Horzelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goeie genade, met dat lenteachtige weer komt hier ineens the mother of all wasps door het raam binnenvliegen
Je kan geen 3 meter fietsen zonder een sliert spinnenrag in je gezicht te krijgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:
De spinnen zijn me ook even iets te actief zo in het zonnetje.
Ik kan niet eens de voordeur uit zonder spinrag in m'n mond te krijgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan geen 3 meter fietsen zonder een sliert spinnenrag in je gezicht te krijgen
Tijden veranderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:02 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij enkel op bier leefde.
Twee dagen geleden liep ik nog in korte broek en op slippers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Waarom is het in heel Nederland mooi weer, terwijl het hier in Leeuwarden alleen maar van 20 meter zicht vanochtend om 8:00 naar 30 meter zicht nu gegaan. Pokke mist.
Niemand heeft medelijden met jou!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Twee dagen geleden liep ik nog in korte broek en op slippers.
DAT ZOU WEL MOETEN!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand heeft medelijden met jou!
quote:
Omdat Leeuwarden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Waarom is het in heel Nederland mooi weer, terwijl het hier in Leeuwarden alleen maar van 20 meter zicht vanochtend om 8:00 naar 30 meter zicht nu gegaan. Pokke mist.
denk het, niet iedereen is meegekomen uit singles.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
Hallo ik ben nieuw
Dit [project was een faal?
Ja, moet je me maar niet zo negeren, vuige swingerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
denk het, niet iedereen is meegekomen uit singles.
Jij neemt ook echt álles in de mond hè...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet eens de voordeur uit zonder spinrag in m'n mond te krijgen
Ik hoopte dat het suikerspin wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Jij neemt ook echt álles in de mond hè...
En jij maar denken dat je de enige ransaap hier wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Niet genoeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Zodat ze nu twee plekken hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
denk het, niet iedereen is meegekomen uit singles.
Dus jij moet blij zijn met de nog altijd splitsingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zodat ze nu twee plekken hebben.
Hier kon ik nog wel eens met normale mensen praten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zodat ze nu twee plekken hebben.
Hier kon ik nog wel eens met normale mensen praten
Ik wel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus jij moet blij zijn met de nog altijd splitsing
Forum Opties | |
---|---|