Dan krijg je of slecht betaald of een trage bankquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik kan die over 2 maandjes van je kopen, dan is mijn geld pas binnen
Wil je het spel nog?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:20 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
oh lol vergeten, ja ik zou m best willen hebben voor 5 euro ofzi ,waarkan ik m ophalen ?
Nee dat is niet het probleem ik moet die 2 fietsen nog verkopen als ze eerder hebben kan ik je betalenquote:Op maandag 24 september 2012 00:12 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dan krijg je of slecht betaald of een trage bank
Maar je hoort het dan nog wel of ik ze heb.
Inderdaad, de voorganger van Sim City.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef Computerfluisteraar het volgende:
SimTownlang geleden zeg
Neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:02 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Inderdaad, de voorganger van Sim City.
SimTown blijft een verslavend spel
Woon je ver van Strijen vandaag?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zou gangster willen kopen maare..
Ik heb geen bank dus hoe nu verder?
Word het zo snel ontdekt? Kan het niet gewoon in een kaartje met gefeliciteert erbij?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Woon je ver van Strijen vandaag?
Geld opsturen in een envelop is verboden in nederland, dus dat valt al af:)
Denk met een briefje van 5 dat het inderdaad wel meevaltquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Word het zo snel ontdekt? Kan het niet gewoon in een kaartje met gefeliciteert erbij?
Heb het verstuurd, heel veel A3 in gedaan lekker dikke envenlop!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:27 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Denk met een briefje van 5 dat het inderdaad wel meevalt
Ik stuur je even een PB.
Bedankt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb het verstuurd, heel veel A3 in gedaan lekker dikke envenlop!
Heb je ook een pbtje gegegeven met mijn adres gegevens
tevens± Gratis kick
Is goed, moest zowaar een postzegel kopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:59 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Bedankt.
Als ik het morgen ontvangen heb zal ik het spel gelijk versturen en het u laten weten.
1 v/d 2 Gangsters verkocht
Achossiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is goed, moest zowaar een postzegel kopen
mocht wel 1 hebben maar dan was het dit:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:02 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Achossie
Misschien overwegen om een bankrekeningnr te openen?
Oja inderdaad dan krijgt je dat weerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mocht wel 1 hebben maar dan was het dit:
heeft 2 euro gestort
WAAROM HEB JE DAT GEDAAN? VOORTAAN EERST EVEN NADENKEN VOORDAT JE IETS STORT
en dan gebeurt dat elek keer als ik iets doe, nou laat maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |