Zit er niet goed uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik word zo simpel van postNL
18.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19.10.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag. 20.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 20.10.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag. 21.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 21.10.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag. 21.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 22.10.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag
25.10.2011:
Zending nog niet verwerkt.
En daarna staat er niets meer. Ik wil mijn pakketje
Alles is ver voor jou.quote:
Je hoeft toch ook niet 10x per jaar te gaan?quote:
Vanaf jouw woonplaats naar Apeldoorn is maar 25 km verder dan van mijn woonplaats naar Apeldoorn hoorquote:
Als het goed is kan je het internet op je telefoon altijd uit zetten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef Mama_Mia het volgende:
He, aangezien het toch sort of over telefoons gaat, ik heb een vraag
Ik wil waarschijnlijk deze telefoon:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)tml#product_question
maar kan ik nou het GPRS zo zetten dat die NOOIT aangaat? En dat ik dus alleen via Wifi op internet kan? Ik heb namelijk geen internet in mijn abo en wil dat ook niet.
nog 2 dagenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:07 schreef tombolafan het volgende:
Tot wanneer is die apenheulactie geldig?
maar kan ik dan wel met wifi er nog op? of pakt ie dan als je op internet wil automatisch die andere?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als het goed is kan je het internet op je telefoon altijd uit zetten.
*jankt* waarom wil je een Nokia met notabene Symbian????quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef Mama_Mia het volgende:
He, aangezien het toch sort of over telefoons gaat, ik heb een vraag
Ik wil waarschijnlijk deze telefoon:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)tml#product_question
maar kan ik nou het GPRS zo zetten dat die NOOIT aangaat? En dat ik dus alleen via Wifi op internet kan? Ik heb namelijk geen internet in mijn abo en wil dat ook niet.
Leuk! Moet wel mn zusje mee denk ik, anders laat ze me niet met neefje gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
nog 2 dagen
Ga jij een keer met je neefje en kom ik met ean
Met je foon mag je in principe niet tetheren. Plus dat je met je foon een datalimiet van ws 1GB hebt en je daar onwijs snel overheen zit op je laptop met wat dingen doen. Heb je geen open wifi in de buurt? Buren ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef indaha het volgende:
Nou dan heb ik ook nog een vraagje, aangezien Ziggo nog wel eens uitvaltwas ik aan het zoeken voor een noodalternatief voor mijn laptop.
Kan ik dan het beste een internetabbo voor de telefoon nemen en dan via die op de laptop of is zoiets als een dongel dan goedkoper.
Echt niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk! Moet wel mn zusje mee denk ik, anders laat ze me niet met neefje gaan
Ik ga hem bestellen denk ik ja
Als ik mijn internet uit zet dan kan ik nog wel op wifi. Sowieso pakt ie automatisch wifi in plaats van ander internet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
maar kan ik dan wel met wifi er nog op? of pakt ie dan als je op internet wil automatisch die andere?
Maar ik ga toch nooit naar Apeldoornquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Vanaf jouw woonplaats naar Apeldoorn is maar 25 km verder dan van mijn woonplaats naar Apeldoorn hoor
Nokia want fijn en bekendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
*jankt* waarom wil je een Nokia met notabene Symbian????
Mhaw, dat ben ik niet met je eensquote:
Symbian is het besturingssysteem, om te janken.quote:Symbian weet ik niet eens wat dat is johik wil een nieuwe tel waar ik evt als het nodig is gratiez mee op internet kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |