oh kom op, mocht om serieuze input vragen;quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je alleen komt om sensatie te zoeken, ga heen.
De pijn is al erg genoeg
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef boskameel het volgende:
ik ga altijd naar alaska om daar wolven mijn wonden te laten schoonetenlikkeen
Dit, als je die uit de viswinkel gebruikt heb je straks een kieuw in je knie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef SiGNe het volgende:
Ehm.. hoe krijg je die maden steriel? Koken kan niet, alcohol denk ik ook niet.
wel handig bij het onderwater zwemmenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit, als je die uit de viswinkel gebruikt heb je straks een kieuw in je knie.
Gast. Het zijn maar vismaden. Van die maden die je ook krijgt als je vlees een week buiten de koelkast legt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:22 schreef drumstickNL het volgende:
Als je de verkeerden koopt vreten ze je hele knie op he.
Huisarts, Antibiotica kuurtje voor een weekje en klaar, En als je het doet tel even de maden van te voren voor je ze op de wond doet, Dadelijk mis je er nog eentjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gast. Het zijn maar vismaden. Van die maden die je ook krijgt als je vlees een week buiten de koelkast legt.
En die zijn gezond voor je wond, denk je?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
Gast. Het zijn maar vismaden. Van die maden die je ook krijgt als je vlees een week buiten de koelkast legt.
Dit dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef deadly_kiss het volgende:
Godsamme.. zolang het niet gehecht hoeft haal dan gewoon een tube jodiumcreme bij de drogist, een dag lekker laten intrekken en dan laten luchten en drogen.
Ga niet lopen kutten met maden straks ben je nog verder van huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |