Het is een 318 met een 328 blok (momenteel) uitlaat systeem is nog origineel 318, het is beetje van alle 2 helaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat voor een blok ligt erin? Verder wel mooi project, alleen als ik jou was zou ik 'm een keer polijsten!
Yup dat heeft vorige eigen naar allemaal wel gedaan.. kenteken blijft 318 alleen motor en cillinder inhoud is veranderd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:05 schreef Catch22- het volgende:
Mijn ogen bloeden als BMW fan.
Is de remmerij en ophanging aangepast? Staat hij als 328 op kenteken?
jawel want het vermogen staat op kentekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:07 schreef Catch22- het volgende:
Je weet dat als je nu een ongeluk krijgt, je mogelijk niet verzekerd bent? En je feitelijk ook geen juiste MRB betaalt?
Y splitters enzowquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:07 schreef Catch22- het volgende:
Je weet dat als je nu een ongeluk krijgt, je mogelijk niet verzekerd bent? En je feitelijk ook geen juiste MRB betaalt?
en wtf? een 4cil. uitlaat op een i6?
Dat kan niet zonder omkeuring, dan staat je nieuwe motorinhoud daar ook op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:07 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
jawel want het vermogen staat op kenteken
Y splitters? Klinkt niet als een systeem dat je moet willen hebben... Je moet sowieso de uitlaatspruitstukken van een i6 hebben, als je dat aan een 4cil uitlaat gaat knutselen ben je niet handig bezig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:07 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Y splitters enzowik heb verder nog niet gekeken hoor.. en weet op dit moment ook niet veel van bmw af nog
Vandaar dat ik het dus opnieuw wil gaan doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat kan niet zonder omkeuring, dan staat je nieuwe motorinhoud daar ook op.
[..]
Y splitters? Klinkt niet als een systeem dat je moet willen hebben... Je moet sowieso de uitlaatspruitstukken van een i6 hebben, als je dat aan een 4cil uitlaat gaat knutselen ben je niet handig bezig.
ik ga waarschijnlijk veel laten doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als je het maar goed aanpakt! Ik was al bang dat eht een 316i was
ja die v12 ombouw is cool.. maar ik wil geen automaatquote:
Nee geen V12, gewoon een standaard en langzame e36 kopen en 'm dan helemaal verbouwenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:32 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ja die v12 ombouw is cool.. maar ik wil geen automaat
kwam ook origineel uit deze autoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik weet het, het is persoonlijk maar wat staat dat wit wit/beige leer lelijk bij de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |