Je moet inderdaad niets.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:15 schreef maen het volgende:
ik moet niets. En ik kan ook vooral niets...
Maenquote:
omdat mijn lichaam stom is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet inderdaad niets.
Maar waarom kan je niets?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar je er even doorheen bijten kan toch wel?
ik bijt al 3 weken, er is weinig van mn tanden meer over...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar je er even doorheen bijten kan toch wel?
Nog maar een paar dagen. Je kunt het.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:46 schreef maen het volgende:
[..]
ik bijt al 3 weken, er is weinig van mn tanden meer over...
Nu willen we ze zien, natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef Mss het volgende:
O.M.F.G. Ik heb de oktoberfest foto's binnen
Zo erg?quote:
Trustequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef maen het volgende:
slapen... morgen even vroeg opstaan, naam invullen op het tentamen & dan weekend!
Je arm is eng?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn arm is eng.. zo kan ik niet slapen
WTF, door die massage? Klinkt bizarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij doet het niet meer.. pinkie en ringvinger is weg en de rest heel zwak.
Gelukkig is mijn wijsvinger uitgestoken en kan ik nog typen
Heb zo'n massage gehad en ik heb alles vastzitten. Bij de schouderbladen zitten de spieren voor je hand en die zijn nu blauw/rood
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef maen het volgende:
Weekend!
kan ik weer lekker verder met niets doen
dankuquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Veel plezier ermee in ieder geval.
Let je er wel op dat die geen schakelflippers aan het stuur hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef Ivo1986 het volgende:
* Ivo1986 Gaat vanavond karten in Maasmechelen
Haal je telefoon uit je zak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef Ivo1986 het volgende:
* Ivo1986 Gaat vanavond karten in Maasmechelen
Welke sport?..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat gaat wel lukken. Zondag een toernooi, en ik heb goede kans om weer eens eerste te worden.
Klinkt goedquote:
Ik wil wel proefkonijn spelenquote:
quote:Besteldatum: 28-10-2011
Artikelen Levertijd Aantal Prijs Totaal
Diablo III - Collector's Edition
PC/MAC-Game
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 31.03.2012
Oeh! die zag ik nie aankomen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Denksport.
Magic: The Gathering.
Wel appart ja..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het wordt ook niet zo heel veel gespeeld natuurlijk.
Ik ga morgen naar de Efteling..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kan nog mee doen als je wilt.
Ah. Dan kun je mijn broer tegenkomen. Die doet zondag namelijk ook gewoon mee, dus het is geen uitrede.quote:
Damn..Ja..Huh!?..Hmm?!..ik ken het spel niet echt goed en moet mij er eerst eens goed in verdiepen voordat ik deelneem aan een toernooi, dus ik pas ff voorlopig..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Dan kun je mijn broer tegenkomen. Die doet zondag namelijk ook gewoon mee, dus het is geen uitrede.
Haha. Heb je het wel ooit gespeeld, of alleen van gehoord?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Damn..Ja..Huh!?..Hmm?!..ik ken het spel niet echt goed en moet mij er eerst eens goed in verdiepen voordat ik deelneem aan een toernooi, dus ik pas ff voorlopig..
Soms.. vannacht niet echtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:16 schreef Ivo1986 het volgende:
Gooiemurge, Kev, wel nog een beetje kunnen slapen?
alleen van gehoord..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Haha. Heb je het wel ooit gespeeld, of alleen van gehoord?
Overigens is het gewoon een casual toernooi, zonder prijzen en dergelijke. Alleen de kaarten voor het 'Sealed Deck' kosten geld.
het gaat nog niet echt vooruit he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soms.. vannacht niet echt
Ok. Dan wordt het inderdaad al wat moeilijker. Maar je bent uitgenodigd om eens een keer te komen kijken. We spelen meestal 3 toernooien per jaar, dus als je dan komt, kunnen we het je gewoon leren.quote:
Whoaaaaaaa!!! Die is fet man!..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
The Expendables...
Maaruhm, we? Dat klinkt veelbelovend.
Dan kun je wel vanalles naakt doen, is ook best wel eens lekker..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef maen het volgende:
zegt me niets..
ik hou niet van op vrijdagavond alleen thuis zitten, al mijn 15 huisgenoten zijn weg
haha ik kan ook kijken wat ik wil op mijn mini tv-tjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben ook alleen thuis, dan kan ik alle films kijken die ik wil kijken met het geluid vol over de surround heen.
The Voice.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef maen het volgende:
[..]
haha ik kan ook kijken wat ik wil op mijn mini tv-tje
Je gaat morgen feesten of zo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef maen het volgende:
[..]als achtergrond bij mijn zoektocht naar de perfecte partyoutfit
nee, ik heb volgende week galadiner & de week daarna een bruiloft, dus dan mag er wel iets nieuws komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je gaat morgen feesten of zo?
Dat is altijd leuk, maar dan moet je inderdaad netjes op staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:40 schreef maen het volgende:
[..]
nee, ik heb volgende week galadiner & de week daarna een bruiloft, dus dan mag er wel iets nieuws komen
jurkjes kopen is altijd leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk, maar dan moet je inderdaad netjes op staan.
Heb je de 14e nog steeds tijd om bezoek te ontvangen?
Ik had zelf gedacht dat ik tegen 19.00 bij jou ben, en dat we dan ergens wat gaan eten (niet te uitgebreid en te lang want ik moet die avond nog van alles doen voor het werk, maar eten moet ik natuurlijk wel).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef maen het volgende:
[..]
jurkjes kopen is altijd leukMaar ik vermoed dat het jurkje dat ik op het oog heb voor het gala niet echt gewaardeerd wordt op de bruiloft, dus ik moet even iets erbij zoeken... Ellende.
Maar voor zover ik weet heb ik de 14e nog steeds tijd jawat had je in gedachten?
aan mij dus de vraag om iets te zoeken waar we kunnen eten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had zelf gedacht dat ik tegen 19.00 bij jou ben, en dat we dan ergens wat gaan eten (niet te uitgebreid en te lang want ik moet die avond nog van alles doen voor het werk, maar eten moet ik natuurlijk wel).
Als dat kan graag, ik ben er niet zo bekend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:54 schreef maen het volgende:
[..]
aan mij dus de vraag om iets te zoeken waar we kunnen eten?
Klinkt prima verder
ik moet zeggen dat ik niet zo vaak ergens ga eten hier, dus ik weet ook niet zo veel. Of ik ga met papa&mama op hun kosten, maar dat vind ik niet zo geschiktquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als dat kan graag, ik ben er niet zo bekend.
Friettent of afhaalgriek is ook prima. Dat kunnen we dan gewoon bij jou opeten, we hoeven niet ergens heen te gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:59 schreef maen het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik niet zo vaak ergens ga eten hier, dus ik weet ook niet zo veel. Of ik ga met papa&mama op hun kosten, maar dat vind ik niet zo geschiktmaar ga wel even zoeken
hahaha daar doe ik sowieso al niet aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Friettent of afhaalgriek is ook prima. Dat kunnen we dan gewoon bij jou opeten, we hoeven niet ergens heen te gaan natuurlijk.
Oh, hehe. Kijk anders maar even, dan beslissen we later wel wat we doen, we hebben nor ruim 2 weken om te beslissen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:03 schreef maen het volgende:
[..]
hahaha daar doe ik sowieso al niet aanmaar kan voor keertje wel hoor
Volgens mij zit hier vlakbij wel iets.
komt goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, hehe. Kijk anders maar even, dan beslissen we later wel wat we doen, we hebben nor ruim 2 weken om te beslissen.
Nope juist achteruitgang. Ik neig echt naar pijnstillersquote:
Zo moet datquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:01 schreef maen het volgende:
heule grote schoonmaak, alles blinkt weer van binnen en van buiten!
voorspeld voor januari, of voor nu?quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat er eindelijk sneeuw wordt voorspeld?
puh lekker belangrijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor nu. Dat ik de winterbanden onder de auto kan zetten.
Als ik thuis kom is het donker. Dan ga ik echt niet meer romantisch wandelen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:01 schreef maen het volgende:
[..]
puh lekker belangrijk
ik dacht die wil romantische winterwandelingen maken
Niet? Oh heerlijk, lekker donker, door de witte sneeuwquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik thuis kom is het donker. Dan ga ik echt niet meer romantisch wandelen...
Precies!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:15 schreef Ivo1986 het volgende:
Zondagmiddag wandelen op een winterdag in het Heuvelland
hee maen, alles goed?quote:
ja, gaat wel lekker! Eindelijk weer een beetje leven in mijn benen, nieuwe periode, zonnetje in mijn gezicht, vrolijkheid, wat wil je nog meerquote:
dat klinkt al positiefquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:41 schreef maen het volgende:
[..]
ja, gaat wel lekker! Eindelijk weer een beetje leven in mijn benen, nieuwe periode, zonnetje in mijn gezicht, vrolijkheid, wat wil je nog meer
hoe gaat met u?
ja he, en dat op maandag!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klinkt al positief
ik heb lekker nog een dagje vrij om van het weekend te herstellen
zaterdagnacht een feestje gehad in de jaarbeurs in utrecht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:53 schreef maen het volgende:
[..]
ja he, en dat op maandag!
zwaar weekend gehad dan?
dat klinkt wel alsof dat nodig is ja. Was leuk dus?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdagnacht een feestje gehad in de jaarbeurs in utrecht.
zondag om 11 uur smorgens thuis. dus nu ff een dagje om het ritme weer op orde te krijgen
ja, was een heel leuk feest. heb nu alweer zin in de volgende. alleen mn beurs werkt een beetje tegen..quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:02 schreef maen het volgende:
[..]
dat klinkt wel alsof dat nodig is ja. Was leuk dus?
Naar is dat hequote:Op maandag 31 oktober 2011 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, was een heel leuk feest. heb nu alweer zin in de volgende. alleen mn beurs werkt een beetje tegen..
neuh, dan denk ik dat ik bij thrillogy beter zat..quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Thrillogy. Ik zou naar Pavo and Friends zijn geweest.
Ja, ik was vergeten de PI goed te zetten, het was sarcastisch bedoeld...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, dan denk ik dat ik bij thrillogy beter zat..
Ik van een zware voetbalwedstrijd op kunstgras. Wat vervloek ik die velden toch...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef maen het volgende:
[..]
ik ook, van het schoonmaken en kasten verschuiven
je moet niets hequote:Op maandag 31 oktober 2011 11:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik van een zware voetbalwedstrijd op kunstgras. Wat vervloek ik die velden toch...
Op dat moment is het gewoon van "bah kunstveld", tijdens de wedstrijd denk je van "godver kutveld" na een sliding, en de dag erna denk je, "ik voel spieren die ik nog niet eerder gevoeld hebquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:53 schreef maen het volgende:
[..]
als jij met tegenzin daar staat heeft de club ook niets aan je
dan kom maar hierheen. ik ben pas halverwege..quote:
Neuh, is mij te verquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kom maar hierheen. ik ben pas halverwege..
zou kunnen, ik weet niet waar jij bentquote:
Heerlenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, ik weet niet waar jij bent
oh, das ik de buurt, dan kan ik je wel even ophalenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:15 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Heerlen
Maar te voet is alles ver haha
Mocht je willenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, das ik de buurt, dan kan ik je wel even ophalen
ik ook niet, ik ken je niet hequote:
ik niet. zaterdagnacht meteen omgezet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:14 schreef Ivo1986 het volgende:
Pff ik heb de zomerklok nog in mijn gestel.
Nee ik heb de klokken ook allemaal omzet op de auto na nog. maar ik heb het gevoel dat het nu half 5 isquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. zaterdagnacht meteen omgezet.
een vriend van mij niet. die stond dus om 6 uur buiten de jaarbeurs op ons te wachten terwijl wij nog tot 7 uur door konden
Misschien alleen voor de grens steden, Duitse dag morgen in Venlo en Roermondquote:
Ow, kut.quote:
Stad uit zal geen probleem zijn, tenzij je midden in de stad woontquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, kut.
Ik denk dat ik maar vroeg naar Braboland vertrek ipv uitslapen en later gaan...
Ik woon in centrum-noord (vlakbij het Thomascollege) en moet naar het stationquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Stad uit zal geen probleem zijn, tenzij je midden in de stad woont
Wat je leuk noemtquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Klonk het volgende:
Whehehe
Leuk![]()
Ik hou mijn hart vast, moet morgenmiddag rond Duitsersvertrektijd in Venlo-Oost zijn
Lekker tussen de pruuse doorschuifelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:48 schreef Joysa het volgende:
Oh ik wou morgen mijn telefoon op gaan halen in Venlo, maar dat doe ik dan maar niet
Ai. Sterktequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef Klonk het volgende:
Een punt op de kaldenkerkerweg, de rotonde bij de vierpaardjes, ik kom vanaf het spoor en moet richting de groenveldsingel
Hm, neequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker tussen de pruuse doorschuifelen... Moet je doen joh
.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
TicTacToe tegen jezelf op een stuk papier? Dat spaart accu.
12uur van huis geweest... ik ben op!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Donker als je naar het werk gaat en donker als je thuis komt...
ben eerste klas gaan zitten om mn telefoon aan de lader te kunnen leggen. Ideaal!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]En heeft je telefoon het wel gered?
iPadje aanschaffen, die zijn ideaal voor dit soort situaties. Groot scherm en de accu gaat echt lang mee in verhouding.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:13 schreef maen het volgende:
[..]
ben eerste klas gaan zitten om mn telefoon aan de lader te kunnen leggen. Ideaal!
Maar alsnog heeft ie het niet helemaal volgehouden. Stom ding.
ja, van welk geld?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
iPadje aanschaffen, die zijn ideaal voor dit soort situaties. Groot scherm en de accu gaat echt lang mee in verhouding.
TLKquote:Op woensdag 2 november 2011 01:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Hallon fokkers uit Limburg land
Dat is inderdaad geen slecht plan. Even de laatste plaatjes draaien, en dan plat.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Hallon beste nattermann
Het is al laat. Tijd voor een slaap poging.
nog steeds?quote:
vorige week toch ook al..quote:Op woensdag 2 november 2011 13:57 schreef maen het volgende:
[..]
de komende 2 jaar nog wel hoor
Hoezo nog steeds?
*weet weer waarom hij na een half jaar met de uni gestopt is*quote:Op woensdag 2 november 2011 14:06 schreef maen het volgende:
[..]
Toen had ik tentamens.. Nu nieuw vaak en scriptie schrijven, druk genoeg!
ach, ik vond het op zich wel een goeie ervaring.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik weet nu waarom ik nooit aan de uni begonnen ben en het met HBO wel genoeg vond.
wat heb je gedaan dan eigenlijk?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik vond het op zich wel een goeie ervaring.
had het niet willen missen, maar hbo beviel toch wel een stuk beter
Nou, lekker.. Ik denk dat het nog wel genoeg tijd en moeite gaat kostenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Slecht plan inderdaad. Gewoon lekker afmaken.
RWTH Aachen heb ik een half jaar werktuigbouw geprobeerd.quote:
Ah ok. Leukquote:Op woensdag 2 november 2011 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
RWTH Aachen heb ik een half jaar werktuigbouw geprobeerd.
daarna maar hbo werktuigbouw gaan doen
mwa, of ik het achteraf ook zo zou hebben gedaan, weet ik niet..quote:
hoezo?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, of ik het achteraf ook zo zou hebben gedaan, weet ik niet..
merk in mijn werk vaak dat ik het civiele werk vaak interessanter vind, dus had misschien ook iets met bouwkunde/civiele techniek kunnen gaan doenquote:
Kan alsnogquote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
merk in mijn werk vaak dat ik het civiele werk vaak interessanter vind, dus had misschien ook iets met bouwkunde/civiele techniek kunnen gaan doen
tuurlijk, maar ik ga niet aan een nieuwe opleiding beginnen.quote:
Cursus dan ofzoquote:Op woensdag 2 november 2011 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar ik ga niet aan een nieuwe opleiding beginnen.
misschien een paar goeie carriere switches maken
heb ooit cursus c++ gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wij zoeken nog wel wat programmeurs hier. Moet je wel wat verstand van VB en C# hebben...
EN je slaapt straks als een roosjequote:
Vakantiequote:Op donderdag 3 november 2011 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik logeer sinds zondag in Limburg, en vertrek vrijdag weer
Ik vermoed problemen bij het wakker wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:40 schreef MPG het volgende:
[..]
EN je slaapt straks als een roosje...
ik gok eens dat je nog niet wakker bentquote:Op donderdag 3 november 2011 01:03 schreef maen het volgende:
[..]
Ik vermoed problemen bij het wakker worden
Hij ligt nu boven in de logeerkamer te meuren, eens in de zoveel tijd komt mijn broertje de koelkast leegvreten, ben altijd blij als ie weer op is gerot naar frieslandquote:
met maten heh?quote:
het was dus gezellig gisteravond?quote:
het was echt een bijzonder mooie avondquote:Op donderdag 3 november 2011 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was dus gezellig gisteravond?
bijzondere gelegenheid? en natuurlijk: pics van maenquote:Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef maen het volgende:
[..]
het was echt een bijzonder mooie avondweken naar uitgekeken, en nog uitgekomen ook. Gelukkig zijn er 200 foto's gemaakt, ter herinnering
hmm, dan is het nog vervelender om koppijn te hebben..quote:Op donderdag 3 november 2011 08:46 schreef Ivo1986 het volgende:
Nee, ik heb gister geen druppel alcohol gedronken
Maja slecht geslapen en zulks.
Tot 30 november, maar heb nog een dag of 8 verlof staan. Dus na deze week nog 2 weekjesquote:Op donderdag 3 november 2011 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bijzondere gelegenheid? en natuurlijk: pics van maen
[..]
hmm, dan is het nog vervelender om koppijn te hebben..
hoe lang moet je trouwens nog uitwerken?
Alle foto's met jou erop mag je wel hier neer zetten inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef maen het volgende:
[..]
het was echt een bijzonder mooie avondweken naar uitgekeken, en nog uitgekomen ook. Gelukkig zijn er 200 foto's gemaakt, ter herinnering
nou ja, als ze het verlof niet goedkeuren moeten ze het uitbetalen. normaal gesproken zul je dus de 18de klaar zijn..quote:Op donderdag 3 november 2011 08:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tot 30 november, maar heb nog een dag of 8 verlof staan. Dus na deze week nog 2 weekjesal moet ik dat verlof wel nog goedgekeurd krijgen
Jao preciesquote:Op donderdag 3 november 2011 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als ze het verlof niet goedkeuren moeten ze het uitbetalen. normaal gesproken zul je dus de 18de klaar zijn..
klinkt goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:53 schreef maen het volgende:
ik zal kijken of er iets toonbaars bij zit
maar gisteren was de Palmindronk hier in Wageningen. Ter opening van het Palm Dobbel-seizoen. Kaartje van ¤10 kun je in 7 kroegen Palm halen. Lekker goedkoop dusIs een van dé events onder de studenten. Alle kroegen stampvol uiteraard, maar zo'n mooi sfeertje
whehehquote:Op donderdag 3 november 2011 07:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hij ligt nu boven in de logeerkamer te meuren, eens in de zoveel tijd komt mijn broertje de koelkast leegvreten, ben altijd blij als ie weer op is gerot naar friesland
Ja, ze hebben hier in Vlaams Limburg herfstvakantie, ff weekje bij een vriendin logerenquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:16 schreef Alexxxxx het volgende:
JoysaKom je lang vandaag of morgen?
Zit in Opglabbeek
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een vrouw...
Daar waar Alexxxxx vandaan komt misschien welquote:Op donderdag 3 november 2011 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
oh\dan toeter ik morgen op de terugweg ff naar je, ga dan op de cola bij fraubitch ookquote:
jij kent me nog niet zo goed he?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij mij blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij kent me nog niet zo goed he?
nu naar de markt in Genk en naar Hasselt
Het is bijna vrijdagquote:Op donderdag 3 november 2011 11:26 schreef gianni61 het volgende:
van mij mag het al vrijdag zijn
tevens: mijn fok doet raar
nee, vanavond nog vergadering waar ik totaal geen zin in hebquote:Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als het straks 16.00 uur is, dan mag het wat mij betreft heel erg lang duren voordat het vrijdag is...
Zo erg?quote:
is het zo erg?quote:
ik heb zelf voornamelijk foto's gemaakt, dus sta er sowieso niet zo vaak opquote:Op donderdag 3 november 2011 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het zo erg?
1 foto van de 200, das toch wel knap
zelfs op een gemiddelde party heb ik nog meer toonbare foto's
bij ons is toch niet zomaar overal?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef maen het volgende:
ik ben heel goed in oncharmant op de foto staan![]()
nouja er zijn wel meer foto's maar daar staan dan weer anderen bij op en die worden er vast niet zo blij van als ik die zomaar overal post
Overal... Dit is het Limburg topic hoor!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef maen het volgende:
ik ben heel goed in oncharmant op de foto staan![]()
nouja er zijn wel meer foto's maar daar staan dan weer anderen bij op en die worden er vast niet zo blij van als ik die zomaar overal post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |