SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Seks uit medelijden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef Sinji het volgende:
anyway, niet praten over zelfmoord tijdens versieren denk ik zo
Er zijn er vast wel een paar die gek genoeg zijn om het nog te doen ook.quote:
Het zijn er toch nog maar drie?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook nog genoeg maagden, waarschijnlijk werkt dat pity-fuck toch niet zo geweldig.
Flepke?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Capstan, Magnetronkoffie, Heloef, Strawberry en Flepke.
Volgens mij dan.
In elk geval kree ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Volgens mij dan.
1: Daar moet Kree ook nog bij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Volgens mij dan.
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elk geval kree ook.
Flepke zou ik zeggen van niet, maar wie weet
Ik zal maar niks zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh ja, Kree. Al die Paiq figuren in ieder geval.
Toch niet neequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook nog genoeg maagden, waarschijnlijk werkt dat pity-fuck toch niet zo geweldig.
Magnetronkoffie heeft samengewoond, die is geen maagd meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
1: Daar moet Kree ook nog bij.
2: Van Magnetronkoffie en Strawberry wist ik het niet.
3: Van Flepke geloof ik het bijna niet
Grapjas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel nog maagd, ik wacht graag op de ware.
Wist ik heul niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is geen grote onthulling hoor.
En minibeer dacht ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh ja, Kree. Al die Paiq figuren in ieder geval.
Je kan best bij elkaar zitten zonder iets te doen. Zoals jij en MLIG.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Magnetronkoffie heeft samengewoond, die is geen maagd meer.
Juist wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:08 schreef Capstan het volgende:
3: Van Flepke geloof ik het bijna niet
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kan best bij elkaar zitten zonder iets te doen. Zoals jij en MLIG.
Grapjas, er gaan meer mannen per dag over je heen dan een gemiddelde roltrap.quote:
Ik kan dat ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kan best bij elkaar zitten zonder iets te doen. Zoals jij en MLIG.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef Myraela het volgende:
Dat is voor geld, dat telt niet mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Grapjas, er gaan meer mannen per dag over je heen dan een gemiddelde roltrap.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is voor geld, dat telt niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Werk en privé gescheiden houden, heel goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is voor geld, dat telt niet mee.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:13 schreef Flepke het volgende:
[..]Die zit lekker strak in zijn lichaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo ik wacht ook op de ware.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ook, ik word alleen gepijpt want anaal is viesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:13 schreef Flepke het volgende:
Oja, mensen, natuurlijk ben ik maagd, tot het huwelijk doe ik het alleen anaal.
Ik ben geen h0m0.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik hem vind, mag je hem lenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Er zijn christelijke meiden die serieus zo redenerenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:13 schreef Flepke het volgende:
Oja, mensen, natuurlijk ben ik maagd, tot het huwelijk doe ik het alleen anaal.
Schaam me er niet voor, maarja aan de ene kant is het wel jammerquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen h0m0.Welk verhaal van naat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Newbie niet zo wanhopig was ze inderdaad nog maagdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als newbie je niet besprongen had jij ook nog
Heeft Faye je dat niet verteld?quote:
Oh jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als Newbie niet zo wanhopig was ze inderdaad nog maagd
Ik dacht dat wanhoop niet aantrekkelijk was?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als Newbie niet zo wanhopig was ze inderdaad nog maagd
Is het ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van vandaag? Want dat vind ik alleen maar achterlijk.
Haha, dan moet je elke keer anaal, dat is ook weer zoietsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er zijn christelijke meiden die serieus zo redeneren
Ja, is gewoon achterlijk. Ik heb ook helemaal niets te klagen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar vooral dat ie het aan zijn zus moet vertellen.![]()
Ik was opeens heel blij met mijn eigen moeder.
Ligt eraan hoe wanhopig je zelf bentquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik dacht dat wanhoop niet aantrekkelijk was?
Is het ook niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik dacht dat wanhoop niet aantrekkelijk was?
Zijn wanhoop wel, jouw wanhoop viel niet meequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe wanhopig je zelf bent
Maar serieus, dat viel allemaal best wel mee met die wanhoop.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zijn wanhoop wel, jouw wanhoop viel niet mee
Mijn wanhoop valt reuze mee, hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe wanhopig je zelf bent
Maar serieus, dat viel allemaal best wel mee met die wanhoop.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zijn wanhoop wel, jouw wanhoop viel niet mee
Soms wel.quote:
True, true story.quote:
Straks vertel je nog dat het vrouwen aantrektquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
WoW![]()
Geen afknapper hoor, flepke.
Nou Flupke...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Straks vertel je nog dat het vrouwen aantrekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Sommige welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Straks vertel je nog dat het vrouwen aantrekt
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige wel![]()
Maar het niet spelen van MMORPG's kan worden vergeven, bij voldoende leukheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Pas op, je bevindt je op FOK!. Straks raakt je pm-box volquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
WoW![]()
Geen afknapper hoor, flepke.
Die raakte al vol bij de registratie.quote:
He wat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige wel![]()
Maar het niet spelen van MMORPG's kan worden vergeven, bij voldoende leukheid
Kloptquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Die raakte al vol bij de registratie.
Ik was volgens mij ook de eerste die haar een PM stuurde.
Klinkt sexyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Massively Multiplayer Online Role Playing Games
Alleen dat woordje game mag je weg laten ja.quote:
Gamen is niet erg zolang je het maar met vrienden &/of bier en tieten doet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
Ik speel geen online games.
Alleen FIFA zo nu en dan.
Kan jou kat op je tieten liggen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
Waarom ligt mijn kat breder op bed dan ik, maar wil ik hem toch niet wegduwen. Goed mens, ik ben het.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en ik wil ook nog een seks op een LARP evenement, al jaren een droom
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik toch net iets bescheidener met de keukentafel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en ik wil ook nog een seks op een LARP evenement, al jaren een droom
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:37 schreef Sinji het volgende:
[..]Het lijkt me echt gaaf, zo'n evenement, ik ben gewoon dol op de sfeer op fantasyfestivals, een eerste LARP evenement staat gepland voor volgend jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:38 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh ze wil iemand zijn frodo zien
"The first first time in life i wanted to be a pussy"quote:
Die eten toch alleen honden?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:41 schreef Sinji het volgende:
Hey man, wil je mijn kat even weghalen? Er kijken andere aziaten mee
I know where right hand is going right know.quote:
Richting je telefoon om het volleybal meisje te bellen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
I know where right hand is going right know.
Op de muisquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
I know where right hand is going right know.
Lies, my friend, lies.quote:
this thread is relevant to your interests?quote:
Ik denk dat er ter wereld meer mannen tussen vrouwen tieten liggen dan dat er katten (zijn).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:55 schreef benzin het volgende:
Ik wil in mijn volgend leven een kat zijnDie hebben meer succes dan ik
Dus je houd niet van katten & tieten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ga nou niet weer zo dom zitten doen, flutke
Als het de bedoeling is me op te vrolijken dan doe je iets foutquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik denk dat er ter wereld meer mannen tussen vrouwen tieten liggen dan dat er katten (zijn).
Ik vind het raarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Wie durft er nog iets tegen LARP te hebben?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Als het de bedoeling is me op te vrolijken dan doe je iets fout
Ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Benzin je doet het weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Als het de bedoeling is me op te vrolijken dan doe je iets fout
quote:
Mannelijk hoofd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Met dat balformaat heb je die volleybal chick zo aan je zak.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Loka, jij wel eens naar een LARP toe geweest?
Gaat dit voorjaar gebeurenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Loka, jij wel eens naar een LARP toe geweest?
Hij hoefde zich niet lichamelijk voort te planten omdat zijn ideeën voor altijd zullen voortleven enzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:06 schreef minibeer het volgende:
fun fact:
Newton was ook zijn hele leven maagd. Maar wel een baas
Hee, ik probeer hier mensen uit de put te praten ja?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij hoefde zich lichamelijk voort te planten omdat zijn ideeën voor altijd zullen voortleven enzo.
Dat geldt natuurlijk niet voor alle maagden
Nee, maar ik kende wel iemand die daar heen gegaan was. Weet alleen niet meer als wat hij gingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat dit voorjaar gebeuren![]()
Jij dan?
Ja. Zullen we een apart topic starten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef Flepke het volgende:
Het topic was leuker toen het over vrouwen & katten ging
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar ik kende wel iemand die daar heen gegaan was. Weet alleen niet meer als wat hij ging
Ok jij start, ik spam.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja. Zullen we een apart topic starten?
Mensen doen wel vreemdere dingen. Ik zou prima iemand willen neuken met elven-oortjes en zo'n raar Peter Pan-achtig kostuum.quote:
Maar zou je hetzelfde meisje/vrouw niet liever neuken zonder?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mensen doen wel vreemdere dingen. Ik zou prima iemand willen neuken met elven-oortjes en zo'n raar Peter Pan-achtig kostuum.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mensen doen wel vreemdere dingen. Ik zou prima iemand willen neuken met elven-oortjes en zo'n raar Peter Pan-achtig kostuum.
Dat liet je net ook al wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://larpers.wordpress.(...)d-dating-not-a-myth/
Protip.
Ja, maar het kan allebei. Voor een keer zo'n dress-up is niet erg. Het heeft wel iets onschuldigs dat mensen zich zo verkleden en om ze dan vervolgens in de kont te pakken is zo contrasterend dat het interessant wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maar zou je hetzelfde meisje/vrouw niet liever neuken zonder?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
http://larpers.wordpress.(...)d-dating-not-a-myth/
Protip.
Uhuhquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, maar het kan allebei. Voor een keer zo'n dress-up is niet erg. Het heeft wel iets onschuldigs dat mensen zich zo verkleden en om ze dan vervolgens in de kont te pakken is zo contrasterend dat het interessant wordt.
Even toevoeging: Mits ze er goed uitzien, dat valt bij LARPers toch vaak tegen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, maar het kan allebei. Voor een keer zo'n dress-up is niet erg. Het heeft wel iets onschuldigs dat mensen zich zo verkleden en om ze dan vervolgens in de kont te pakken is zo contrasterend dat het interessant wordt.
Dat dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Even toevoeging: Mits ze er goed uitzien, dat valt bij LARPers toch vaak tegen.
Valt nog wel mee hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Even toevoeging: Mits ze er goed uitzien, dat valt bij LARPers toch vaak tegen.
Veel mannen, of niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt nog wel mee hoor
Ik zie altijd genoeg mooie mensen op fantasy-evenementen.
Minder dan in een gemiddeld winkelstraat / uitgaansgelegenheid / whatever.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie altijd genoeg mooie mensen op fantasy-evenementen.
Viel me echt honderd procent mee, het was een vrij evenwichtige verdeling zelfs van 't zomer op Castlefestquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Veel mannen, of niet?
Zo stel ik me dat altijd voor
Wat jij wiltquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Minder dan in een gemiddeld winkelstraat / uitgaansgelegenheid / whatever.
Mooi! Meisjes met laag zelfvertrouwen zijn makkelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt niet echt een goede smaak dan
Dat niet, ik kom namelijk niets meer tekortquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mooi! Meisjes met laag zelfvertrouwen zijn makkelijk
Maar je vindt jezelf wel lelijk?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet, ik kom namelijk niets meer tekort
Objectief bekeken hoor ik niet bij de knapste helft van vrouwelijk Nederland.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maar je vindt jezelf wel lelijk?
Je bent een vrouw, plamuurtje daar, shuurpapiertje hier een kapper erover heen en klaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Objectief bekeken hoor ik niet bij de knapste helft van vrouwelijk Nederland.
Denk je niet? Er zijn veel lelijke vrouwen in NL hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat wil?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, plamuurtje daar, shuurpapiertje hier een kapper erover heen en klaar.
En ik. Welke vrouw houd er nou niet van make upquote:
Ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
En ik. Welke vrouw houd er nou niet van make up![]()
Geloof me, elke man vindt het leuk als zijn vriendin er leuk uitzietquote:
Ik geloof je best.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Geloof me, elke man vindt het leuk als zijn vriendin er leuk uitziet
JA.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof je best.
Kun je mijn allergie ook overtuigen?
quote:Er bestaat natuurlijk allergie vrije make-up maar daar zit ook wel een prijskaartje aan.
Dat heb ik er gewoon niet voor over. Bovendien bleek ik ook allergisch te reageren op schmink waar zelfs op de peuterspeelzaal nog nooit problemen mee waren voorgekomen. Dus ik neem aan dat mijn huid hopeloos is.quote:
Zeg dan ook niet:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik er gewoon niet voor over. Bovendien bleek ik ook allergisch te reageren op schmink waar zelfs op de peuterspeelzaal nog nooit problemen mee waren voorgekomen. Dus ik neem aan dat mijn huid hopeloos is.
Bovendien heb ik geen zin om er tijd aan te besteden
En verwacht het ook zeker niet van je vriend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij schijnt de enige te zijn die problemen heeft met mijn lelijkheidquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet:
[..]
En verwacht het ook zeker niet van je vriend.
Is het lelijkheid? Het gros van de vrouwen ziet er zonder fatsoenlijke verzorging (make-up) nu niet echt geweldig uit. Je weet dus niet of je objectief tot de knappe categorie behoort of niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij schijnt de enige te zijn die problemen heeft met mijn lelijkheid
Ik constateer het alleen.
Dan is het mijn onverzorgdheid, vind ik ook goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is het lelijkheid? Het gros van de vrouwen ziet er zonder fatsoenlijke verzorging (make-up) nu niet echt geweldig uit. Je weet dus niet of je objectief tot de knappe categorie behoort of niet.
Ja klopt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het mijn onverzorgdheid, vind ik ook goed.
En toch was ik blijkbaar al goed genoeg zonder make-upquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik vind het een beetje vreemd dat iemand zich begeeft in het "als versieren niet zo makkelijk gaat" topic en gewoon geen aandacht besteed zijn/haar verzorging.
Maargoed, ik ben dan ook een maagdelijke alfa pua klootzak dus van mijn mening moet je je niet zoveel aan trekken.
En dat is dus die instelling die er bij veel bezoekers in dit topic moet worden uitgeslagen.Genoegen nemen mmet iets wat niet het hoogst haalbare is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En toch was ik blijkbaar al goed genoeg zonder make-up
Half vrouwelijk fok hangt in mijn pm/dm box. Zo ook jij (toen met dat meet topic)quote:Je mening boeit me inderdaad niet bijster veel, zeker omdat je niet eens weet hoe ik eruit zie.
Oh jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
En dat is dus die instelling die er bij veel bezoekers in dit topic moet worden uitgeslagen.Genoegen met iets wat niet het hoogst haalbare is.
[..]
Half vrouwelijk fok hangt in mijn pm/dm box. Zo ook jij (toen met dat meet topic)
Geen idee, kan me je niet precies meer herinneren (= waarschijnlijk niet erg lelijk/knap)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja
Dan kun je mijn stelling over lelijkheid/onverzorgdheid en dat ik bij de slechtere helft hoor beamen.
Tuurlijk maar het is toch zonde om niet het maximale uit mensen/kansen/leven te halen?quote:Maar je kunt ook van iemand houden die misschien niet het knapste is, maar waar je wel verliefd op bent
Hoe gaat zo iets dan in zijn werk?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef Nairua het volgende:
Speeddate was wel okee, leuke mensen. Minder loserig dan verwacht. Heb met 14 meiden gepraat, bij sommigen is 3min veel te kort, bij anderen is het een eeuwigheid. Heb denk ik 3x 'ja' gezegd. Al met al: Leuk!
Je krijgt 3min per persoon, en achteraf vul je een ja of een nee in. Na die 3min gaat de bel en ga je naar de volgende.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe gaat zo iets dan in zijn werk?
Hoe opende je?
Lijkt me wel grappig om snel & efficiënt dingen uit te proberen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:15 schreef Nairua het volgende:
[..]
Je krijgt 3min per persoon, en achteraf vul je een ja of een nee in. Na die 3min gaat de bel en ga je naar de volgende.
Er zijn ook pauzes waar je even wat kan drinken of roddelen over de vrouwen als mannen onder elkaar.
Ik opende ofwel met iets dat me opviel of met de vraag of ze van katten houdt, wat ze verdient, of ze nog thuis woont, etc. Afhankelijk van de leeftijd.
Eentje zit in dezelfde sector als waar ik ook in terecht ga komen(raakvlak), de tweede en de derde waren beiden volwassen, mooi, en hadden hun leventje al een beetje op de rails. (32j & 32j)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:19 schreef Flepke het volgende:
Wat ging er nou bij de 3 die ja zeiden anders dan bij de andere?
Gebruik ook eens als openingszin: "Waarom zou ik nou met jou moeten daten?" tenminste niet zo gesloten + het is meteen duidelijk wie op wie jaagt.
Klinkt ok, maar heb je ook vervolg afspraken dan nu met die 3?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef Nairua het volgende:
Speeddate was wel okee, leuke mensen. Minder loserig dan verwacht. Heb met 14 meiden gepraat, bij sommigen is 3min veel te kort, bij anderen is het een eeuwigheid. Heb denk ik 3x 'ja' gezegd. Al met al: Leuk!
Afwachten wat hun ingevuld hebben...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:26 schreef kree het volgende:
Klinkt ok, maar heb je ook vervolg afspraken dan nu met die 3?
Aha ok dus je hoort het niet gelijk van elkaar, maar pas achterafquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:27 schreef Nairua het volgende:
[..]
Afwachten wat hun ingevuld hebben...
Ja, je hoort hoeveel mensen 'ja' gezegd hebben tegen je hoort hoeveel matches er zijn, if any.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:28 schreef kree het volgende:
Aha ok dus je hoort het niet gelijk van elkaar, maar pas achteraf
Ik deed het via speeddaten.nl, het was vanavond in Breda.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:33 schreef kree het volgende:
Het klinkt wel interessant moet ik zeggen via wat voor organisatie gaat dat dan?
Ik zou het ook nog wel eens willen proberen.
Hangt er niet een gespannen sfeertje ofzo?
Ik zou er nog enigszins zenuwachtig voor zijn denk als ik met 15 vrouwen moet lullen die ik nooit eerder heb gezien.
Hoe dacht jij daarover? Of al eerder gedaan?
Ja inderdaad maarja als iemand niet leuk is....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:35 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik deed het via speeddaten.nl, het was vanavond in Breda.
Ik had zeker zenuwen maar dat is meer omdat ik niet wist wat ik moest verwachten, de gesprekken op zich liepen wel vlot maar drie minuten is niets als iemand echt leuk is.
Heb al een paar keer gehad dat de bel ging en dat ze vroegen 'wacht nog even, ik weet nog niks van jou'.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:38 schreef kree het volgende:
Maarja neem aan dat die vrouwen ook wel een beetje initiatief nemen in het gesprek en dat niet alles van 1 kant moet komen.
haha ok, nouja je kunt elkaar achteraf toch ook nog wel spreken lijkt me?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:39 schreef Nairua het volgende:
[..]
Heb al een paar keer gehad dat de bel ging en dat ze vroegen 'wacht nog even, ik weet nog niks van jou'.
Daarom, ben ook nog even blijven hangen achteraf.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:42 schreef kree het volgende:
haha ok, nouja je kunt elkaar achteraf toch ook nog wel spreken lijkt me?
Zo'n PUA ben ik niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:51 schreef Flepke het volgende:
Overal zijn vrouwen waar je 3 minuten mee kan praten, daarvoor hoef je niet naar breda voor af te reizen hoor.
Verschil, die meiden komen voor hetzelfde als de mannen naar zoiets....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:51 schreef Flepke het volgende:
Overal zijn vrouwen waar je 3 minuten mee kan praten, daarvoor hoef je niet naar breda voor af te reizen hoor.
Was ook niet aanvallend naar jou bedoeld, ik bedoel je ballen zijn groter dan 90% van de mannen in dit topic. Maar ik als kree het leuk lijkt om met vrouwen te praten/daten kan hij dat overal doen. Hij hoeft zich niet in te beelden hij meer/minder kans daar maakt dan waar dan ook.quote:
Ja want vrouwen buiten relatiesites/speeddate bijeenskomsten houden niet van seks/relaties?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
Verschil, die meiden komen voor hetzelfde als de mannen naar zoiets....
snappie
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja want vrouwen buiten relatiesites/speeddate bijeenskomsten houden niet van seks/relaties?
Zo heb ik het ook niet opgevat hoor. Maar om nu in het wilde weg te gaan praten met vrouwen waarvan ik niet weet of ze überhaupt single zijn zie ik niet zitten. Daar mis ik nog een aantal procent ballen voor. Buiten dat, theoretisch 20 vrouwen in drie uur meeten is wel nice.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:55 schreef Flepke het volgende:
Was ook niet aanvallend naar jou bedoeld, ik bedoel je ballen zijn groter dan 90% van de mannen in dit topic. Maar ik als kree het leuk lijkt om met vrouwen te praten/daten kan hij dat overal doen. Hij hoeft zich niet in te beelden hij meer/minder kans daar maakt dan waar dan ook.
Ik wil best met je mee gaan hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:49 schreef kree het volgende:
Het klinkt wel gezellig eigenlijk moet ik zeggen.
Hou het zeker effe in m'n gedachten
Bullshit, "ik ben nog niet toe aan een relatie" houd ongeveer hetzelfde in als "ik heb een vriendje" of "ik ben getrouwd"quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen.
Maar de kansen bij zoiets zijn groter omdat alle vrouwen die daar komen ook uit zijn op een relatie
je mist het punt denk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bullshit, "ik ben nog niet toe aan een relatie" houd ongeveer hetzelfde in als "ik heb een vriendje" of "ik ben getrouwd"
Hou het in gedachten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:59 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik wil best met je mee gaan hoor.
Jij mist het punt van vreemdgaan, voordeel van de twijfel etc etc. Vrouwen in de echte wereld staan net zo "open" als vrouwen op zo'n bijeenkomst.quote:
De matchmail komt morgen of overmorgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:00 schreef kree het volgende:
Hou het in gedachten.
Maar je hebt mail adressen nu van de matches?
Nog effe een keer dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij mist het punt van vreemdgaan, voordeel van de twijfel etc etc. Vrouwen in de echte wereld staan net zo "open" als vrouwen op zo'n bijeenkomst.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:02 schreef Nairua het volgende:
[..]
De matchmail komt morgen of overmorgen.
Deel eens iets.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:04 schreef Cactus1 het volgende:
Hoi, ik kan niet slapen, dus kom even mee ouwehoeren
Dus? Vrouwen in het uitgaansleven zonder vriend op 10meter afstand beschouw ik ook als single.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nog effe een keer dan.
Je weet dat de vrouwen die zo'n bijeenkomst single zijn.
Tenminste dat lijkt me wel anders zouden ze er niet komen.
Je weet het nooit zeker, lekker boeien. Don't ask don't tellquote:In het echt weet je dat niet.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:02 schreef kree het volgende:
Nog effe een keer dan.
Je weet dat de vrouwen die op zo'n bijeenkomst komen single zijn.
Tenminste dat lijkt me wel anders zouden ze er niet komen.
In het echt gewone standaard uitgaans of weet ik veel wat leven, weet je dat niet.
Vrouwen die bij zo'n bijeenkomst komen staan er ook meer voor open lijkt me.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dus? Vrouwen in het uitgaansleven zonder vriend op 10meter afstand beschouw ik ook als single.
[..]
Je weet het nooit zeker, lekker boeien. Don't ask don't tell
Ik was vanavond in mijn nieuwe app en had de deur open laten staan ivm met verhuizen en toen klopte er iemand aan. Dus ik liep naar de voordeur en het was mijn nieuwe (onbekende) buurman. Heel vriendelijke gast en hij stelde binnen 2 zinnen voor om een keer koffie te drinken om kennis te maken. Zulke mannen zijn er dus ookquote:
Ze vertellen vaak toch niet veel meer nieuws dan je terug kunt vinden in je boekenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:05 schreef minibeer het volgende:
Hoi, ik ook nietMoet over 5u alweer op, want ik wil eigenlijk wel weer eens kijken hoe het er uitziet bij college morgen
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was vanavond in mijn nieuwe app en had de deur open laten staan ivm met verhuizen en toen klopte er iemand aan. Dus ik liep naar de voordeur en het was mijn nieuwe (onbekende) buurman. Heel vriendelijke gast en hij stelde binnen 2 zinnen voor om een keer koffie te drinken om kennis te maken. Zulke mannen zijn er dus ook
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was vanavond in mijn nieuwe app en had de deur open laten staan ivm met verhuizen en toen klopte er iemand aan. Dus ik liep naar de voordeur en het was mijn nieuwe (onbekende) buurman. Heel vriendelijke gast en hij stelde binnen 2 zinnen voor om een keer koffie te drinken om kennis te maken. Zulke mannen zijn er dus ook
Dankje voor de motivatiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze vertellen vaak toch niet veel meer nieuws dan je terug kunt vinden in je boeken
"ik weet niet wat ik moet zeggen" denkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wat betekent die smiley voor jou?
En nu wil ik verhalen van jullie!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:10 schreef minibeer het volgende:
Ja ik kan toch nog niet slapen, gister was het 5u
Alles. Ik word er gewoon zo opgewonden van...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wat betekent die smiley voor jou?
Ik heb de hele week thuisgezeten, maar ik ga morgen (of eigenlijk vandaag) uit, heb ik me voorgenomen. En vrijdag weer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En nu wil ik verhalen van jullie!
Opgewonden worden van een smiley, hmm..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:11 schreef minibeer het volgende:
Alles. Ik word er gewoon zo opgewonden van...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fapfapfap
Dat is dus het beeld wat je uit je hoofd moet zien te krijgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
Vrouwen die bij zo'n bijeenkomst komen staan er ook meer voor open lijkt me.
Je moet niks, je wil het of je wil het niet.quote:+ je moet wel met ze praten want je hebt maar 3 min.
Ja, totdat de 3 minuten voorbij zijn. Ik bedoel ze heeft al weer 20 andere mannen gezien voordat het is afgelopen, ik denk dat je eerder je kansen verkleind (als je een knappe vrouw wilt die de keuze heeft) dan dat je je kansen vergroot.quote:Oh en hun ook met jou natuurlijk
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Opgewonden worden van een smiley, hmm..
Zwart/Wit weer dit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat is dus het beeld wat je uit je hoofd moet zien te krijgen.
[..]
Je moet niks, je wil het of je wil het niet.
Als je niet wil dan moet je niet naar zo'n bijeenkomst toe gaan & eenzaam sterven.
Als je wel wilt dan hoef je niet naar zo'n bijeenkomst toe te gaan want dan kan je beter je aandacht vestigen op dingen die je kansen vergroten.
[..]
Ja, totdat de 3 minuten voorbij zijn. Ik bedoel ze heeft al weer 20 andere mannen gezien voordat het is afgelopen, ik denk dat je eerder je kansen verkleind (als je een knappe vrouw wilt die de keuze heeft) dan dat je je kansen vergroot.
Stond wel in de planningquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:14 schreef minibeer het volgende:
Trouwens, Flepke ging jij nou vrijdag ook mee uit?
Ik weet het niet, ik denk dat hij wel een punt heeft. Het is dan denk ik wel weer goed om gewoon een beetje te praten met vrouwen, en dat een beetje te oefenen. Maar ik zou er niet heengaan met de gedachte dat je er wel een scharrel aan overhoudt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:15 schreef kree het volgende:
[..]
Zwart/Wit weer dit.
Tuurlijk moet je niks maar als je er eenmaal bent dan ben je er en de vrouwen ook.
Denk juist dat dit soort dingen de kansen vergroten.
Verkleind dat de kans op een vrouw voor jou, denk je?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:14 schreef minibeer het volgende:
Ja maar ik zoek niet naar een scharrelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat hij wel een punt heeft. Het is dan denk ik wel weer goed om gewoon een beetje te praten met vrouwen, en dat een beetje te oefenen. Maar ik zou er niet heengaan met de gedachte dat je er wel een scharrel aan overhoudt.
Van het een komt het ander.(als je het laat gebeuren/ er open voor staat).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
Ik denk dat je twee dingen met elkaar verward Flepke. Mensen die gaan speeddaten zijn niet op zoek naar gemakkelijke sex/vreemdgaan/affaires/ONS maar die willen een relatie.
Deze vrijdag? WWW?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:14 schreef minibeer het volgende:
Zeker.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verkleind dat de kans op een vrouw voor jou, denk je?
Ik denk dat een maagd niet persé van zijn maagd-zijn-status af wil, maar net als heel veel andere mensen ook graag een vriend(in) wil hebben. Sex is leuk, maar een relatie biedt zoveel meer dan alleen sex.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:17 schreef Flepke het volgende:
Van het een komt het ander.(als je het laat gebeuren/ er open voor staat).
Oh en ik denk dat een maagd wel degelijk graag gemakkelijke seks wil, alleen die gaan voor de veilige manier (relatie)
Buiten eentje die het voor de leuk deed was het vrij serieus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:17 schreef kree het volgende:
Ja maar ik zoek niet naar een scharrel
En die vrouwen die daar komen waarschijnlijk ook niet.
hahaha gaan we weer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Van het een komt het ander.(als je het laat gebeuren/ er open voor staat).
Oh en ik denk dat een maagd wel degelijk graag gemakkelijke seks wil, alleen die gaan voor de veilige manier (relatie)
Hai. Trouwen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:18 schreef Cactus1 het volgende:
Ik denk dat een maagd niet persé van zijn maagd-zijn-status af wil, maar net als heel veel andere mensen ook graag een vriend(in) wil hebben. Sex is leuk, maar een relatie biedt zoveel meer dan alleen sex.
Paar jaar geleden voor het laatstquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Cool. In utrecht toch? Ben je daar vaker uitgeweest?
Ik heb een idee. Als je die alfa's nu eens lekker met elkaar laat vechten om het lekkerste wijf, dan ga jij er als 3e gewoon mee vandoorquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb een idee. Als je die alfa's nu eens lekker met elkaar laat vechten om het lekkerste wijf, dan ga jij er als 3e gewoon mee vandoor
Ik neem mijn notitieblokje mee natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:20 schreef Nairua het volgende:
[..]
Maak er dan gewoon een versier meet van.
Back-up husbandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nog even niet, maar bedankt voor het aanbod
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:21 schreef Cactus1 het volgende:
Nog even niet, maar bedankt voor het aanbod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |