SSBquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef LompeHork het volgende:
Ik ook, mijn vrouw ook want die moet rijdenen dan kan ik SSB ook wel charteren.
Ah, zal wel voor januari worden, zonde wel. Je zit op de vaart?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef Vincpod het volgende:
Als het na januari wordt gehouden ben ik ook van de partij, moet helaas nog 3 maandjes varen
Je moet aan de lokale horeca denken, wij gunnen hun wat, bedoel een pleziertje en wat extra omzet en de mensen kennen ons niet en wij als anonieme fokkers willen dat toch graagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Friesland? Niemand heeft het over Friesland. Steven, zeg er eens wat van.
[..]
Jammer! En ja ik zit op de wilde vaartquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, zal wel voor januari worden, zonde wel. Je zit op de vaart?
wordt toch amsterdam wssquote:
quote:
Meh, dan die pub op de hoek, bij de HMH in de buurt, met die bovenverdieping waar je gewoon je peuk aan mag steken.quote:
Je hebt er meer daarzo met rookruimtesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, dan die pub op de hoek, bij de HMH in de buurt, met die bovenverdieping waar je gewoon je peuk aan mag steken.
Midden november?quote:
Ik ga even zoeken naar een naam, ben dat even kwijt. Was toen ik er kwam wel een puike tent.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt er meer daarzo met rookruimtes
kijk ff in gc in dat topic van he!twave die doet het in die irish pub aan de oude kolk dijk in adamquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken naar een naam, ben dat even kwijt. Was toen ik er kwam wel een puike tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |