Ja, mooi startpunt voor een goede inhoudelijke discussie/rant dusquote:
Gaan we weer, hahaha en maar zeggen dat ik erover begin,quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ga nu pesterig doen en de naam van kree noemen
Ik leun achterover met mijn popcornquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, mooi startpunt voor een goede inhoudelijke discussie/rant dus
Help je mee?quote:
Ok. Te lui.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lees het topic AVNZMG van gisternacht maar door als je het echt wil weten, ik ga niets uitleggen in elk geval.
En zonder bierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik leun achterover met mijn popcorn
Ook! No thanks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk dat hij ook nog wel een plekje voor jou heeft hoor
Niet echt maar ja gaan we alweer, ik heb een verhaal verteld wat blijkbaar niet goed wordt opgevat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar wat is je probleem? We kunnen je helpen.
Heb je moeite met sociaal contact?
Half Fok heeft moeite met sociaal contact.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zijn er wel een paar in versieren topic die moeite hebben met sociaal contact
Je bent echt verdoemd, dat komt nooit meer goed, etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
Niet echt maar ja gaan we alweer, ik heb een verhaal verteld wat blijkbaar niet goed wordt opgevat.
Sociaal is prima, kom alleen niet het juiste meisje tegen.
En die kan ik ook nooit meer vinden volgens lokosana
Hoop niet dat je dat meentquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent echt verdoemd, dat komt nooit meer goed, etc.
Ik heb er dubbel moeite mee!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half Fok heeft moeite met sociaal contact.
Idd, ik zou er meteen een eind aan maken, dat wordt niets meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent echt verdoemd, dat komt nooit meer goed, etc.
Bedankt voor de positiviteit hèquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, ik zou er meteen een eind aan maken, dat wordt niets meer.
Is dat waarom niemand in het singles topic een meet aan durft?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half Fok heeft moeite met sociaal contact.
Meetsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat waarom niemand in het singles topic een meet aan durft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |