Ja, ze spreekt immer in lijn met het bestuurquote:
Rudingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja, ze spreekt immer in lijn met het bestuur
Dat was inderdaad nogal schaamteloos van die paardenfokkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gister aan het eind van P&W maakte hij toch een blamage... Gaat-ie Mauro uitnodigen voor de wedstrijd PSV-Twente...
Toch zijn de CDA'ers denk ik in meerderheid tegen uitzetting van Mauro...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef Zolcon het volgende:
Wel leuk dat je hier de menselijke CDA'ers tegenover de machtsgeile robots ziet
Stemmen is anoniem dus wie weetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Zaal is dus duidelijk voor uitzetten Mauro. Helaas.
Omdat het gewoon een Nederlander is. Wat is het voor onzin om regeltjes te gaan neuken , omdat het regeltjes zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef eriksd het volgende:
Waarom mag hij eigenlijk niet terug Zolcon?
Zeker de achterbanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch zijn de CDA'ers denk ik in meerderheid tegen uitzetting van Mauro...
Ze zijn erop geselecteerd denk ik, wat een aanfluitingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Zaal is dus duidelijk voor uitzetten Mauro. Helaas.
CDA is enorm machtsgeil, het blijkt maar weer. Dit gaat ze veel kiezers kosten. Wederomquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef De_Nuance het volgende:
Anti-Mauro krijgt veel meer applaus , ik vertrouw het zaakje niet.
70% is tegenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch zijn de CDA'ers denk ik in meerderheid tegen uitzetting van Mauro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |