Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
TheGreatHooD - The_Great_HooD
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
XBLA:
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
TheGreatHooD - The Great HooD
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2011 01:47:12 ]
Ik heb PS3!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:23 schreef DrNick het volgende:
Ik maak voor PS3. Heb jij X360? Dan kan jij hem wel maken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:24 schreef Proletariaat het volgende:
Waarom wil je het platoon maken als je het spel niet eens hebt
Ik krijg hem morgen of maandag, en ik wil hem graag maken omdat ik hem bij de beta ook heb gemaakt, en al een emblem heb enzo.quote:
Hmmm, heb toch verhalen gehoord dat het hele crappy servers waren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:29 schreef Nuchterheid het volgende:
Hulde trouwens aan de servers van EA
Vergeet niet dat EA maar een klein bedrijfje is. Dan is het natuurlijk niet heel makkelijk om een redelijk server park op poten te krijgen voor zo'n grote game. Zo heel veel geld hebben ze natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:26 schreef Proletariaat het volgende:
The server browser search request failed
U Keed? Voor zover mijn kennis reikt is EA een van de grootste bedrijven in de gameindustrie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Vergeet niet dat EA maar een klein bedrijfje is. Dan is het natuurlijk niet heel makkelijk om een redelijk server park op poten te krijgen voor zo'n grote game. Zo heel veel geld hebben ze natuurlijk ook niet.
Die is ook wel vet ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Had alvast een emblem gemaakt maar hoeft niet meer..
[ afbeelding ]
Natuurlijk begrijp ik dat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Vergeet niet dat EA maar een klein bedrijfje is. Dan is het natuurlijk niet heel makkelijk om een redelijk server park op poten te krijgen voor zo'n grote game. Zo heel veel geld hebben ze natuurlijk ook niet.
Daarom. Schandalig dat zo'n multinational het niet voor elkaar krijgt voldoende servers te laten draaien. Maar ondertussen wel lekker verder cashenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
U Keed? Voor zover mijn kennis reikt is EA een van de grootste bedrijven in de gameindustrie.
Ja wat een kneus ben je ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:39 schreef Proletariaat het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel grappig dat ik mij boos maak om dit spel terwijl ik gewoon richting bed zou moeten gaan
Ambtenarenmentaliteitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:41 schreef Proletariaat het volgende:
Hé, maar die mensen bij EA hebben ook bijna weekend hè.
Die hebben gewoon weekend ploegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:41 schreef Proletariaat het volgende:
Hé, maar die mensen bij EA hebben ook bijna weekend hè.
twitter:Battlefield twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 00:43:46We are aware of networking issues affecting 360 and PS3 online services for #BF3. We are working to fix this. reageer retweet
Harde werkersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
twitter:Battlefield twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 00:43:46We are aware of networking issues affecting 360 and PS3 online services for #BF3. We are working to fix this. reageer retweet
Dit probleem was er al met BC2. En ze deden er toen geen zak aan. Hopelijk verbeteren ze eens de servercapaciteit. Mag wel voor zo een release.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Daarom. Schandalig dat zo'n multinational het niet voor elkaar krijgt voldoende servers te laten draaien. Maar ondertussen wel lekker verder cashen
En dan ook het lef hebben om begrip te vragen voor de situatie![]()
Mee eens, op wat server problemen na is dit spel gewoon perfectquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iedereen opblazen met RPG's![]()
Ik vind het echt een mega spel, ik kan alleen totaal niet vliegen met helicopters of jets__
Oja heb mijn PS3 nu rechtstreeks aan het stopcontact gezet, en hij heeft zojuist 2.5 uur non stop gespeeld onder uit te vallen
Nja de games mogen van mij wel wat drukker, 12 vs 12 is te rustigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:17 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Mee eens, op wat server problemen na is dit spel gewoon perfect
Dan is hij klaar met werken, en kan hij gamen.quote:
Zanger Bob in de OPquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:11 schreef fyah het volgende:
Zanger Bob op x360 trouwens. Geen friend requests, maar dan weten jullie zeker dat het een fokker is
/carequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:27 schreef Frishe het volgende:
Andere mensen ook last van verdwijnende lijken in de SP?
Boeit me verder ook vrij weinig... Maar was het eerste dat me opviel. Het eerste lijk wat ik tegenkwam in die trein verdween als sneeuw voor de zon.quote:
Goede vraag, ik heb geen idee speel het op hoge resolutie en als de map in Hoge textures is tjah..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:36 schreef Gewas het volgende:
Wat kan ik zeggen... Ik vind het een geweldig spel. Verslavend ook.
Vraag me alleen af waar je die high textures pack kan installeren? Of geld dat alleen voor de SP?
Ik heb even gegoogled. Als ik het goed begrijp is die high texture pack alleen voor de Xbox (speel zelf op de PS3).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 06:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goede vraag, ik heb geen idee speel het op hoge resolutie en als de map in Hoge textures is tjah..
Je weet hoe het gaat hoe meer dingen in het spel zitten (items losse dingen ) . hoe meer het online gesynchroniseerd moet worden. Dus ik denk dat high textures voornamelijk SP is. Maar, dan heb ik nog niet de MP uitgeprobeerd.
Kortom: ik lul maar wat en zoek het ook maar eens uit.
Ik ben al een keer second mvp geworden met een k/d van 0/3, was de hele tijd bezig om met een tank de de checkpoints in conquest te pakken, terwijl de gunner alles doodschoot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:52 schreef Rauw. het volgende:
Wat een prachtige maps!
Zeker die Tehran highway oid vind ik echt super,
Gewoon sterven als een martelaar alles.
Overigens scoor ik mijn meeste punten door teamplay ipv door kills, lage K/D maar wel nuttig teamwerk verzetten dus kan me aan die K/D niet storen.
Heerlijk spel, kan niet wachten tot vanmiddag, naar huis en weer knallen totaan zondagavond ben ik bang!
Dit idd. Dat is dan wel voordeel van goede pc. 32 vs 32.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja de games mogen van mij wel wat drukker, 12 vs 12 is te rustig
Liever 20 vs 20 of zo
Ik zat erg veel te repairen en onder dekking de M-coms bomben, af en toe even een tank disablen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:58 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik ben al een keer second mvp geworden met een k/d van 0/3, was de hele tijd bezig om met een tank de de checkpoints in conquest te pakken, terwijl de gunner alles doodschoot.
haha ik ook, half uur vliegen 22 punten. Gister eindelijk een straaljager neergehaald en op wat auto's geschoten flikkert die server er uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:43 schreef mash_ het volgende:
Dat vliegen slaat nergens op dat je missles moet unlockenwas 10 min in de lucht. had wel 22 punten
Als je de PS3 versie hebt neem ik hem wel van je over voor 20 euro. Kun je LittleBigPlanet 2 kopen of zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:55 schreef mash_ het volgende:
Ik heb trouwens nu al een beetje spijt dat ik hem gekocht hebtIk vind het echt precies het zelfde als bfbc2
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je de PS3 versie hebt neem ik hem wel van je over voor 20 euro. Kun je LittleBigPlanet 2 kopen of zo.
Viel er een paar keer uit maar sinds 10 uur geen verbinding meer:(quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb echt, maar dan ook echt nergens last van qua servers, verbinding op me PS3.
Volgens mij niet want ik hoorde gisteren mensen in me squad niet praten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Werkt het praten met de microfoon eigenlijk al ?
Ik hoor echt niemand praten, terwijl ik hem van squad naar team veranderd heb
Ik ben er denk ik vanavond wel bij. Misschien dat ik bier ga drinken maar daar ben ik nog niet helemaal uit aangezien ik morgen druk heb op me werk dus dan gamen! Overigens gistermiddag wel gewoon met een maat van me en Blijepeen (ook eigenlijk wel een maatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij niet want ik hoorde gisteren mensen in me squad niet praten.
jij gaat heul wel bier drinkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:23 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik vanavond wel bij. Misschien dat ik bier ga drinken maar daar ben ik nog niet helemaal uit aangezien ik morgen druk heb op me werk dus dan gamen! Overigens gistermiddag wel gewoon met een maat van me en Blijepeen (ook eigenlijk wel een maat) zitten spelen en daar werkte het wel goed. Dus ik ga er van uit dat het gewoon soort bug was ofzo..
Qua maps ben ik ook wel fan van blabla Peak met dat Base jumpenen Tehran Highway op conquest is mega vet!! En en en Seine crossing op Conquest.. eigenlijk is alles vet
![]()
![]()
Je kunt je als de DLC er is er opeens niet meer mee vermaken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan me hier nog maanden mee gaan vermaken, totdat de DLC er is!
Maar ik wil ook knallenquote:
Nee, maar dan wordt het nog toffer bedoel ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt je als de DLC er is er opeens niet meer mee vermaken?
Thanks, bij de Bart Smit 55 euro, ik koop 'm daar wel. Bij de Mediamarkt hier een halfuur vandaan zal die vast niet 45 euro zijn, hoop ik. Bart Smit is zo lekker dichtbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:49 schreef corkydiggles het volgende:
gamemania 49 euries
gameshop twente 49 euries
Even zoeken op budgetgaming.nl. Goedkoopst via palyasia of play.com, snelst via een NL website maar dan betaal je iets meer. Veel is al uitverkocht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef valek het volgende:
Waar kun je dit spel het goedkoopst en het snelst krijgen? Ik heb het over de pc versie.
Je hebt hem ook nog niet in huis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef DrNick het volgende:
55 euroIk heb er maar ¤30 voor betaald.
Nee, maar als ik ¤25 kan besparen, wil ik daar graag 1 week voor wachten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je hebt hem ook nog niet in huis.
Heb er 52 euri voor betaald bij de plaatselijke game toko. Vond ik zelf wel een nette prijs.
¤25-, dat verdien je in een uur manquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, maar als ik ¤25 kan besparen, wil ik daar graag 1 week voor wachten.
Niet als je 15 bent en geen werk hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
¤25-, dat verdien je in een uur man!
47 euro voor de 360 versie en binnen 24 uur geleverd. Heb je geaccepteerd btw.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je hebt hem ook nog niet in huis.
Heb er 52 euri voor betaald bij de plaatselijke game toko. Vond ik zelf wel een nette prijs.
Oke, niet iedereen zit om die paar centen verlegen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, maar als ik ¤25 kan besparen, wil ik daar graag 1 week voor wachten.
Heb idd een aantal mensen toegevoegd, de rest voeg ik wel een keer toe als we elkaar in een squad tegen zijn gekomen. Scheelt typwerk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
47 euro voor de 360 versie en binnen 24 uur geleverd. Heb je geaccepteerd btw.
Ligt eraan hoe je wil spelen, wil je gewoon knallen op alles wat beweegt zonder teamwork en opoffering kan ik je alleen maar aanraden lekker bij COD te blijven, je hebt namelijk meer dan dat nodig om te winnen in Battlefield.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:11 schreef JamFlava het volgende:
Is Battlefield makkelijk te spelen voor mensen die altijd COD hebben gespeeld?
Bij Bad Company 2 vond ik de multiplayer erg slecht spelen, dus had ik 'm binnen 24 uur weer verkocht.
Het komt uit UK he, dan heb je dat niet. www.douane.nlquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oke, niet iedereen zit om die paar centen verlegen natuurlijk.
Hoop voor je dat hij niet bij de douane terechtkomt, dan kun je aanvullen tot NL adviesprijs ben ik bang.
Oke, dat teamwork is iets wat ik dus wel mis in COD, daar denken mensen puur aan hun eigen score.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je wil spelen, wil je gewoon knallen op alles wat beweegt zonder teamwork en opoffering kan ik je alleen maar aanraden lekker bij COD te blijven, je hebt namelijk meer dan dat nodig om te winnen in Battlefield.
Teamwork -> K/D in BF.
Denk dat dat wel makkelijk aan te wennen is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:17 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Oke, dat teamwork is iets wat ik dus wel mis in COD, daar denken mensen puur aan hun eigen score.
Maar ik bedoel meer de besturing/richten ect.
Bad Company 2 speelde niet echt lekker online.
Ik speel COD al sinds MW1 + 2 + BO's.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:11 schreef JamFlava het volgende:
Bij Bad Company 2 vond ik de multiplayer erg slecht spelen, dus had ik 'm binnen 24 uur weer verkocht.
BF3 is sneller in mijn ogen en je bent sneller dood. Het vliegen in Helicopters is overigens wel extreem veranderd. In BC2 was ik vrij koningquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik speel COD al sinds MW1 + 2 + BO's.
BC2 heb ik een paar uur geprobeerd, vervolgens nooit meer aangeraakt.
BF3 is wel echt helemaal mijn ding!!
Alleen het vliegen met de helicopters en jets moet ik nog in oefenen
Het lijkt wel of de gameplay van BF3 sneller is dan die van BC2, of ligt dat aan mij?
K heb veel cod gespeeld en was aardig goed. Gisteren voor het eerst BF3 gespeeld. Speelde rush en had na een uurtje al 15 kille en was 7'keer dood in een game, best aardig. Alleen je moet echt goed kijken en rushen werkt niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:11 schreef JamFlava het volgende:
Iets zegt me dat dit ook fokking lang gaat duren voordat mensen echt alles unlocked hebben daarinquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:50 schreef mash_ het volgende:
Vliegen is leuk alleen als je een uur vliegt moet je geluk hebben wil je meer dan 50 punten halenIs gewoon niet te doen zonder missles
Echt waar, alleen ik ken iemand die daar werkt en mij zijn personeelskorting gaf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Serieus, voor de Playstation / Xbox?
Ik heb daar ¤60-, betaald
Ja ik heb gisteren ook alle geluidsinstellingen aangepast, en aangepast op mijn Harman kardon setjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:49 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
K heb veel cod gespeeld en was aardig goed. Gisteren voor het eerst BF3 gespeeld. Speelde rush en had na een uurtje al 15 kille en was 7'keer dood in een game, best aardig. Alleen je moet echt goed kijken en rushen werkt niet.
Bij de ps3 blijf k steeds in een rij van een server staan, meer mensen hier last van?
Edit, werkt nu! Nu maximaal gamen met dolby en full HD!
Staat je audio al op War Tapes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik heb gisteren ook alle geluidsinstellingen aangepast, en aangepast op mijn Harman kardon setje
Vooral het geliud in deze game is super goed!
Beetje hetzelfde hier, BC2 vond ik echt een rampengame maar deze bevalt me ten zeerste.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik speel COD al sinds MW1 + 2 + BO's.
BC2 heb ik een paar uur geprobeerd, vervolgens nooit meer aangeraakt.
BF3 is wel echt helemaal mijn ding!!
Vet, kan ik hem ook verwachten zo!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kameraad heeft het spel vandaag via zavvi ontvangen, ik hoop dat ik m vandaag ook mag ontvangen
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Staat je audio al op War Tapes?
Die was van de Beta, en is nu verwijderd. Er moet dus een nieuwe aangemaakt wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nick jij hebt toch een platoon aangemaakt?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:43 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Die was van de Beta, en is nu verwijderd. Er moet dus een nieuwe aangemaakt wordenIk zag enkelt hier al ergens een dik logo voorbij komen dus ik hou me handen er vanaf
Nee, krijg hem zo binnen hoop ik, dan maak ik hem gelijk aan en post ik de link. Andere FOK!kerts hebben hem vandaag binnen gekregen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nick jij hebt toch een platoon aangemaakt?
PS3 of X360?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:45 schreef Rauw. het volgende:
Fok platoon:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240998156820/
Die kan je zeker niet joinen als je op de PS3 speelt ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:45 schreef Rauw. het volgende:
Fok platoon:
X360 volgens mij, maar PS3 folks kunnen er ook wel in denk ik? Maakt dat verder uit?quote:
Dat geeft dan toch geen nut? Die andere waren er voor de beta ook al, maar die van mij was toen de echte zeg maar. Hoeveel leden hebben ze al? 1 ofzo...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
X360 volgens mij, maar PS3 folks kunnen er ook wel in denk ik? Maakt dat verder uit?
Stond btw ook een Fok PS3 platoon tussen.
in 1942 kon dat ja, hier niet meer. De schepen hier, kan je echt niks meer mee echt jammer. Het is zo leeg, want ze maken het daar veel te donkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan echt niet wachten om vanmiddag weer verder te gaan
Kon je vroeger in Battlefield 1942 (map Wake Island) niet ook die vliegdekschepen + fregatten besturen?
En zal dat met BF3 ook weer kunnen?
Wat heeft geen nut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat geeft dan toch geen nut? Die andere waren er voor de beta ook al, maar die van mij was toen de echte zeg maar. Hoeveel leden hebben ze al? 1 ofzo...
Ja weet ik, kweet ook niet wat het is. Wil hem gewoon graag maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat heeft geen nut?
Hebben tot nu toe 5 members.
Ik snap niet dat je er zo zwaar aan tilt of jij of iemand anders dat platoon aanmaakt eigenlijk
Inderdaad, het hele principe van die vliegdekschepen is verneukt. En is het een parkeerplaats voor voertuigen gewordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:55 schreef mash_ het volgende:
Bij bf2 had je tenminste nog afweer geschut op de vliegdekschepen. Nu heb je dat niet meer.
ja bazen ding, alleen lijkt het alsof die te veel gezopen heeft, dat ging gaat alle kanten heen behalve waar je heen wiltquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:00 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
ja bazen ding, alleen lijkt het alsof die te veel gezopen heeft, dat ging gaat alle kanten heen behalve waar je heen wilt
Ik heb nou die flares, missles, stealth en snel herladen unlocked, eenmaal die missles dan gaat het snelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:50 schreef mash_ het volgende:
Vliegen is leuk alleen als je een uur vliegt moet je geluk hebben wil je meer dan 50 punten halenIs gewoon niet te doen zonder missles
Wat is het verschil tussen war tapes, hifi en home cinema?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Staat je audio al op War Tapes?
ik heb net pas flares unlocked, wat een klote werkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:02 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
Ik heb nou die flares, missles, stealth en snel herladen unlocked, eenmaal die missles dan gaat het snel
Probeer het en je zal het merken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:04 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen war tapes, hifi en home cinema?
Heb een 5.1 set dus ben benieuwd wat het beste is qua geluid.
Ik neem aan dat je dit wel weet, maar denk zeg het toch ff...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:23 schreef Roces18 het volgende:
Tja verder over de game heb ik een hoop ergernis. Bijv. vliegtuigen, zijn zwaar underpowered... Ben ik een half uur in de lucht voor 200 puntenals er al wat rond vliegt op console. En in de cockpit zie je ook geen donder man. Halve scherm is het vliegtuig zelf, en dan nog allemaal sonars en radars op je scherm dat maakt het nog moeilijker.
En als je bent geraakt als je onder vuur licht, maken ze je beeld ook nog even onscherpmaak het nog lastiger, terwijl je al onder vuur ligt.
Ja opzich wel wat makkelijker, maar je moet dan zo'n vliegtuig of helicopter (tanks enzo kan niet, daar moet je weer andere missles voor unlocken) best lang in je visier houden, voordat je ze gelocked hebt. En dan nog schieten en hopen dat hij geen flares gebruikt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:09 schreef 67Impala het volgende:
Met die heatseakers gaat het zeker wel snel?
In het begin kon ik het allebei niet, ik heb de controlls veranderd nou, dat je met de linker joystick roll hebt en de rechter het richten en rechts of links langzaam gaat. Gaat stukken beterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik heb net pas flares unlocked, wat een klote werkmaar het vliegen zelf in vliegtuigen ben ik ook niet zo goed in nog
, helicopters zijn makkelijk, maar vliegtuigen stort ik soms nog wel even neer, zeker als je geraakt bent
Ja dat wachten als spectator en 3rd person doe ik ook. Maar als nog is het best lastig. (Ik kom namelijk van de PC) en ik heb nog in geen enkele game in een vliegtuig gevlogen. Dus vaak als ik switch, gaat die nog trillen etc. Terwijl ik in BF2 gerust, koning van de lucht was. Maar ook het vinden van de juiste objecten als voertuigen is lastig want mijn team spot vaak niksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit wel weet, maar denk zeg het toch ff...
Als je je rechterstick (op PS3 iig) indrukt, zie je je vliegtuig 3th person.
Ik vlieg de hele tijd zo, dan zie je alles goed. Pas als ik daadwerkelijk iets wil gaan schieten, switch ik naar de cockpit.
Gisteren 2 uurtjes gespeeld. Serverfilter op Conquest en dan Caspian Border. Hele tijd vliegen, zodra level afgelopen is, de server uit en in een nieuwe.
Elke keer dat ik neergeschoten werd even wachten in spectator en weer spawnen in het vliegtuig. Vaak niet eens hoeven wachten omdat niemand de vliegtuigen pakte (2 stuks per side in Caspian).
Na 2 uurtjes spelen heb ik Flares, Heatseakers en Stealth unlocked.
Vooral een helicopter afknallen met een aantal gasten er in (die net opsteeg uit de basis van de enemy) ging hard
Ja klopt, is ook vaak bij auto's en tanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:12 schreef Vinno het volgende:
Overigens met die missles 80% dat je krijgt "Vehicel disabled" en dan storten ze neer.
Dan krijg je geen kill, want dan jumpen ze eruit, das wel matig...
Voor PS3 en Xbox gescheiden dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:00 schreef 67Impala het volgende:
Nja twee gescheiden is wel goed joh, makkelijker en overzichtelijker. Maakt mij niet uit wie het maakt.. Als DrNick hem graag wil maken vinik dat best. Als Boyka hem maakt ook prima![]()
Nyway ik vind het jammer dat ik vandaag en morgen de hele dag werk dus wordt wss zondag pas weer totdat ik hem aanraak... Maar dan wel de hele dag![]()
Want zeg nou zelf er moet toch gewoon gezopen worden 's avonds...
Die heb ik ook gezocht, maar nog niet gevonden neequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En zijn er trouwens geen mappen die de hele tijd een map draaien? Want ik vind het best irritant als er de hele tijd geswitcht word dan kan je nooit lekker in een map komen.
Ik vind dat juist een hele brute mapquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:46 schreef Roces18 het volgende:
En Damavand Peak is erg overgewaardeerd vond ik. Die hele map is een camperparadijs met forten en alles, en dan spring je even van een rots af, binnen 2 seconden ben je beneden
Nee, ene Taurantan ofzoiets. Want Peentje heb ik ook in mijn lijst, overigens moet ik nog wat fokkers toevoegen, want zie dat er al wat meer staan in de OP.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:11 schreef 67Impala het volgende:
Met Peentje? Die R3ns1nk moet gewoon es gaan werken... ik ziet hier maar te werken (lees; FOK!en) en hij pingt mij net (JA IK HEB EEN BB!!@@ ) ben je al thuis...
taaaaah !! ik wil spelen...![]()
![]()
Zo dat moest er even uit
Overigens gelieve het bovenstaande met een korreltje zout te nemen![]()
CommanRose bedoel je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in dat communicatie scherm ?
Voor wanneer je geen headset hebt ?
Nee komt nog door DrNick.. nog ff geduld. Ik was aant experimenteren met de Platoons. Ken best zijn dat die nog van mij is, maar ik had hem verwijderd. Dus komt van de week wss!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:24 schreef Vinno het volgende:
Misschien ben ik vet scheel hoor, maar kon het zo snel ff niet vinden, is er nou al een PS3 Fok! platoon?
Als ik zoek op Fok op Battlelog zie ik namelijk alleen maar XBOX dingen en 1 PS3 platoon met 1 member..............
Ah ok, thnx!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nee komt nog door DrNick.. nog ff geduld. Ik was aant experimenteren met de Platoons. Ken best zijn dat die nog van mij is, maar ik had hem verwijderd. Dus komt van de week wss!
Support.quote:
Support ja.quote:
Oh krijg nou wat, lees nu de TT pas goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nee komt nog door DrNick.. nog ff geduld. Ik was aant experimenteren met de Platoons. Ken best zijn dat die nog van mij is, maar ik had hem verwijderd. Dus komt van de week wss!
Zo koning dat er voor de rest van de spelers geen kut meer aan was, leuk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:43 schreef Gewas het volgende:
Net vier uur gespeeld. Enorm tof spel.
Een hele ronde in een helikopter rondgevlogen. Het vliegen lijkt wat meer op hoe het was in BF2, maar die raketten zijn veel te zwak. 10 raketten op een tank en hij is nog niet kapot. Vliegtuigen heb ik nog niet geprobeerd maar aangezien ik nog niet 1 keer door een vliegtuig ben doodgeschoten zijn deze denk ik ook veel te zwak. Komt ook door het gebrek aan bommen.
Als je in BF2 goed kon vliegen was je echt koning, dat weet ik nog wel!
Maar goed. Ik zal vooral infanterie blijven spelen.
Wat is de map Metro trouwens vet in Conquest mode.
Volgens Amazon kan ik maandag eindelijk meedoen met de pret!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef DrNick het volgende:
Weet je wat mensen, laat iemand anders maar het Platoon maken. Ik heb hem nog niet binnen (Zavvi) en weet nog niet hoe lang het duurt.
Kameraad woont ook in Almelo, en hij heeft het spel alquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef DrNick het volgende:
Weet je wat mensen, laat iemand anders maar het Platoon maken. Ik heb hem nog niet binnen (Zavvi) en weet nog niet hoe lang het duurt.
Ik dacht dat ik hem ook wel nu binnen zou hebben. Bezorgen ze ook op Zaterdag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kameraad woont ook in Almelo, en hij heeft het spel al
Ik verwacht m dan morgen of begin volgende week
Ook zavvi 25ste verzonden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kameraad woont ook in Almelo, en hij heeft het spel al
Ik verwacht m dan morgen of begin volgende week
Geen idee als Zavvi via PostNL verzend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem ook wel nu binnen zou hebben. Bezorgen ze ook op Zaterdag?
Jazekerquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:29 schreef Koopsie het volgende:
nice, battlelog doet het nu eindelijk bij mij.
ik had het verkeerde e-mail adres ingevuld
Jij hebt t altijd zoo druk, he mannetje! Heel de middag met Risakotta en Tauranator gespeeld en communicatie is echt heel belangrijk! Supertof, alleen ben ik benieuwd naar TDM, hoe zijn de ervaringen hier mee?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:11 schreef 67Impala het volgende:
Met Peentje? Die R3ns1nk moet gewoon es gaan werken... ik ziet hier maar te werken (lees; FOK!en) en hij pingt mij net (JA IK HEB EEN BB!!@@ ) ben je al thuis...
taaaaah !! ik wil spelen...![]()
![]()
Zo dat moest er even uit
Overigens gelieve het bovenstaande met een korreltje zout te nemen![]()
Tdm is 10x niks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:47 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Jij hebt t altijd zoo druk, he mannetje! Heel de middag met Risakotta en Tauranator gespeeld en communicatie is echt heel belangrijk! Supertof, alleen ben ik benieuwd naar TDM, hoe zijn de ervaringen hier mee?
Mag ik ook in de OP?
Thanks! Beste geluid tot nu toe van alle games die k hèb gespeeld, echt wow!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:06 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Probeer het en je zal het merken!
Hifi = stereo door externe speakers.
Home Cinema = 5.1 audio
War Tapes = 5.1 audio on steroids. Alles klinkt net wat rauwer en dramatischer. Echt geweldig!
Ligt dat er niet aan of je als Rus of als Amerikaan speelt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:41 schreef stoeltafel het volgende:
Heb wat raars. Als k naar my solider ga en dan naar assault dan staat daar de m16a3. Heb het mooi ingesteld maar als k dan squad tm speel krijg k een ak bij assault, WTF? Dat wil k helemaal niet.
Je kan toch gewoon lege squads selecterenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef JediSimons het volgende:
Enige waar ik van baal is het gekloot met de squads. Als ik met me vrienden in 1 squad wil zitten moeten we allemaal op Find Squad drukken. En dan hopen dat we bij elkaar in komen.
Waarom kan ik niet gewoon in een van de squads waar 0/4 personen in zitten. Het is nog niet echt stabiel.
Ook jij zit in de OP.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Flashbag het volgende:
Voor alle xbox360 Fok!kers!
GT= RobonNL
Knallen als een malle!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef stoeltafel het volgende:
Speel nu met de m16a3, hoe kreeg k de reddot? De acop vind k zo kut
twitter:TomasDanko twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 12:54:00Honk Honk! You wanted car horns, we listened. Look out for upcoming patches. reageer retweet
Vraag me af hoe de toeter van een tank klinkt. Niveautje scheepshoorn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
twitter:TomasDanko twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 12:54:00Honk Honk! You wanted car horns, we listened. Look out for upcoming patches. reageer retweet
Dit dus, je kan gewoon uit de squad gaan waar je in zit en in een nieuwe gaan met je vrienden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon lege squads selecteren?
Die gaan tot en met Tango geloof ik...
Jij had toch dat baze battlelog logo gemaakt? Maak jij hem anders ff als je wilt, aangezien DrNick de game nog nie heb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuuuck hebben jullie ook lag spikes? (PS3)
Ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:08 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Jij had toch dat baze battlelog logo gemaakt? Maak jij hem anders ff als je wilt, aangezien DrNick de game nog nie heb.
NOG MEER STATISTIEKENNNN!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat kan je eigenlijk met zo'n platoon ? (ik heb gejoind btw)
Kan je daarmee makkelijker met zijn allen spelen ?
Echt samen spelen wil nog niet werken, maar je kan wel je stats vergelijken en kijken wie de beste is op bepaald aspect etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat kan je eigenlijk met zo'n platoon ? (ik heb gejoind btw)
Kan je daarmee makkelijker met zijn allen spelen ?
Wordt lastig, dan moet je die gratis onderbroeken ook terugsturen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als hij morgen niet bij de post zit, haal ik gewoon de LE bij de Saturn, en breng ik die andere terug als ik hem binnenkrijg.
Nee, ik breng dan de sealed LE van zavvi naar Saturnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wordt lastig, dan moet je die gratis onderbroeken ook terugsturen.
Dan moet je halen bij Bol.com, dan krijg je de Physical Warfare Pack erbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, ik breng dan de sealed LE van zavvi naar Saturn
Das wel lang ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Battlefield 3 - Limited Edition
(Limited Edition)
2-4 werkdagen
Je bedoelt wat ze doen? Flashlight is zaklamp en Flash Supressor zie je je schoten niet op de radar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja maar je hebt een flashlight en een flash supp.
Ik heb ook besteld bij zavvi, had em vandaag binnen. Had er twee besteld echter(1 voor een vriend) en heb er nog maar 1 binnen, beetje apart.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, ik breng dan de sealed LE van zavvi naar Saturn
Hmmmz hoe maak ik een acount aan die gekoppeld is aan mn Xlive?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:26 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:47 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Hoe zit het met matchmaking? Ik heb maar eventjes online gespeeld, maar als ik vanavond bv online ga, kan ik dan ook op level filteren?
Niet dat ik als rank 1 tussen rank 20-ers kom.
Das serieus fucked up.quote:
Ik ben nu een fan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:26 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Blijkt uiteindelijk wel mee te vallen. Net 5 minuten gespeeld. 2400 punten. Het gros houdt de vinger op de trekker tot het magazijn leeg isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:09 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Das serieus fucked up.Zo kan je toch nooit lekker spelen als je door iedereen met scopes e.d op een afstand wordt neergelegd omdat ik nog niks heb kunnen unlocken!?
Hoeveel moeite is het om zo'n filter in te bouwen, seriously! Hier baal ik stevig van!
Ik heb een gezin en als ik eindelijk eens tijd heb, wil ik niet om de 5 seconden neergemaaid worden, maar gewoon lekker mee kunnen komen.
godverkut.
*eens*quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:09 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Das serieus fucked up.Zo kan je toch nooit lekker spelen als je door iedereen met scopes e.d op een afstand wordt neergelegd omdat ik nog niks heb kunnen unlocken!?
Hoeveel moeite is het om zo'n filter in te bouwen, seriously! Hier baal ik stevig van!
Ik heb een gezin en als ik eindelijk eens tijd heb, wil ik niet om de 5 seconden neergemaaid worden, maar gewoon lekker mee kunnen komen.
godverkut.
Zie bovenstaande post.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:49 schreef FJD het volgende:
[..]
*eens*
Alhoewel dat gezin je eigen schuld isOverigens kun je qua punten prima mee kunnen door vlaggen te hoeren. Gisteren MCV 3 met 2 kills
Ik moet zeggen dat af en toe het aantal kills / death verschil per speler enorm verschilt. Ik had gister een potje op Kharg Island en ik was MVP met 17 om 1 en de nr 2 had gloof ik 8 kills. Punten verschil was ook aanzienlijk ik had iets van 4400 punten en de nr 2 2200. Niet dat ik nou zo onwijs goed ben ofzo, maar het verschil valt altijd wel op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:49 schreef FJD het volgende:
[..]
*eens*
Alhoewel dat gezin je eigen schuld isOverigens kun je qua punten prima mee kunnen door vlaggen te hoeren. Gisteren MCV 3 met 2 kills
Je bent al rank 1 en moet nog 1000 punten tot rank twee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:01 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
!? Mijn totale score op Battlelog is 4116, maar bij Rank progress staat er 3116?
quote:Battlefield Battlefield
Be advised: There will be a short planned server maintenance that may affect EU 360/PS3 players at 11 PM PST/8 AM CET.
Weet niet, lig nog in bed, Spongebob kijken. Ga nu even naar beneden.quote:
Nope nog niet. Als hij er om 15:00 nog niet is ga ik ff Rotterdam in om te kijken of er een LE valt te scoren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weet niet, lig nog in bed, Spongebob kijken. Ga nu even naar beneden.
Edit:
Nee, nog nietJij wel dan?
Als je een ea account heb kan je het koppelen! bij de instellingen volgens mij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hmmmz hoe maak ik een acount aan die gekoppeld is aan mn Xlive?
stinger gebruiken? in plaats van smaw of rpg, die is namelijk alleen antiair.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:22 schreef stoeltafel het volgende:
Het lukt me maar niet om het anti tank wapen te gebruiken. K richt en schiet maar er gebeurd niks. Wat doe k fout
Danke sehr! Duidelijk. Best logisch ook eigenlijk.... Stupid me...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Je bent al rank 1 en moet nog 1000 punten tot rank twee.
Dat was het, thnx!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
stinger gebruiken? in plaats van smaw of rpg, die is namelijk alleen antiair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |