Ik vind het zelf ook leuk hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:40 schreef Greys het volgende:
Leuk Rewimo, naar Schalke
Tenminste, kan me voorstellen dat Christan dat leuk vindt(Da's toch voetbal?
)
Echt snel gaat het he!? Het betekent namelijk ook dat Muis en Pingoo alweer 2 jaar bij me wonenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eerste eigen hond is alweer 2 jaar 2 maanden en 4 dagen dood, echt, onvoorstelbaar hoe snel dat gaat![]()
Sjon wordt al bijna 2 jaar ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ja iedereen die niet zn baasje is vindt m enigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:09 schreef Muis006 het volgende:
Goeiemorgeeeeeeeen
Dat filmpje
Ik ben flieft op Sjonook al haalt hij soms stomme streken uit
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja iedereen die niet zn baasje is vindt m enig![]()
Ik vind m vooral dodelijk vermoeiend![]()
En jouw ijsje tiefte ie niet de grond op, jij hebt makkelijk lullen
Verbinding was nu zelfs helemaal weg, maar okee, ik zal niet kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Je bent toch geen hondenmens joh, doe geen moeite, tis maar een oude blaffende springende hond hoor
![]()
Maar wel de liefste van de hele wijde wereld
Ja die rub rub rub en it's raining men zijn echtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Vond je t wat die monsters???
Ik moet eens zien of ik weer met iemand een kerstbestelling kan doen, ik koop echt nog maar 1 keer per jaar
Good morning captain Obvious.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:27 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme het stikt op MP van de oplichters
ik weet er alles van. Mijn nu nog werk wat ik doe heeft er mee te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:27 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme het stikt op MP van de oplichters
Ja nou, echt hoor. Ik koop wel vaker wat via marktplaats, maar blijkbaar moet je ECHT GEEN iphone via daar willen kopen. De tering tyus.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou, echt hoor. Ik koop wel vaker wat via marktplaats, maar blijkbaar moet je ECHT GEEN iphone via daar willen kopen. De tering tyus.
Als je leest, zie je dat ik zeg dat het stikt van de oplichters.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh zoiets duurs zou ik ook echt nooit doen hoor.
Ik koop al jaren boeken en hondenspullen en zo via mp en ben nog nooit opgelicht, vaak verloopt de communicatie stroef en dan kap ik meteen en zoek ik verder.
Heb jij al geld overgemaakt dan???
Zoniet, ben je ook nog niet opgelicht toch?
Meisje wat ik ken was laatst nog mega getild met 2 Princekaarten, echt dom om zulke dingen via MP te kopen...
Ik snap sowieso niet dat mensen dingen boven de 50 euro niet zelf gaan halen. Zeker als zo'n ding 400 euro of 3250 of 225 kostquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef Croli het volgende:
Ze zeggen altijd als het te goed klinkt om waar te zijn, is het dus niet waar. (oid)
Die lui zetten Iphones e.d. op marktplaats voor veels te lage prijzen. Maarja mensen trappen daar wel in. Vervolgens is het betalen maar niet leveren.
If it's too good to be true, it probably is inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef Croli het volgende:
Ze zeggen altijd als het te goed klinkt om waar te zijn, is het dus niet waar. (oid)
Die lui zetten Iphones e.d. op marktplaats voor veels te lage prijzen. Maarja mensen trappen daar wel in. Vervolgens is het betalen maar niet leveren.
Ik doe dat van te voren. Ben nu in conclaaf met iemand voor een iphone 4 32gb 375 euro. Wel OPhalen. In Rotterdam. Maar er staat "1 dag actief" op MP en dat vertrouw ik nooit zo. Maar goed, ergste wat er kan gebeuren is dat ik voor de kat zijn kut naar Rdam ben gegaan. En ik heb toch een OV studentenkaart dus het is alleen 2u tijdverspilling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:46 schreef Croli het volgende:
Die oplichters verzinnen steeds een smoes dat je het niet kan ophalen. Dus komt altijd op verzenden neer. Mensen willen het vaak heel graag hebben dus kiezen ze daar dan toch maar voor.
Ook stom trouwens dat mensen pas achteraf op internet gaan kijken of het rekeningnummer misschien gebruikt wordt voor oplichting. Is een hele handige site voor waar je dat kunt doen! Als er dan meldingen voor komen, weet je dat je het niet moet doen.
Computer even nakijken anders ben je straks nog langer afgesloten van internet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo, net 1,5 uur gesport..
Toen ik thuis kwam deed mn internet het niet, een of ander beveiligingsprobleem en als het weer gebeurd word mn internet geblokkeerd
Whutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Naja ik gooi er nu maar ff een virusscanner overheen, hopelijk is het dan over..anders heb ik een groot probleemZe mochten niet zeggen wat het is aan de telefoon,sturen ze een brief. ja lekker handig als morgen dan al mijn internet is afgesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |