quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Eind van de middag weer lopen. Deze week gewoon 3x
Lekker weer
Ik ook (durf wel te lopen) maar die krengen zijn duur zeg!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet een sport bh kopen. Pruilpruil, voor die tijd durf ik niet meer te lopen.
Is toch niet zo erg, een sportbh kopen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet een sport bh kopen. Pruilpruil, voor die tijd durf ik niet meer te lopen.
Rond de 30 euro! Is toch niet zo duur? Vooral niet als je bedenkt dat schoenen 100+ euro zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:04 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Ik ook (durf wel te lopen) maar die krengen zijn duur zeg!
Oh klinkt goed!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:22 schreef LordLynx het volgende:
Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en een Sony Ericsson Xperia Active besteld. Waterdichte telefoon met ANT+ hartslagmeterondersteuning, kan ik eindelijk eens goed op hartslag gaan letten tijdens het lopen.
Zijn dat minuten of kilometers?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Of kom bij het Endomondo Fok! team![]()
Ik ben vandaag weer gaan lopen, 1-2-4-4-5 met Evyik heb al gehoord wat ik zaterdag moet doen, 1-2-5-5-5
Minuten natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Zijn dat minuten of kilometers?
Coolquote:
Jij bent goed bezig! Het gaat je lukkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Of kom bij het Endomondo Fok! team![]()
Ik ben vandaag weer gaan lopen, 1-2-4-4-5 met Evyik heb al gehoord wat ik zaterdag moet doen, 1-2-5-5-5
Niet zo negatief over jezelf, je kunt het.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik ga morgen voor de eerste keer 7 minuten lopen... tenminste.. dat is het plan.
Dat zou voor mij echt een unicum zijn, vorig jaar haalde ik de 6 minuten niet eens.
We gaan het zien. Ik heb ook wel het idee dat het moet lukken. Gewoon stap voor stap.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:34 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf, je kunt het.
Wil eerst een tijdje die 5k maar eens lopen. Maar heb nu een week of 4 niets gedaan.. meteen weer 20min lopen zit er echt niet inquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:33 schreef Wiehoe het volgende:
Niet beginnen met de 5 naar 10km van Evy?
Hier nog steeds rust. Pijn is nog steeds niet geheel weg.
Kijk dat is de juiste insteek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik heb ook wel het idee dat het moet lukken. Gewoon stap voor stap.
En lukt het morgen niet, dan probeer ik het gewoon zondag nog een keer. Aan het weer gaat het in ieder geval niet liggen. Het is perfect renweer.
O waar/welk merk? Ik kom ze alleen maar tegen vanaf ¤ 60,--quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Is toch niet zo erg, een sportbh kopen?
[..]
Rond de 30 euro! Is toch niet zo duur? Vooral niet als je bedenkt dat schoenen 100+ euro zijn.
Ik heb er een van Nike, bij Perry Sport gekochtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
O waar/welk merk? Ik kom ze alleen maar tegen vanaf ¤ 60,--
Mijn shockabsorber was 40, maar zijn genoeg sportbh's bij de perry sport en hardloopwinkel voor rond de 30.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
O waar/welk merk? Ik kom ze alleen maar tegen vanaf ¤ 60,--
Achter elkaar of met pauze's? En hard gefaald is......uitgeput in de berm ter aarde gestort?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:32 schreef Niara het volgende:
Is het gelukt appelsap?
Ik heb vanmorgen 35 minuten proberen te lopen en ik heb hard gefaald.
Misschien moet ik de nieuwe Evy kopen en de laatste 10 lessen opnieuw doen..
Teveel pauzes genomen en niet eens aan de 4 km geraakt..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Achter elkaar of met pauze's? En hard gefaald is......uitgeput in de berm ter aarde gestort?
Wel voldoende rust gehad?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:32 schreef Niara het volgende:
Is het gelukt appelsap?
Ik heb vanmorgen 35 minuten proberen te lopen en ik heb hard gefaald.
Misschien moet ik de nieuwe Evy kopen en de laatste 10 lessen opnieuw doen..
Ik heb dat ook. Ik heb ook een eigen interval schema gevolgd om zo snel mogelijk die 5KM zonder pauzes te kunnen lopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef xFriendx het volgende:
Evy werkt veel met pauzes toch? Ik zelf kan dat slecht, dan raak ik uit een ritme. Ik loop liever in 1x gewoon door. Als ik pauzeer dan voelt die rust heel lekker en is mijn motivatie om door te gaan meteen minder.
Haha bedankt. Ja maar toen ik 11 jaar geleden op Fok kwam had ik wel ongeveer dit postuurquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:00 schreef Aventura het volgende:
Oja Swetsenegger, wilde nog ff zeggen dat je er zo goed uitziet. Volgens mij hebben wij elkaar nooit gemeet (had wel zomaar gekund denk ik) maar ik heb weleens fotos gezien, toen had je een heel ander postuur
Hoe ging het? Een goed gevoel qua prestatie neem ik aan? :pquote:
Had ik idd ook van gehoord maar lijkt me op het strand niet echt nodig en op asvalt durf ik het nog niet zo omdat ik weet dat mijn techniek niet echt heel goed is. Ik stamp best wel en houd mijn bovenlijf ook onvoldoende stil. Als het op het strand gaat wil ik ermee de onverharde bospaden in de duinen wel proberen maar dus eerst op het strand proberen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:54 schreef mazaru het volgende:
Er zijn ook van die speciale voetbeschermers waardoor het lijkt alsof je barefoot loopt, maar toch wat bescherming hebt.
[ afbeelding ]
Ziet er gaaf uit: http://nikerunning.nike.c(...)overview/free%203.0/ Die zouden toch heel soepel moeten zijn...? (of vergis ik me met een andere nike schoen:$)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:56 schreef AntiChrist het volgende:
ik ga vandaag de nike free 3.0 eens even testendat zijn ook naakt loopt schoenen
nee als het goed is zijn ze heel licht en soepel ja heb ze nog niet aan gehad maar ga ze vandaag testen bij run2dayquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:01 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Had ik idd ook van gehoord maar lijkt me op het strand niet echt nodig en op asvalt durf ik het nog niet zo omdat ik weet dat mijn techniek niet echt heel goed is. Ik stamp best wel en houd mijn bovenlijf ook onvoldoende stil. Als het op het strand gaat wil ik ermee de onverharde bospaden in de duinen wel proberen maar dus eerst op het strand proberen.
En jij... ervaring? voor- of tegenstander?
Plaat is trouwens voor de paralimpics, voor mensen met 4 tenen
[..]
Ziet er gaaf uit: http://nikerunning.nike.c(...)overview/free%203.0/ Die zouden toch heel soepel moeten zijn...? (of vergis ik me met een andere nike schoen:$)
heb vd week ook al een keer gelopen sinds 3-4 weken... merk wel dat ik veel conditie ben 'verloren' maar dat het ook wel vrij snel terugkomt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:54 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Hoe ging het? Een goed gevoel qua prestatie neem ik aan? :p
Ik ga waarschijnlijk vandaag ook weer, maar ik voel me uiterst lui.
Keep us posted! ben erg beniewd. Wil je ze voor duur, tempo en intervallen gaan gebruiken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee als het goed is zijn ze heel licht en soepel ja heb ze nog niet aan gehad maar ga ze vandaag testen bij run2day
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
heb vd week ook al een keer gelopen sinds 3-4 weken... merk wel dat ik veel conditie ben 'verloren' maar dat het ook wel vrij snel terugkomt.
heb vandaag 4km gelopen met 1 pauze
Ik heb ze van de primark, zij ook fijn, maar ik heb niet zoveel borsten, dus dat scheelt ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef E.T. het volgende:
Mijn fijnste sportbh is trouwens een gewoon Hema'tje.. 20 euro ofzo?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee als het goed is zijn ze heel licht en soepel ja heb ze nog niet aan gehad maar ga ze vandaag testen bij run2day
over het algemeen doe ik aan duur lopen maar af en toe doe ik een HIIT parcourtje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef Goofy88 het volgende:
Keep us posted! ben erg beniewd. Wil je ze voor duur, tempo en intervallen gaan gebruiken?
Wat is dat, een HIIT parcourtje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:11 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
over het algemeen doe ik aan duur lopen maar af en toe doe ik een HIIT parcourtje.
Heb jij die sticker van de rug af kunnen krijgen zonder lijmresten achter op het shirt achter te laten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:09 schreef amaranta het volgende:
Heb gisteren een longsleeve looptrui bij de action gekocht. ZIet er nog best goed uit voor 6 euro.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Mazaru, je hebt het iig geprobeerd, dat is al ontzettend goed! Je komt er wel hoor
Het is ook totaal niet koud, ik vond het zelfs wat broeierig (en ik heb vandaag niet eens hardgelopen). Kan me goed voorstellen dat je het op het einde goed warm had.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:39 schreef appelsap het volgende:
Jammer Niara.
En Mazaru, ook jammer en hopelijk kom je zondag iets verder. Knap dat je het niet meteen opgegeven hebt trouwens en toch nog korte stukjes hebt hardgelopen.
Ik heb les 9 gedaan (1-2-4-4-5) en het ging gooooeddd! Wel ontzettend warm want ik liep in een lange broek en een truitje met lange mouwen. De laatste 5 minuten waren wat zwaarder, maar toch prima te doen. Het geeft een goed gevoel als het zo makkelijk gaat!
Het valt me vooral op dat ik na de renstukjes heel snel weer hersteld ben.
Heb je toegevoegd op Endomondoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou vandaag weer moeten, maar zowel gisteren als vandaag 25KM gefietst en vrouwlief wil lopen, dus ga ik morgenochtend.
Mocht je ze nog niet gehaald hebben en in de buurt wonen...ik heb nog een kortingsbon van de Run2Day voor Arnhem-Nijmegen. Neem aan dat die barefootschoenen ook gewoon onder de runningschoenen vallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:05 schreef AntiChrist het volgende:
High Intensity Interval Trainingquote:
cool!! ben benieuwd ik ben aardig van de horror/zombiesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef grooteron het volgende:
Misschien al eerder gepost, maar een vette running app/game die begin 2012 uitkomt.
Wow, goed bezig! Gefeli!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:45 schreef AntiChrist het volgende:
uiteindelijk in 31 minuten de 5 km gelopen met gepaste trots uiteraard
Nog gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:03 schreef Vincent17 het volgende:
Vandaag jarig dus allemaal nieuwe hardloop-spulletjes gekregenNet meteen even uitgeprobeerd en les 5 met succes afgerond
woon je toevallig in Enkhuizen? daar staat een grote grafkistenfabriekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:30 schreef Wolken het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
Eergisteren s'ochtends vroeg les 17 gelopen over het industrieterrein. Kijk ik binnen bij een bedrijf, blijkt het een doodskistenfabrikant te zijn. Luguber om al die kisten opeengestapeld te zien staan. Maar was wel bevoordelijk voor de verhoging van het looptempo.
Vandaag niet lopen maar eens een stuk fietsen. Ik heb mijn hardloopspullen op het werk laten staan, dus moet maar even behelpen.
Iedereen weer veel loop- plezier/succes!
In Bangkok heb je een winkelstraat waar ze doodskisten verkopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:30 schreef Wolken het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
Eergisteren s'ochtends vroeg les 17 gelopen over het industrieterrein. Kijk ik binnen bij een bedrijf, blijkt het een doodskistenfabrikant te zijn. Luguber om al die kisten opeengestapeld te zien staan. Maar was wel bevoordelijk voor de verhoging van het looptempo.
Vandaag niet lopen maar eens een stuk fietsen. Ik heb mijn hardloopspullen op het werk laten staan, dus moet maar even behelpen.
Iedereen weer veel loop- plezier/succes!
Heb je de "oude" of de "nieuwe" Evy?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet Evy les 3 uitgelopen. Dat ging ook goed.
Ik heb de neiging om een paar lessen over te slaan, is dat verstandig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |