Waarom zou ik dat doen als ik het niet wil eten?!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blaag!
Heb je ze wel eens gemaakt?
Waarom kijk je een programma serie over deze manier van koken als je daar niets mee kan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik het niet wil eten?!!
Serieus, ik kreeg nergens trek van.
Weinig saais aan. Ouderwetse haute cuisine, die klassiekers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef RobinOok het volgende:
Franse klassiekers zijn saaaaaaai.
Zit niks bij wat ik graag zou proeven. Alles suf, vooral die eend. Dat zijn van die gerechten waar ik een geweldige antipathie voor voel. (understatement)
Oui, aussi.quote:
Normaal wordt er niet op deze manier gekookt hoor. Normaal zijn ze wat meer bij de tijd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom kijk je een programma serie over deze manier van koken als je daar niets mee kan?
Niet nodig. Daarover kun je ook wel oordelen zonder het te proeven. Daarvoor zijn het klassiekers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Weinig saais aan. Ouderwetse haute cuisine, die klassiekers.
Ik zou zeggen: ga ze eens proeven voordat je je oordeel geeft.
Neofiel hipster gedrag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:10 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Normaal wordt er niet op deze manier gekookt hoor. Normaal zijn ze wat meer bij de tijd.
[..]
Niet nodig. Daarover kun je ook wel oordelen zonder het te proeven. Daarvoor zijn het klassiekers.
Ouwe, vette meuk. Gelukkig al behoorlijk achterhaald en in Nederland niet vaak op het menu. In Frankrijk daarentegen... daar zijn ze niet zo bij de tijd. :-)
Als je het vergelijkt met kerstliedjes heb je het nooit gegeten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:11 schreef SiGNe het volgende:
Een goede vergelijking zijn dan de kerstliedjes, 't is leuk om te horen maar op een gegeven moment ben je het wel goed zat, elke keer datzelfde.
tenminste, da's mijn idee dan.
Verbeterdquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:20 schreef RobinOok het volgende:
Ik zit vol met vooroordelen en weet eigenlijk niet waar ik het over heb. Ik heb nooit de klassieke keuken echt geproeft maar sta snel met mijn ietwat bekrompen mening klaar.
quote:
Kijk het blaag met haar mondje vol tanden staan..quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef RobinOok het volgende:
Kijk die twee opa's schik hebben. :-)
Oh dear, laat je je nu niet een beetje erg veel kennen? Omdat ik niet van de klassieke, franse keuken hou moet de Aziatische keuken het ontgelden? Beetje sneu wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk het blaag met haar mondje vol tanden staan..
Asiatische keuken, die doet vooral haar best de smaak van rot vlees te verbergen....
Je doet me denken aan deze cartoonquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:41 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh dear, laat je je nu niet een beetje erg veel kennen? Omdat ik niet van de klassieke, franse keuken hou moet de Aziatische keuken het ontgelden? Beetje sneu wel.
Ja, grappig. Ik snap dat jij dat blijkbaar zo ziet. Alsof ik hier iemand met een met een dolk aanval, terwijl het enige wat ik zeg is dat ik de klassieke, franse keuken oersaai en passé vind. En er vanavond niks voorbij kwam waarbij het water me in de mond liep. Integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je doet me denken aan deze cartoon
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Prachtige gerechten van zeer sympatieke chef.
Een genot !
Wat is dat toch voor idioots dat als je zegt dat je ergens NIET van houdt mensen veronderstellen dat je het dus niet kent. Wie kent die franse meuk nou niet, zou ik denken....quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
Probeer het eerst eens voordat je oordeelt.
Sure,quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor idioots dat als je zegt dat je ergens NIET van houdt mensen veronderstellen dat je het dus niet kent. Wie kent die franse meuk nou niet, zou ik denken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |