bronquote:Hij wil een thuisbioscoop, zij wil een walk-in closet. Hij wil een flipperkast, zij wil een babykamer. Om van het aquarium met zandhaaien maar niet te spreken. Moet die echt midden in de woonkamer, waar nu de fotolijstjes van de familie hangen? In de unieke Nederlandse serie 'Liefde in Uitvoering' krijgen stellen een bedrag van 10.000 euro om in slechts drie weken van hun huis, hun droomhuis te maken. Maar let op: alleen de man mag het geld uitgeven…En of de vrouw des huizes daar zo blij mee is, als ze na drie weken huiswaarts keert…? Liefde in Uitvoering is vanaf donderdag 27 oktober om 21:00 te zien op TLC.
Het is zo fout om haar, haar droomhuis te laten inrichten. Straks als ze thuis komt is de klap heel zwaar als het niet is zoals ze wou.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:24 schreef Mylene het volgende:
Hij gaat toch niet oma's tafel weg doen?
Bijna de ontknopingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef Mylene het volgende:
De accessoires komen er niet. Alleen waxinelichtjes.
Nee, daar zitten die andere beesten in,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Mylene het volgende:
Ze wil niet weten wat er achter het zwarte kleed zit.
Een doorkijk aquarium toch?
Hij had nog maar 3 euro. Hij heeft daarvan een theepot en waxinelichthouder gekocht in de plaatselijke kringloopwinkel.quote:
Ja, hagedis beest geloof ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee, daar zitten die andere beesten in,
Toch?
i knowquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij had nog maar 3 euro. Hij heeft daarvan een theepot en waxinelichthouder gekocht in de plaatselijke kringloopwinkel.
Precies, en dan onder dat kleed zitten die slangen.quote:
Whehequote:
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
He bah met zn drieen tongenhond erbij
Same here.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:05 schreef Mylene het volgende:
Maar goed, dit ga ik wel verder volgen. Er komen nog 7 afleveringen.
ja ik ook maar ik wil meer dramaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:05 schreef Mylene het volgende:
Maar goed, dit ga ik wel verder volgen. Er komen nog 7 afleveringen.
Ik zit klaarquote:Op donderdag 3 november 2011 19:16 schreef Mylene het volgende:
Paul (27) en Lonni (20) wonen al een tijdje samen. Hij is commercieel adviseur, zij is een ijverige student. Hij houdt van simpel meubilair, zij wil iets originelers. Lonni zou graag wat opvallende decoraties aan het interieur toevoegen. Zo staat zij niet afwijzend tegenover een mooi gewei, een grote koeienhuid of een extravagante kandelaar. Paul, "zoals elke andere jongen", is al tevreden met een simpele bank en een goed geluidssysteem. Wanneer het stel te horen krijgt dat alleen Paul invulling mag geven aan hun nieuwe inrichting, moeten ze toch even slikken. Paul staat voor een belangrijke uitdaging; zal het hem in zijn eentje lukken de gulden middenweg te vinden tussen koeienhuiden enerzijds, en strakke meubels anderzijds…?
Straks om 21:00.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |