abonnement Unibet Coolblue
pi_104352283
Wat ik het ergste aan de Versace-collectie (eigenlijk aan alle designer-collecties van h&m) vind is de kwaliteit van de kleding. De jurken kosten allemaal rond de 150 euro (minstens), maar hebben dezelfde kwaliteit als een gewone 30 euro jurk van de h&m... Dat is gewoon belachelijk. Alleen daarom weiger ik daar iets aan uit te geven.
pi_104395465
KutH&M mijn bestelling wordt nu al maanden steeds vooruit geschoven, inmiddels is het 26-30dec, kwestie van tijd voor ie eruit gegooid wordt ben ik bang -O-
pi_104395777
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
KutH&M mijn bestelling wordt nu al maanden steeds vooruit geschoven, inmiddels is het 26-30dec, kwestie van tijd voor ie eruit gegooid wordt ben ik bang -O-
Ik durf bijna niet te vragen of je vaak inlogt op de site :D ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104395917
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik durf bijna niet te vragen of je vaak inlogt op de site :D ;)
dat valt wel mee, hoezo? en het is gewoon 1 artikel dat niet leverbaar is -O-
pi_104396066
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik durf bijna niet te vragen of je vaak inlogt op de site :D ;)
Anders kun je toch niet zien waar je bestelling blijft :o En je kunt geen tweede bestelling plaatsen. Ik geloof er echt geen zak van, dan zou er nooit meer ergens iets aankomen.
Tap tap tap
pi_104396125
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Anders kun je toch niet zien waar je bestelling blijft :o En je kunt geen tweede bestelling plaatsen. Ik geloof er echt geen zak van, dan zou er nooit meer ergens iets aankomen.
inderdaad

juist als ik ergens op zit te wachten log ik vaak in omdat ik wil weten of het al komt
edit: maar even gaan spieken, hebben ze het opgeschoven tot eind december! wacht al sinds begin oktober!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104396195
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Anders kun je toch niet zien waar je bestelling blijft :o En je kunt geen tweede bestelling plaatsen. Ik geloof er echt geen zak van, dan zou er nooit meer ergens iets aankomen.
ik verander mijn bestelling ook niet, het ligt puur aan het item hoor dat niet leverbaar is, de bestelling die ik heb staan is dan ook gesplitst, item dat ik heel graag wil en er dus niet echt is en omdat die toch in bestelling stond daar n maand terug 3x 1.95 truitjes bij gedaan
pi_104396209
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:15 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat valt wel mee, hoezo? en het is gewoon 1 artikel dat niet leverbaar is -O-
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:58 schreef Nora.. het volgende:

[..]

Zoals ik een tijdje geleden ergens typte: volgens de medewerkers wordt bij het inloggen de bestelling opnieuw gerangschikt. Daardoor wordt de levering van de minder goed leverbare artikelen vertraagd.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104396221
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Anders kun je toch niet zien waar je bestelling blijft :o En je kunt geen tweede bestelling plaatsen. Ik geloof er echt geen zak van, dan zou er nooit meer ergens iets aankomen.
Het lijkt mij ook nog steeds heel sterk :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104396237
Nou dan ga ik nu ff bellen om te klagen over de belachelijke gang van zaken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104396243
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

[..]

ik vind het onzin, want op het moment dat ik inlog (en verder niks doe, staat er meteen n andere leverdatum
pi_104396253
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dan ga ik nu ff bellen om te klagen over de belachelijke gang van zaken
klaag ook ff namens mij :P
pi_104396290
Nou ja, mijn bestelling is gewoon verzonden ondanks mijn herhaaldelijk inloggen :P
Tap tap tap
pi_104396318
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, mijn bestelling is gewoon verzonden ondanks mijn herhaaldelijk inloggen :P
ja en dat, andere bestellingen van mij ook, alleen is 1 trui al tijden slecht bestelbaar, lijkt me echt stug dat puur het inloggen an sich daar iets mee te maken heeft hoot
pi_104396319
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, mijn bestelling is gewoon verzonden ondanks mijn herhaaldelijk inloggen :P
Mijne ook, maar dat waren ook geen moeilijk leverbare spullen :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104396373
Ik heb een bestelling (2 dingen), die nu al een paar weken staat, 1 ding gaat telkens 4 weken vooruit qua datum, en paar dagen later weer 4 weken terug _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104396451
Net serieus gebeld en ik krijg een of andere wauzenknul die alleen kan zeggen he wat vervelend

Serieus hij zegt tja dan is het nog niet geleverd (ja dat snap ik aars, maar zorg eens dat het geleverd gaat worden!)

2 en halve maand voor een freaking jurkje :? bizar

owja daarom bestelde ik niet meer bij h&m :N
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104396485
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
Net serieus gebeld en ik krijg een of andere wauzenknul die alleen kan zeggen he wat vervelend

Serieus hij zegt tja dan is het nog niet geleverd (ja dat snap ik aars, maar zorg eens dat het geleverd gaat worden!)

2 en halve maand voor een freaking jurkje :? bizar

owja daarom bestelde ik niet meer bij h&m :N
die jongen van de helpdesk kan dat jurkje niet laten leveren hoor :') die kan jou alleen informeren over hoe en wat en verder geen ene moer
pi_104396522
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

die jongen van de helpdesk kan dat jurkje niet laten leveren hoor :') die kan jou alleen informeren over hoe en wat en verder geen ene moer
Nee dat snap ik maar hij kan tenminste wat dingen doen/uitleggen/korting geven what ever

Dit is toch geen normale gang van zaken en als iemand daar over belt dan zit jij daar toch om uitleg te geven en te proberen de zaak er beter op te maken
dat is hele baan :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104396558
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee dat snap ik maar hij kan tenminste wat dingen doen/uitleggen/korting geven what ever

Dit is toch geen normale gang van zaken en als iemand daar over belt dan zit jij daar toch om uitleg te geven en te proberen de zaak er beter op te maken
dat is hele baan :')
ik werk zelf ook voor een helpdesk en geloof me, je mag niks :') ja de klant vertellen hoe t zit en that;s it
pi_104396604
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik werk zelf ook voor een helpdesk en geloof me, je mag niks :') ja de klant vertellen hoe t zit en that;s it
Ik neem het hem persoonlijk ook niet kwalijk
ik neem het de H&M als bedrijf kwalijk dat ze altijd maar wat aankloten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104396683
Ik heb zowel via de telefoon als (en vooral) de e-mail hele uitgebreide goeie uitleg gekregen, veel beter dan ik verwacht had. :)
Misschien heb je net een beginner aan de lijn gehad.
Ik vroeg per e-mail iets over m'n retouren en berekening van het saldo en daar kreeg ik een antwoord op wat ik bij geen enkele klantenservice eerder heb gehad. (Bij andere bedrijven is een e-mail vaak niet eens een antwoord op je vraag, laat staan uitgebreid). Misschien een toevalstreffer ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_104396696
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik neem het hem persoonlijk ook niet kwalijk
ik neem het de H&M als bedrijf kwalijk dat ze altijd maar wat aankloten
en dat is terecht, H&M is echt n hele slechte webshop, mja ik wil deze trui graag dus laat het gewoon staan maar echt -O-
pi_104396715
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zowel via de telefoon als (en vooral) de e-mail hele uitgebreide goeie uitleg gekregen, veel beter dan ik verwacht had. :)
Misschien heb je net een beginner aan de lijn gehad.
Ik vroeg per e-mail iets over m'n retouren en berekening van het saldo en daar kreeg ik een antwoord op wat ik bij geen enkele klantenservice eerder heb gehad. (Bij andere bedrijven is een e-mail vaak niet eens een antwoord op je vraag, laat staan uitgebreid). Misschien een toevalstreffer ;)
ja dat uitleggen kan hij wel, maar hij kan niet zeggen ja volgende week komt het of zelf beslissen over een korting of whatsoever
pi_104396744
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en dat is terecht, H&M is echt n hele slechte webshop, mja ik wil deze trui graag dus laat het gewoon staan maar echt -O-
Mijn mama vroeg om wat te bestellen en toen heb ik er zelf ook wat dingen bij gemikt
maar waar ik dus nu op zit te wachten is nog steeds wat mijn mama oorspronkelijk wou hebben

helemaal voor mezelf bestel ik daar al een jaar niet meer of zo
je weet nooit wat je krijgt :') ze leveren altijd wel iets verkeerd of de kleuren hebben niks te maken met de foto
en daar heb je dan vaak weken op moeten wachten :')
bizar
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')