Zo sneu ze heeft wel 20 muggenbulten en ik had natuurlijk het muskietennet niet mee. Dus woe heel de stad afgelopen voor een muskietenet nergens meer te krijgen. Ik was eigenlijk van plan om dan maar naar huis te rijden tot ik mij bedacht dat ik die van de maxi-cosi wel mee had. En als de kinderwagen bak omhoog stond paste die er net overheen. En het gekke is di morgen had ze nog geen een muggenbultquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat het Fritzje weer beter gaat!![]()
En arme ean... de muggen houden bij mijn ouders altijd lang en hevig huis.Wat hebben jullie deze week allemaal gedaan?
Ah joh! Ik had er hier eentje liggen en mijn ouders hebben er volgens mij ook nog wel een. Had je gewoon moeten vragen. Hopelijk heeft ze er niet teveel last van en trekken de bulten snel weg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zo sneu ze heeft wel 20 muggenbulten en ik had natuurlijk het muskietennet niet mee. Dus woe heel de stad afgelopen voor een muskietenet nergens meer te krijgen. Ik was eigenlijk van plan om dan maar naar huis te rijden tot ik mij bedacht dat ik die van de maxi-cosi wel mee had. En als de kinderwagen bak omhoog stond paste die er net overheen. En het gekke is di morgen had ze nog geen een muggenbult
Di wezen zwemmen
Woe naar de stad
do wezen wandelen in de grote peel
en vandaag weer naar huis
Ow, dat is de nare fase, als ze het zelf gaan beseffen. Aan de andere kant opent dat wel mogelijkheden tot het inschakelen van hulp.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Oognip het volgende:
Ik ga voortaan mijn oma elke dag bellen. Heb haar net weer gesproken en ze gaf aan weer eenzaam en down te zijn en het fijn te vinden als ik elke dag zou bellen. Voor het eerst heeft ze aangegeven dat ze nu wel af en toe rare dingen doet/denkt en bang is dat ze Alzheimer krijgt.... Sneu.
Wij zijn van die slechte ouders die zonder camera en fototoestel in het zwembad ed staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Oognip het volgende:
Hebben jullie ook leuke vakantiefoto's gemaakt f_r?
Hihihihi, hertje is inmiddels kleine kindjes gewend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij zijn van die slechte ouders die zonder camera en fototoestel in het zwembad ed staan.
Wel een leuk filmpje van ean bij de hertjes. Ze wilde haar stukje brood niet los laten voor het hertje. En dat arme beest maar proberen het te pakken
Oognip dat is geen leuke fase voor je oma. Hopelijk gaat die fase snel over.
Jep ik heb mailcontact met hem gehad. Hij vindt de situatie ook verslechteren maar nog niet meteen alarmerend. Hij gaat nu eerst 2 weken op vakantie (daar raakt mijn oma ook altijd in paniek van omdat hij veel regelt) en daarna gaat hij met haar praten over mogelijke hulp van de huisarts voor beginnende alzheimer patienten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dat is de nare fase, als ze het zelf gaan beseffen. Aan de andere kant opent dat wel mogelijkheden tot het inschakelen van hulp.
Heb je er al met je oom over gesproken?
hihi Eanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij zijn van die slechte ouders die zonder camera en fototoestel in het zwembad ed staan.
Wel een leuk filmpje van ean bij de hertjes. Ze wilde haar stukje brood niet los laten voor het hertje. En dat arme beest maar proberen het te pakken
Oognip dat is geen leuke fase voor je oma. Hopelijk gaat die fase snel over.
Fijn dat hij ook inziet dat het slechter gaat. Hopelijk gaat het deze twee weken goed, goed dat jij haar dagelijks belt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep ik heb mailcontact met hem gehad. Hij vindt de situatie ook verslechteren maar nog niet meteen alarmerend. Hij gaat nu eerst 2 weken op vakantie (daar raakt mijn oma ook altijd in paniek van omdat hij veel regelt) en daarna gaat hij met haar praten over mogelijke hulp van de huisarts voor beginnende alzheimer patienten.
Oognip!quote:
Dat is nog al een aanzienlijk verschilquote:HTC Sensation – 1.2GHz Qualcomm Snapdragon, Adreno 220
iPhone 4 – 800MHz (geschatte) Apple A4 CPU, PowerVR SGX 535
Ik ben ook blij dat hij het inzietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat hij ook inziet dat het slechter gaat. Hopelijk gaat het deze twee weken goed, goed dat jij haar dagelijks belt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een seizoenkaart voor volgend jaar voor de Apenheul besteldkost tijdelijk maar 19 euro, terwijl een entreekaartje ook zoiets kost. Je krijgt daarmee ook 50% korting op Artis, dierentuin Emmen, Ouwehands dierenpark, dierenpark Amersfoort en Gaia zoo. Ook nog 25% korting op Blijdorp en Burgers'zoo. Introduces kunnen ook voor 50% mee (max. 4).
Een koopje dus
Ha ik voel een voorjaarsmeet aankomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben ook de seizoenskaart van de apenheul gekocht
Nou, wel wat dit soort dingen betreft jaquote:
We kunnen het net zo goed Qwea noemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, wel wat dit soort dingen betreft ja
Qwea staat synoniem met heeeeeeeel andere zaken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
We kunnen het net zo goed Qwea noemen
Wat goed van je , dat je haar iedere dag gaat bellen en dingetjes organiserenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat hij het inzietIk ga ook met hem overleggen of het misschien een goed idee is dat we met de familie afspreken dat we vaker bij haar langs gaan. Ik vind het echt belangrijk dat dat gaat gebeuren, want ze is nu zo vaak down en eenzaam. Mijn nichtjes heb ik op facebook, 1 daarvan woont bij haar in de woonplaats en ziet ze amper. Ik zal eens vragen of die niet wat vaker langs wil gaan.
Bovendien zei ze weer geen zin in eten te hebben en dus weer heeft ze niet gekookt... Als ik haar elke dag opbel zal ik nog beter weten of ze nog wel eens kookt of niet.
Grrr wat baal ik dat wij zo verweg wonen.
wat zij zegtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Qwea staat synoniem met heeeeeeeel andere zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |