Ik durf bijna niet te vragen of je vaak inlogt op de sitequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
KutH&M mijn bestelling wordt nu al maanden steeds vooruit geschoven, inmiddels is het 26-30dec, kwestie van tijd voor ie eruit gegooid wordt ben ik bang
dat valt wel mee, hoezo? en het is gewoon 1 artikel dat niet leverbaar isquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te vragen of je vaak inlogt op de site
Anders kun je toch niet zien waar je bestelling blijft En je kunt geen tweede bestelling plaatsen. Ik geloof er echt geen zak van, dan zou er nooit meer ergens iets aankomen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te vragen of je vaak inlogt op de site
inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders kun je toch niet zien waar je bestelling blijft En je kunt geen tweede bestelling plaatsen. Ik geloof er echt geen zak van, dan zou er nooit meer ergens iets aankomen.
ik verander mijn bestelling ook niet, het ligt puur aan het item hoor dat niet leverbaar is, de bestelling die ik heb staan is dan ook gesplitst, item dat ik heel graag wil en er dus niet echt is en omdat die toch in bestelling stond daar n maand terug 3x 1.95 truitjes bij gedaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders kun je toch niet zien waar je bestelling blijft En je kunt geen tweede bestelling plaatsen. Ik geloof er echt geen zak van, dan zou er nooit meer ergens iets aankomen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat valt wel mee, hoezo? en het is gewoon 1 artikel dat niet leverbaar is
quote:Op zondag 13 november 2011 11:58 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Zoals ik een tijdje geleden ergens typte: volgens de medewerkers wordt bij het inloggen de bestelling opnieuw gerangschikt. Daardoor wordt de levering van de minder goed leverbare artikelen vertraagd.
Het lijkt mij ook nog steeds heel sterkquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders kun je toch niet zien waar je bestelling blijft En je kunt geen tweede bestelling plaatsen. Ik geloof er echt geen zak van, dan zou er nooit meer ergens iets aankomen.
ik vind het onzin, want op het moment dat ik inlog (en verder niks doe, staat er meteen n andere leverdatumquote:
klaag ook ff namens mijquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dan ga ik nu ff bellen om te klagen over de belachelijke gang van zaken
ja en dat, andere bestellingen van mij ook, alleen is 1 trui al tijden slecht bestelbaar, lijkt me echt stug dat puur het inloggen an sich daar iets mee te maken heeft hootquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, mijn bestelling is gewoon verzonden ondanks mijn herhaaldelijk inloggen
Mijne ook, maar dat waren ook geen moeilijk leverbare spullenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, mijn bestelling is gewoon verzonden ondanks mijn herhaaldelijk inloggen
die jongen van de helpdesk kan dat jurkje niet laten leveren hoor die kan jou alleen informeren over hoe en wat en verder geen ene moerquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
Net serieus gebeld en ik krijg een of andere wauzenknul die alleen kan zeggen he wat vervelend
Serieus hij zegt tja dan is het nog niet geleverd (ja dat snap ik aars, maar zorg eens dat het geleverd gaat worden!)
2 en halve maand voor een freaking jurkje bizar
owja daarom bestelde ik niet meer bij h&m
Nee dat snap ik maar hij kan tenminste wat dingen doen/uitleggen/korting geven what everquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die jongen van de helpdesk kan dat jurkje niet laten leveren hoor die kan jou alleen informeren over hoe en wat en verder geen ene moer
ik werk zelf ook voor een helpdesk en geloof me, je mag niks ja de klant vertellen hoe t zit en that;s itquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar hij kan tenminste wat dingen doen/uitleggen/korting geven what ever
Dit is toch geen normale gang van zaken en als iemand daar over belt dan zit jij daar toch om uitleg te geven en te proberen de zaak er beter op te maken
dat is hele baan
Ik neem het hem persoonlijk ook niet kwalijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik werk zelf ook voor een helpdesk en geloof me, je mag niks ja de klant vertellen hoe t zit en that;s it
en dat is terecht, H&M is echt n hele slechte webshop, mja ik wil deze trui graag dus laat het gewoon staan maar echtquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik neem het hem persoonlijk ook niet kwalijk
ik neem het de H&M als bedrijf kwalijk dat ze altijd maar wat aankloten
ja dat uitleggen kan hij wel, maar hij kan niet zeggen ja volgende week komt het of zelf beslissen over een korting of whatsoeverquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zowel via de telefoon als (en vooral) de e-mail hele uitgebreide goeie uitleg gekregen, veel beter dan ik verwacht had.
Misschien heb je net een beginner aan de lijn gehad.
Ik vroeg per e-mail iets over m'n retouren en berekening van het saldo en daar kreeg ik een antwoord op wat ik bij geen enkele klantenservice eerder heb gehad. (Bij andere bedrijven is een e-mail vaak niet eens een antwoord op je vraag, laat staan uitgebreid). Misschien een toevalstreffer
Mijn mama vroeg om wat te bestellen en toen heb ik er zelf ook wat dingen bij gemiktquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat is terecht, H&M is echt n hele slechte webshop, mja ik wil deze trui graag dus laat het gewoon staan maar echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |