :+
Trouwens waarom zou je internet willen alleen via wifi? Wat heb je daar aan? Ik bedoel als je thuis op wifi zit met je laptop, waarom zou je dan met je telefoon ook op wifi willen? Of wil je graag bij je ouders of zo op internet op je telefoon?
pi_103682583
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Echt niet?
Nou ja, niet als zij gewoon thuis is, dan houdt ze hem liever zelf _O-

Maar er zijn meer leenkindjes en anders kom ik alleen :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_103682590
Sowieso Nokia :X
pi_103682692
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mhaw, dat ben ik niet met je eens :P

[..]

Symbian is het besturingssysteem, om te janken.
Dat mag _O- ik wil iets wat ik al ken, anders word ik gek :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef Oognip het volgende:

[..]

Trouwens waarom zou je internet willen alleen via wifi? Wat heb je daar aan? Ik bedoel als je thuis op wifi zit met je laptop, waarom zou je dan met je telefoon ook op wifi willen? Of wil je graag bij je ouders of zo op internet op je telefoon?
nou in de trein en waar er verder wifi is kan ik dan wel op internet, en vanuit bed dus ook :9 ik wil er alleen niet voor hoeven betalen want ik heb geen internet in mijn abonnement.
♥ scars make us who we are ♥
pi_103682705
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef Oognip het volgende:
Ik heb altijd nokia gehad en heb nu lg. Maar ik mis nokia echt. Bij deze moet ik veel meer handelingen verrichten voor hetzelfde
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:18:10 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103682802
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef Oognip het volgende:
Wat zij zegt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_103682838
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Met je foon mag je in principe niet tetheren. Plus dat je met je foon een datalimiet van ws 1GB hebt en je daar onwijs snel overheen zit op je laptop met wat dingen doen. Heb je geen open wifi in de buurt? Buren ofzo?
Nee daar kwam ik van de week achter, mijn buren hebben net als ik alles goed beveiligd.
Je hebt zoiets als af en toe on line of zoiets, ik geloof van vodaphone, maar hoeveel verbruikt een laptop eigenlijk aan MB's in een uur?
Ik heb er dus echt de ballen verstand van :X
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103682840
Ik heb nooit te klagen gehad over nokia (ook wel eens in bad laten vallen en nog steeds werkend _O_ ) maar wil een android nu :(

En abo loopt pas maart ofzo af :'( :'(
pi_103682918
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:16 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Dat mag _O- ik wil iets wat ik al ken, anders word ik gek :P

[..]

nou in de trein en waar er verder wifi is kan ik dan wel op internet, en vanuit bed dus ook :9 ik wil er alleen niet voor hoeven betalen want ik heb geen internet in mijn abonnement.
Wifi schijnt over niet al te lange tijd betaald te worden in de trein. In bed vind ik internet op mobiel ook altijd wel prettig :9
pi_103682943
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nooit te klagen gehad over nokia (ook wel eens in bad laten vallen en nog steeds werkend _O_ ) maar wil een android nu :(

Dan mag je dus al in december een nieuwe telefoon uitzoeken als je bij dezelfde provider blijft ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:22:15 #111
43556 miss_dynastie
pi_103682997
Nokia is niet meer wat het geweest is ;(
Mijn N95 heeft net de 2 jaar uitgehouden (zwak klepje waardoor de telefoon telkens opendonderde), m'n N97 beginnen de toetsen van los te laten.
De 8890 hebben we veel langer plezier van gehad destijds, gingen we op dezelfde manier mee om, dus het ligt denk ik echt aan de telefoons en niet aan mij/ons :P
pi_103683012
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wifi schijnt over niet al te lange tijd betaald te worden in de trein. In bed vind ik internet op mobiel ook altijd wel prettig :9
Ik heb dat van de week gedaan op de telefoon via wifi hier , maar ik vind het zo'n gepriegel en zo klein
pi_103683022
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nja goed, de mogelijkheid om op internet te gaan vind ik iig fijn, maar het moet niet zo zijn dat een mobiel automatisch de internet connectie aan heeft staan (zoals dus bijv. mijn laptop) of automatisch op het andere netwerk gaat, maar is dit in te stellen?
♥ scars make us who we are ♥
pi_103683029
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef indaha het volgende:

[..]

Ik heb dat van de week gedaan op de telefoon via wifi hier , maar ik vind het zo'n gepriegel en zo klein
Dat kan ik me voorstellen, maar dat ligt wel aan je telefoon en het is gewoon wennen :Y
pi_103683038
Ik ga wel mee als introducee naar de Apenheul. :7

En Nokia. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103683054
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Nja goed, de mogelijkheid om op internet te gaan vind ik iig fijn, maar het moet niet zo zijn dat een mobiel automatisch de internet connectie aan heeft staan (zoals dus bijv. mijn laptop) of automatisch op het andere netwerk gaat, maar is dit in te stellen?
Op mijn telefoon is dat in te stellen en het lijkt me dat dat bij alle telefoons zo is, maar misschien dat je beter even contact op kan nemen met Nokia als je het zeker wilt weten.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:24:24 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103683068
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:16 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb altijd nokia gehad en heb nu lg. Maar ik mis nokia echt. Bij deze moet ik veel meer handelingen verrichten voor hetzelfde
Ik heb gehad :

Motorola (eerste foon, mega koelkast), Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 6510, Sony ericsson k750i (die heeft MM van mij nog steeds _O- ) Sony ericson K320i, Samsung D500, Sony ericson W700i, LG Cookie, HTC desire.

Ook in die volgorde :P

En de beste foon is de HTC. IK stap nooit meer over van htc (oke, leugens, ik wil Apple Iphone proberen :') )
pi_103683072
Ja nu heb ik ook niet de modernste telefoon daarvoor, want ik wilde het alleen eens uitproberen, met een iphone of zo zal dat vast beter gaan.
pi_103683126
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb gehad :

Motorola (eerste foon, mega koelkast), Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 6510, Sony ericsson k750i (die heeft MM van mij nog steeds _O- ) Sony ericson K320i, Samsung D500, Sony ericson W700i, LG Cookie, HTC desire.

En de beste foon is de HTC. IK stap nooit meer over van htc (oke, leugens, ik wil Apple Iphone proberen :') )
Whehehe _O- ik dacht dat jij hem niet wou maar MM? :P Je koopt hem gewoon voor MM en jij gebruikt hem ^O^
pi_103683154
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb gehad :

Geek! Jij weet dat uit je hoofd? _O-
Ik heb nu 2 nokia's. Eentje van mezelf en eentje voor het werk. De werknokia is wel een stuk minder goede kwaliteit, die durf ik echt niet los in mijn tas te laten slingeren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103683178
Misschien moet ik gewoon een telefoonabonnement en een nieuwe telefoon nemen dan kan ik daarop als Ziggo er weer eens de brui aan geeft *O*
pi_103683182
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dan mag je dus al in december een nieuwe telefoon uitzoeken als je bij dezelfde provider blijft ^O^
Nee, ik zei het verkeerd, ik mag in maart pas uitzoeken ;(
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:27:13 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103683196
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:18 schreef tombolafan het volgende:

Android _O_ Mag je in Feb verlengen :P

Ik zo tegen Mo : Ik wil een Iphone. Twijfel of ik hem nieuw in de winkel koop of nieuw/praktisch nieuw met garantie op MarktPlaats.
Mo : Doe maar Marktplaats, is goedkoper, want je wisselt belachelijk snel van foon. Over 4 maanden ben je er weer op uitgekeken :{w
Ik : Echt niet man, ik heb deze al 2 jaar :{w
Hij : Bullshit
Ik : gvd, WEL!
Hij : Niet.

*loopt naar kast en pakt bon*
Ik : ZIE JE NOU WEL.... ooh, wacht. Kut :') 28 mei 2010 gekocht _O-
pi_103683271
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, ik zei het verkeerd, ik mag in maart pas uitzoeken ;(
Oh dat duurt nog lang -O-
pi_103683309
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef indaha het volgende:
Misschien moet ik gewoon een telefoonabonnement en een nieuwe telefoon nemen dan kan ik daarop als Ziggo er weer eens de brui aan geeft *O*
Maar dan moet ik gaan Oognippen, want ik heb echt geen idee welke ik dan moet pakken :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')