Trouwens waarom zou je internet willen alleen via wifi? Wat heb je daar aan? Ik bedoel als je thuis op wifi zit met je laptop, waarom zou je dan met je telefoon ook op wifi willen? Of wil je graag bij je ouders of zo op internet op je telefoon?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nokia want fijn en bekend
Symbian weet ik niet eens wat dat is johik wil een nieuwe tel waar ik evt als het nodig is gratiez mee op internet kan
Nou ja, niet als zij gewoon thuis is, dan houdt ze hem liever zelfquote:
Dat magquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw, dat ben ik niet met je eens
[..]
Symbian is het besturingssysteem, om te janken.
nou in de trein en waar er verder wifi is kan ik dan wel op internet, en vanuit bed dus ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Trouwens waarom zou je internet willen alleen via wifi? Wat heb je daar aan? Ik bedoel als je thuis op wifi zit met je laptop, waarom zou je dan met je telefoon ook op wifi willen? Of wil je graag bij je ouders of zo op internet op je telefoon?
Ik heb altijd nokia gehad en heb nu lg. Maar ik mis nokia echt. Bij deze moet ik veel meer handelingen verrichten voor hetzelfdequote:
Nee daar kwam ik van de week achter, mijn buren hebben net als ik alles goed beveiligd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met je foon mag je in principe niet tetheren. Plus dat je met je foon een datalimiet van ws 1GB hebt en je daar onwijs snel overheen zit op je laptop met wat dingen doen. Heb je geen open wifi in de buurt? Buren ofzo?
Wifi schijnt over niet al te lange tijd betaald te worden in de trein. In bed vind ik internet op mobiel ook altijd wel prettigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat magik wil iets wat ik al ken, anders word ik gek
[..]
nou in de trein en waar er verder wifi is kan ik dan wel op internet, en vanuit bed dus ookik wil er alleen niet voor hoeven betalen want ik heb geen internet in mijn abonnement.
Dan mag je dus al in december een nieuwe telefoon uitzoeken als je bij dezelfde provider blijftquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nooit te klagen gehad over nokia (ook wel eens in bad laten vallen en nog steeds werkend) maar wil een android nu
En abo loopt pas maart ofzo af![]()
Ik heb dat van de week gedaan op de telefoon via wifi hier , maar ik vind het zo'n gepriegel en zo kleinquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wifi schijnt over niet al te lange tijd betaald te worden in de trein. In bed vind ik internet op mobiel ook altijd wel prettig
Nja goed, de mogelijkheid om op internet te gaan vind ik iig fijn, maar het moet niet zo zijn dat een mobiel automatisch de internet connectie aan heeft staan (zoals dus bijv. mijn laptop) of automatisch op het andere netwerk gaat, maar is dit in te stellen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wifi schijnt over niet al te lange tijd betaald te worden in de trein. In bed vind ik internet op mobiel ook altijd wel prettig
Dat kan ik me voorstellen, maar dat ligt wel aan je telefoon en het is gewoon wennenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb dat van de week gedaan op de telefoon via wifi hier , maar ik vind het zo'n gepriegel en zo klein
Op mijn telefoon is dat in te stellen en het lijkt me dat dat bij alle telefoons zo is, maar misschien dat je beter even contact op kan nemen met Nokia als je het zeker wilt weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nja goed, de mogelijkheid om op internet te gaan vind ik iig fijn, maar het moet niet zo zijn dat een mobiel automatisch de internet connectie aan heeft staan (zoals dus bijv. mijn laptop) of automatisch op het andere netwerk gaat, maar is dit in te stellen?
Ik heb gehad :quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb altijd nokia gehad en heb nu lg. Maar ik mis nokia echt. Bij deze moet ik veel meer handelingen verrichten voor hetzelfde
Whehehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb gehad :
Motorola (eerste foon, mega koelkast), Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 6510, Sony ericsson k750i (die heeft MM van mij nog steeds) Sony ericson K320i, Samsung D500, Sony ericson W700i, LG Cookie, HTC desire.
Ook in die volgorde
En de beste foon is de HTC. IK stap nooit meer over van htc (oke, leugens, ik wil Apple Iphone proberen)
Geek! Jij weet dat uit je hoofd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb gehad :
Motorola (eerste foon, mega koelkast), Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 6510, Sony ericsson k750i (die heeft MM van mij nog steeds) Sony ericson K320i, Samsung D500, Sony ericson W700i, LG Cookie, HTC desire.
Ook in die volgorde
En de beste foon is de HTC. IK stap nooit meer over van htc (oke, leugens, ik wil Apple Iphone proberen)
Nee, ik zei het verkeerd, ik mag in maart pas uitzoekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan mag je dus al in december een nieuwe telefoon uitzoeken als je bij dezelfde provider blijft
Androidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nooit te klagen gehad over nokia (ook wel eens in bad laten vallen en nog steeds werkend) maar wil een android nu
En abo loopt pas maart ofzo af![]()
Oh dat duurt nog langquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zei het verkeerd, ik mag in maart pas uitzoeken
Maar dan moet ik gaan Oognippen, want ik heb echt geen idee welke ik dan moet pakkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef indaha het volgende:
Misschien moet ik gewoon een telefoonabonnement en een nieuwe telefoon nemen dan kan ik daarop als Ziggo er weer eens de brui aan geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |