Straks is de blessuretijd langer dan de eerste helftquote:
dan heb je een inzet nodig van 250 euro met die odds, of je moet een combi bet plaatsen van gelijkspel na 90 minuten en winst az in verlengingquote:
Dan zal het ergens anders zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:26 schreef Adames het volgende:
[..]
dan heb je een inzet nodig van 250 euro met die odds, of je moet een combi bet plaatsen van gelijkspel na 90 minuten en winst az in verlenging
Onzin, bij mij zei die dude dat het storing wasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef TC03 het volgende:
Digitenne meldde mij dat je alleen EL krijgt als er eredivisiewedstrijden worden uitgezonden en niet voor bekerwedstrijden, hetgeen mij erg stug lijkt. Maar goed, die vrouw wist er verder niet zoveel over dus ik heb maar gevraagd of ze het uit wil zoeken. Wat een bullshit zeg.
iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Loopt je stream 10 minuten achter of zo?
Conclusie: er was iemand bij KPN te lam om een knopje om te zettenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Onzin, bij mij zei die dude dat het storing was
Nee maar moest eerst mac opstarten enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Loopt je stream 10 minuten achter of zo?
Macquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef Feyenoorder4life het volgende:
[..]
Nee maar moest eerst mac opstarten enzo
iddquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ey, die werken tenminste altijd, itt windhoos machines
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |