Hahahaha die scene met dat kattenvoer is misschien wel mijn persoonlijke favoriet jaquote:Op zondag 4 december 2011 00:28 schreef mctwigt het volgende:
Zat vandaag wat oude afleveringen te kijken. Die aflevering over Dennis zijn erotic memoires. Als frank die kamer binnen rushes om kattenvoer te eten ik te slapenik hield het niet meer! Of die aflevering over poep
. Of Mac die zogenaamd kanker heeft.
Dat is sowieso één van de beste afleveringen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:28 schreef mctwigt het volgende:
Zat vandaag wat oude afleveringen te kijken. Die aflevering over Dennis zijn erotic memoires.
Ja maar in de aflevering komt mac met een baldcap in een rolstoel binnen bij de agent van Jovi. Om hem te sprekenquote:Op zondag 4 december 2011 03:07 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat was Charlie toch? Allereerste ep volgens mij
Oja, dat is waar ookquote:Op zondag 4 december 2011 13:27 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Ja maar in de aflevering komt mac met een baldcap in een rolstoel binnen bij de agent van Jovi. Om hem te spreken
Met zijn volle baard ja hahahaquote:Op zondag 4 december 2011 13:27 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Ja maar in de aflevering komt mac met een baldcap in een rolstoel binnen bij de agent van Jovi. Om hem te spreken
De eerste uitgezonden aflevering was volgens mij The Gang Battles Racism (of iets in die trant), maar Charlie Has Cancer was inderdaad wel (een bewerkte versie van) de ep die als pilot naar de netwerken gestuurd is.quote:Op zondag 4 december 2011 03:07 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat was Charlie toch? Allereerste ep volgens mij
Gelukkig waren het maar cameo's en niet dat ze als band langskwamen. Voor de rest een redelijke aflevering, met Charlie's onderbroek als hoogtepunt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:10 schreef psychedelicate het volgende:
Binnenkort komen Kings of Leon blijkbaar ook nog langs in de show, benieuwd hoe ze dat nou weer gaan doen.
Zekerquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
met Charlie's onderbroek als hoogtepunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |