Algemene beschrijvingIn Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatieNaam: Battlefield 3
Release datum: 25 Oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
BETAEarly access: 27 september 2011
Normal access: 29 september 2011
Map: Operation Metro - Rush
Minimum System RequirementsOS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card : DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended System RequirementsOS: Windows 7 64-Bit
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Auti
-weg-
quote:
Campaign selecteren in battlelog.
-weg-
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 14:22 schreef andreas612 het volgende:hoe kan ik SP spelen? is dat via origin? of via schijfje erin douwen? en dan welk schijfje, want heb nu nr. 2 erin gedouwd en er gebeurt niks

Via battlelog, verder kan je volgens mij de schijfjes weg gooien, was alleen om snel te kunnen "downloaden"
Wat hou ik van de engineer class, terwijl ik bij BC2 daar niets van moest hebben.
Jeff89
Conquer All
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef Re.active het volgende:IK heb mijn copy gvd nog steeds niet binnen. wat is dit nu voor kut zooi. straks maar even wat winkels af. Wehkamp stopt 'm maar mooi daar waar de zon niet schijnt

Tis waarschijnlijk de bezorger die je naait, en niet wehkamp.. Hier ook: Bestelstatus van gisteren: Niet Thuis..
Maar m'n moeder loopt tijdelijk op krukken, en die gaat helemaal nergens heen, dus er was sowieso iemand thuis

Paar uur geleden hoorde ik n doffe klap en lag hij op de mat

Gister paste hij niet door de brievenbus ofzo? Niet thuis m'n bolle reet, gewoon niet langsgeweest..
Weer wat gespeeld nu weer leuke errors:You were disconnected from the login server.
Applied voor de knokploeg, naam=Lolin9.
quote:
Wij de afgelopen dagen ook niet...
Dinthe
Moraalridder zonder paard.
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 15:04 schreef Blik het volgende:Is er ergens te vinden hoe de controls van alle voertuigen werken? Kan het nergens echt vinden. Ook kan ik nergens vinden wat nou alles is, wat is het nut van de radio beacon bijvoorbeeld.
Snap dat dat allemaal gesneden koek is voor de diehard BF-spelers, voor mij als n00b is dat niet zo. Was fijn geweest als dat gewoon in een boekje erbij zat ofzo...
Radio beacon is een mobiel spawn-point.
Controls zijn volgensmij ingame te vinden, not sure. Ik ben niet zo van de voertuigen.
Ik ga zo meteen de stad maar in, opzoek naar de limited edition. Moet wel ergens liggen neem ik aan.
Maar weer eens in deze thread een kijkje nemen.. Veel klachten zie ik.. Blijkbaar is het voor DICE vreselijk moeilijk om een vlekkeloze launch uit te voeren.. Maar goed, het is ook niet zomaar een game he.. Mixed feelings.
Vroeg me af hier nog oude BoFfers rondhangen uit het BF2 tijdperk. Was wel een tof clubje toen.
En over de game zelf kan ik kort zijn: beste MP FPS momenteel op de markt, maar zo'n grote verrassing is dat niet. Helaas zuig ik altijd wel hard in het begin bij BF spellen als ik de maps nog niet goed ken. Fuckt meteen mijn KDR op, maar ach, komt wel weer goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Dries- op 28-10-2011 15:13:03 (Uuuh spellingscontrole?) ]
quote:
Ik hoop het voor je, hier liggen ze iig nergens. Ik ben overgeleverd aan wehkamp of de hoofdprijs betalen bij origin. Want ook de online key retailers zijn door de le voorraad heen blijkbaar
quote:
sowieso freerecordshop en mediamarkt lijkt me
Sjapoela
FEIJENOORD
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 15:12 schreef -Dries- het volgende:Maar weer eens in deze thread een kijkje nemen.. Veel klachten zie ik.. Blijkbaar is het voor DICE vreselijk moeilijk om een vlekkeloze launch uit te voeren.. Maar goed, het is ook niet zomaar een game he.. Mixed feelings.
Vroeg me af hier nog oude BoFfers rondhangen uit het BF2 tijdperk. Was wel een tof clubje toen.
En over de game zelf kan ik kort zijn: beste MP FPS momenteel op de markt, maar zo'n grote verrassing is dat niet. Helaas zuig ik altijd wel hard in het begin bij BF spellen als ik de maps nog niet goed ken. Fuckt meteen mijn KDR op, maar ach, komt wel weer goed.
Dat kun je beter EA aanrekenen, ik snap het nog steeds niet, ze wisten dat het spits werd, dan leg je toch spitsstroken aan?!?! (

)
Er zitten hier wel wat BoF!ers

, ik niet