Dit is de enige SC in R&P.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk 't verschil tussen deze SC en de andere SC???
Inbox van Q. (152 % gebruikt)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pff, HW en ik zijn cooler.
Overigens: De inbox van q. is vol
weer met jezelf zitten pm-en?
Vanavond was er dus al een R&P SC in de planning? Geinigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Hier komen KT, Kuuksk, An, Bengel, Lit, Rhu en T.
Dat idee is afgeschoten, toen begon Re moeilijk te doen over kleuterklasjes, waarna Cue_ met het idee kwam om dan maar allemaal in de R&P SC te gaan kletsen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar wat was dan het idee om 4 topics samen te voegen?
Wilde ze niet en lijkt me ook geen goed idee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar wat was dan het idee om 4 topics samen te voegen?
Niet dat ik je wilde pm-en, ik zit in txt-only en om in mijn pm te komen, klik ik op een random linkje daarheen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Inbox van Q. (152 % gebruikt)
Volgens mij heb ik tegenwoordig een goedkoper abo.
Er is weer ruimte. En dit stond al langer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pff, HW en ik zijn cooler.
Overigens: De inbox van q. is vol
weer met jezelf zitten pm-en?
Lul.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet dat ik je wilde pm-en, ik zit in txt-only en om in mijn pm te komen, klik ik op een random linkje daarheen.
Er is toch niks wat ik je zou kunnen vertellen/vragen wat ook niet hier kan? Wij hebben toch geen geheimenquote:
Welke Singles? De eerste? De tweede? De derde?quote:
De eerste en tweedequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welke Singles? De eerste? De tweede? De derde?.
Nou... dat ene hoeft niet iedereen te weten hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is toch niks wat ik je zou kunnen vertellen/vragen wat ook niet hier kan? Wij hebben toch geen geheimen
Nee ok, maar daar zijn wij met elkaar ook over uitgepraat. Dat ligt nu bij de dokter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou... dat ene hoeft niet iedereen te weten hoor.
Ach, the usual.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef stbabylon het volgende:
Iemand nog toffe plannen voor het weekend die zij/hij wil delen?
Was het maar zo dat ik kwam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Hier komen KT, Kuuksk, An, Bengel, Lit, Rhu en T.
Klinkt niet echt of je er mega-enthousiast over bent..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:20 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ach, the usual.
Vrijdag bukkake.
Zaterdag bukkake.
Zondag bukkake.
En maandagmorgen douchen...
Het is soms een beetje een sleur...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt niet echt of je er mega-enthousiast over bent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |