quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:20 schreef Gellius het volgende:
Nee, een tussenjasje heb ik nog wel. Twee, zelfs. Maar dus geen nette herenwinterjas.
Ik had vroeger een camelkleurige. En mijn moeder ook. <3quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had vroeger een camelkleurige. En mijn moeder ook. <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 04-11-2011 19:39:23 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Als je nog eens langskomt zal ze je wel de nieren proeven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:07 schreef Gellius het volgende:
Ik wil je hond niet dissen natuurlijk hè?
Ik snap echt niet dat mensen zoiets laten doen. Het is gewoon een onomkeerbare en fundamentele ingreep, niet een tijdelijk cosmetisch iets zoals je haar verven ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:36 schreef Z het volgende:
Ik zag laatst dat je bruine ogen blauw kan laten lazeren. Onder het bruin zit kennelijk blauw.
Grappig, ik ga het morgen voor het eerst maken voor dwerg.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:06 schreef Gellius het volgende:
Ineens weet je het: we eten hachee vanavond.
Met mierikswortel en/of mosterd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:31 schreef Gellius het volgende:
Aardappels natuulijk! Of een heel groffe aardappelpuree.
Kan hij z'n metal slippertje weer goed maken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:13 schreef Gellius het volgende:
En Lou zit samen met Bowie in de studio, lees ik. Tiens, tiens.
Ik heb nog steeds niet durven luisteren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:37 schreef Z het volgende:
[..]
Kan hij z'n metal slippertje weer goed maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |