Iedereen kende elkaar al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat waarom niemand in het singles topic een meet aan durft?
Maar nu zijn er weer een paar nieuwe bijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen kende elkaar al.
Maar Singles is zo gisteren
En nu al kaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:05 schreef Q. het volgende:
Hoi, ik ben Q., ik ben 9 jaar en ik doe Donald Duck na.
Vanavond meet in Utrecht!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen kende elkaar al.
Maar Singles is zo gisteren
Ik maar dat wist je alquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, wie zijn hier eigenlijk single??
Jawel hoor. Maar niemand komt op mijn meetsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat waarom niemand in het singles topic een meet aan durft?
Had je drie weken niet gescheten ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof, ik kom niet, ik moet wat leukers doen. De wc ontstoppen.
Daar weet ik niks vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
morgenavond ook 1 schijnt, en daardoor komt Q niet naar de HW meet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien is het een insiders meet, dat kan.
Het was inderdaad niet te omschrijven als schijt, wat er uit kwam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je drie weken niet gescheten ofzo?
Ik heb ook nog echte vrienden hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
morgenavond ook 1 schijnt, en daardoor komt Q niet naar de HW meet
Ik ben morgen al dubbelgeboektquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, CL, je kunt natuurlijk altijd naar Amsterdam toe gaan voor de Ranzige Heatwave (meet)
Sorry, die naaktfoto's van me zijn nogal groot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pff, HW en ik zijn cooler.
Overigens: De inbox van q. is vol
weer met jezelf zitten pm-en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |