Gozer, ik heb al lang via google gezocht. Echter kom ik diverse meningen tegen, en vind ik het niet duidelijk welke manier het veiligst is. Daarom ben ik hier!quote:Op maandag 21 november 2011 00:10 schreef nelisb het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)&hl=nl&client=safari
Nee, dat kan alleen als je de SHSH-blobs van iOS 4.3.3 hebt opgeslagen.quote:Op maandag 21 november 2011 00:08 schreef Apekoek het volgende:
Ik wil van 4.3 naar firmware 4.3.3 op mijn iPad 2 wifi. Echter als ik de firmware probeer in te laden (met behulp van shift) en update/restore doe (beiden geprobeerd), dan krijg ik error 3194. Is dit op te lossen?
Op zich wel te verwachten. Het gaat allemaal om de ondersteuning van het product zelf, bij Apple heb je sowieso de beschikking over duizenden apps en zoals met windows op PC's is iOS voor veel mensen een soort vertrouwde standaard op tablets. Als de andere tablets echter allemaal zelfde os gaan draaien en daar net zoveel apps beschikbaar zijn, en het goedkoper wordt, denk ik dat het in de toekomst wel zal veranderen. De iPad heeft wel een beetje als nadeel dat het allemaal zo strak geregisseerd wordt, wat soms frustrerend kan zijn als je niet precies doet wat apple wil dat je met je apparaat doet. Dat nemen mensen nu op de koop toe vanwege de ondersteuning maar dat is dus meer bij gebrek aan alternatief.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:24 schreef Tokus het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)lt-zwaar-tegen-.html
Strak geregisseerd of anders dan wat PC-gebruikers gewend zijn?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
De iPad heeft wel een beetje als nadeel dat het allemaal zo strak geregisseerd wordt, wat soms frustrerend kan zijn als je niet precies doet wat apple wil dat je met je apparaat doet. Dat nemen mensen nu op de koop toe vanwege de ondersteuning maar dat is dus meer bij gebrek aan alternatief.
Yup. Net als een tv, auto, vaatwasser, laptop, computer. Je kan makkelijk zonder. Wat mot je er nou mee?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een zinloos hebbedingetje is het toch ook he
Ik gebruik de auto dagelijk, toch wel makkelijk naar m'n werk komen, met regen enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:16 schreef athlonkmf het volgende:
Yup. Net als een tv, auto, vaatwasser, laptop, computer. Je kan makkelijk zonder. Wat mot je er nou mee?
Ik gebruik t ding toch echt dagelijks.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik gebruik de auto dagelijk, toch wel makkelijk naar m'n werk komen, met regen enzo.
een vaatwasser.. heb ik ook niet, laptop, tjah.. ook niet heel zinvol. Een computer is dan wel weer mijn ding.
Het is leuk om even je mail te checken, even kijken wat er op tv komt, of even dat anry birds te spelen. Ik raakte mijn iPad binnen 2 weken al nooit meer aan. Het is persoonlijk, ik weet het, maar gezien de activiteiten in dit topic is dat denk ik vergelijkbaar met de activiteiten die mensen werkelijk doen met een iPad.
Ik ben al lang blij dat ik dat ding nog voor een goede prijs heb kunnen verkopen
Inderdaad heel persoonlijk,. Ik denk zelf dat het ook sterk afhankelijk is van hoe digitaal iemands leven is.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik gebruik de auto dagelijk, toch wel makkelijk naar m'n werk komen, met regen enzo.
een vaatwasser.. heb ik ook niet, laptop, tjah.. ook niet heel zinvol. Een computer is dan wel weer mijn ding.
Het is leuk om even je mail te checken, even kijken wat er op tv komt, of even dat anry birds te spelen. Ik raakte mijn iPad binnen 2 weken al nooit meer aan. Het is persoonlijk, ik weet het, maar gezien de activiteiten in dit topic is dat denk ik vergelijkbaar met de activiteiten die mensen werkelijk doen met een iPad.
Ik ben al lang blij dat ik dat ding nog voor een goede prijs heb kunnen verkopen
Net een iPad2 als kado gekocht. Die ga ik maar effe retournerenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef RockabeIIa het volgende:
A.s. vrijdag komt apple met aanbiedingen online. Ik wacht af
Vaag, maar heb uberhaupt nog nooit 4.3.3 gehad? Daar wil ik van 4.3 naar toe.quote:Op maandag 21 november 2011 08:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen als je de SHSH-blobs van iOS 4.3.3 hebt opgeslagen.
Ik kijk wel even. Moet toch sowieso geruild worden voor een 16GB. Zij hebben geen 32GB nodig. Dus van de 100euro die bespaard wordt, een apple tv erbij halen.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:18 schreef nelisb het volgende:
Scheelt 20 tot 40 euro, althans vorig jaar en je moet nog eens 1 of 2 weken wachten.
Ik zou hem dan persoonlijk niet terugbrengen.
Volgens mij kan dat niet, omdat ie door apple niet meer gesigned wordt. Daarom heb je die SHSH dingen nodig. Correct me if i'm wrong.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vaag, maar heb uberhaupt nog nooit 4.3.3 gehad? Daar wil ik van 4.3 naar toe.
Alle apps kunnen printen, als de printer airprint ondersteund. Zo niet, dan zal je via itunes kunnen printen.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand een tip voor een app die met een netwerkprinter (ik heb een HP CM2320fxi) werkt?
Zal voornamelijk e-mails en fotos afdrukken.
HP home&biz gebruik ikquote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand een tip voor een app die met een netwerkprinter (ik heb een HP CM2320fxi) werkt?
Zal voornamelijk e-mails en fotos afdrukken.
Het is een netwerkprinter zonder WLAN. En als ik via itunes moet printen kan ik natuurlijk net zo goed meteen vanaf de laptop alles doenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Alle apps kunnen printen, als de printer airprint ondersteund. Zo niet, dan zal je via itunes kunnen printen.
Die ga ik vanavond eens testen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |