Het enige wat ik je aan kan raden is om de diverse reviews te lezen over de diverse merken en/of type ketels.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:29 schreef pascal_s het volgende:
Toch het 'betere gevoel' bij het merk, dit speelt bij m'n vrouw ook erg. De meerprijs nemen we dan maar voor lief.
Fijn dat je met behulp van de adviezen van dit topic tot een besluit bent gekomenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef pascal_s het volgende:
We hebben besloten voor de Nefit Proline HRC-30 (CW5) te gaan. We nemen het evt iets hogere verbruik tov de 24kW voor lief, omdat vrouwlief graag heet doucht met een zo hard mogelijke straal waterEn voor de toekomst, het kan zijn dat we binnen 5 a 10 jaar de badkamer verbouwen en wie weet komt daar een regendouche oid in. De douche is wel netjes maar niet helemaal handig qua inrichting en biedt geen opbergruimte (bv radiator onder wastafel, dus meubel is lastig, etc).
We hebben nog getwijfeld over de Remeha en deze zeker overwogen, maar besloten deze ketel toch niet te nemen - dat we mogelijk iets teveel betalen door voor het merk 'Nefit' te kiezen calculeren we in (de Remeha-tegenhanger heeft idd voor hetzelfde geld een gratis thermostaat).
Bedankt voor alle hulp! We zijn een stuk wijzer geworden en hebben het idee een weloverwogen keuze gemaakt te hebben.
Wanneer de boel geinstalleerd is zal ik m'n eerste indruk van de ketel posten (warm water in douche, het geluidsniveau van de ketel, etc).
Nou, de ketel hangtquote:Wanneer de boel geinstalleerd is zal ik m'n eerste indruk van de ketel posten (warm water in douche, het geluidsniveau van de ketel, etc).
Volgens mij mag een verwarmings monteur zich niet installateur noemen, wel natuurlijk verwarmingsinstallateur?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:17 schreef junkiexp het volgende:
Netjes geinstalleerd !
Wel jammer van die HWA bocht als luchttoever, verkeerde besparing imo.
Ik snap niet dat alle installateurs niet gewoon kunststof voor zowel rookgas en luchtaanvoer gebruiken.
En dan het liefst ook nog een kunststof doorvoer ook.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij mag een verwarmings monteur zich niet installateur noemen, wel natuurlijk verwarmingsinstallateur?
En ik weet waarom alles kunstof, ik was ook niet voor deze ketel gegaan heb zelf een nefit hangen maar nooit meer.
Volgende word gewoon intergas, dan betaal ik voor een ntc tje nog geen euro voor de nefit is dat een heel ander bedrag dacht ik.
Zo percies weet ik het niet meer ik ga niet weer dat dikke boek door pluisen, van de nefit de sensor was geloof ik de safty sensor. Is weer zo een maand of drie geleden, heb hem natuurlijk wel met korting en flink maar de normale prijs is niet te betalen vind ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:56 schreef klipper het volgende:
Welk artikelnummer voor de ntc van ¤2,50 van intergas?
Het laatste van ¤93 wat was dat dan voor ntc?
Eerst ¤1, vervolgens ¤2,50 en nu kan je hem niet vinden.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zo percies weet ik het niet meer ik ga niet weer dat dikke boek door pluisen, van de nefit de sensor was geloof ik de safty sensor. Is weer zo een maand of drie geleden, heb hem natuurlijk wel met korting en flink maar de normale prijs is niet te betalen vind ik.
Ik weet alleen dat hier in huis nooit en dan ook nooit meer een nefit in huis komt teminste als de prijs van die dingen zo blijft.
Ik moet wel zeggen voor deze ecomline had ik een turbo zo eentje kwam er meteen weer in maar die zijn niet meer te krijgen heb hem die turbo 3 jaar hangen gehad en toen kwam de ecomline uit en ik was meteen verkocht, maar daar ben ik achter gekomen, doe ik dus nooit meer.
Bedankt! Maar wat bedoel je met een kast eromheen maken? 3 wandjes eromheen (van mdf?) en dan plankjes erbij in?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef KeesBekkema het volgende:
Ziet er netjes uit Pasca! Wanneer je het helemaal af wilt hebben dan kan je nog overwegen om er een kast omheen te maken. Dan heb je extra bergruimte en heb je het helemaal perfect afgewerkt.
is dat die grijze slang?quote:Wel jammer van die HWA bocht als luchttoever, verkeerde besparing imo.
Wel je bronnen goed nagaan voordat je met verkeerde info gaat gooien.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij mag een verwarmings monteur zich niet installateur noemen, wel natuurlijk verwarmingsinstallateur?
Onzin.
En ik weet waarom alles kunstof, ik was ook niet voor deze ketel gegaan heb zelf een nefit hangen maar nooit meer.
Huh ?
Volgende word gewoon intergas, dan betaal ik voor een ntc tje nog geen euro voor de nefit is dat een heel ander bedrag dacht ik.
NTC 1 : ¤ 7,00 bruto exc.
NTC 2 : ¤ 8,00 bruto exc.
Nee, die grijze bocht rechtsboven.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef pascal_s het volgende:
[..]
Bedankt! Maar wat bedoel je met een kast eromheen maken? 3 wandjes eromheen (van mdf?) en dan plankjes erbij in?
[..]
is dat die grijze slang?
En waarom is t slecht dat-ie van kunststof is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |