Gooi er ook een ad/malwarescanner overheenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Naja ik gooi er nu maar ff een virusscanner overheen, hopelijk is het dan over..anders heb ik een groot probleemZe mochten niet zeggen wat het is aan de telefoon,sturen ze een brief. ja lekker handig als morgen dan al mijn internet is afgesloten
Ik wel hoor maar alleen ophalen en ter plekke testen. Kan het niet dan gaat de koop gewoon niet doorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja Ebay is veel veiliger natuurlijk.
Ik zou voor zo een nieuw duur ding nooit op MP kijken hoor.
Zou ik als ik jou was even geen betalingen via internet doen voordat je PC weer schoon is!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ik heb een mail gekregen.. zeus trojan
Natuurlijk test je hem uitgebreid aldaar.Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef Croli het volgende:
Zul je zien dat ie fake's verkoopt. Alleen de omhulsels maar van binnen zit er geen besturingssysteem in.
Beetje wazig dat er geen bon bij zit, dan zou ik het ook niet meer vertrouwen.
Maar idd zou zelf ook dat soort dure dingen nooit via MP kopen.
Meestal detect een antivir die niet Ik zou format doen en dan alles klien installen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ik heb een mail gekregen.. zeus trojan
Precies. En als ze geen bon hebben hoef ik hem ook niet. "Ja was cadeau" ja, tof, dan heb je alsnog een bon. Steek hem maar in je reetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wel hoor maar alleen ophalen en ter plekke testen. Kan het niet dan gaat de koop gewoon niet door
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Helemaal opnieuw de laptop installeren?
Je kan eerst ff kijken of je antivir hem pakt, maar ik vermoed van nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Helemaal opnieuw de laptop installeren?
Nou weet ik nog steeds niet hoe je aan die trojan komtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oke heb nu 2 dingen lopen, als die klaar zijn installeer ik hem wel opnieuw dan. Heb internet nodig voor mn werk, dus kan echt niet afgesloten worden.
Welke antiviri draai je? en wat is de exacte naam van die bestanden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
er staan wel bestandjes met de naam trojan agent tussen
Das een goeiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
ooh en multi, misschien stom hoor, maar trek je inet eruit, dan kan ziggo niet gaan janken (of je andere provider) en doe dan ff die scan.
waarom zet je je foon dan niet op stil als je wilt uitslapen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:39 schreef Cat22 het volgende:
Snotverdorie alweer wakker gebeld!![]()
Die paar dagen dat ik uit kan slapen... telkens telefoon. En de andere dagen laten ze me met rust.![]()
En het ergste is dat ze meteen ophingen toen ik opnam.![]()
Dus maar opgestaan, auto gepoetst, afwas gedaan en wat andere klusjes.
Ik ben maandag bij Primark geweest. Winkel was 5 minuten open, wat een chaosquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Primark, die moeten wij ook es krijgen hier!!
Greys, Chico is echt elke morgen zo hyper op kantoor, nog steeds , debiel he![]()
Had je dat springfilmpje van laatst gezien, die is nog leuker![]()
Vaste foon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom zet je je foon dan niet op stil als je wilt uitslapen?
Ik zou het bijna gaan doen met al dat gestalk deze week.quote:
de action heeft geen broodjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga maar eens naar deAction
en een lekker broodje halen.
Bijna?!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het bijna gaan doen met al dat gestalk deze week.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bijna?!
Zei Churchill dat hij bijna de Duitsers zou nuken?
Zei Obama dat hij bijna de presidentsverkiezingen zou winnen?
D'ruit die stekker!
Er staat dan ook EN een lekker broodje halen... dus zal niet bij de Action zijnquote:
Ik ben getrouwd met de mijnequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem mn telefoon echt nooit mee naar bed, die zit meestal gewoon het hele weekend in mn tas
Goes you to Bufkesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga maar eens naar deAction
en een lekker broodje halen.
Wehehehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef Muis006 het volgende:
ZusMuis: 8,66
ZusMuia: Klopt dit?
Muis: yep!
ZusMuis: Okee dan maak ik nu ¤9 over
Muis: maar dat is 34 cent meer omg
ZusMuis: Ja maar straks heb je een mooi rond saldo en dan kom ik aan met mijn 8,66
ZusMuis: Dan heb je een kutsaldo
ZusMuis: DIE VERANTWOORDELIJKHEID KAN IK NIET AAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |