quote:
Op zondag 15 januari 2012 16:49 schreef AppleBite het volgende:[..]
Zo veel mogelijk
Maar ben best benieuwd waar je die dan vandaan goochelt haha, kan niet echt wat vinden met het googlen

Festival Info en Rockblog.nl in de gaten houden. En sommige verwacht je zelf na aanleiding van eventuele albums die gaan uitkomen of al is uitgekomen met een succes. Ook is 3Fm wel iets om in de gaten te houden.
Ik verdenk dan dit soort dingen:
Bloc Party (komt weer bij elkaar 2012 met Kele erbij, komt nieuwe album aan dus mooie promotie)
Placebo tourt in Europa in Augustus en zijn al bekend gemaakt op een Duits festival.
Noel Gallaghers High Flying Birds: Na Beady Eye vorig jaar zullen ze ook wel zijn broer een kans geven? Goed album ook!
Spinvis: Hoor je veel op 3FM, en denk ook wel dat het geschikt is voor Lowlands.
M83: Leuke dance naam voor de Bravo.
Justice: tourt deze zomer ook in europe (o.a. Hurricane, Werchter etc.)
Franz Ferdinand (Gaat ook weer touren deze zomer)
Florence & The Machine (tourt o.a. op Roskilde en Werchter)
The Black Keys: Hoop ik zelf gewoon op na 2 goede albums
Birdy: Gehypt door 3FM.. zie ik wel in de India staan in de vroege middag
Bon Iver: Leuk album uitgebracht 2011 en tourt ook in Europa (o.a. Roskilde)
Wilco (ook erg goed album uitgebracht dit jaar, en denk ik ook een leuke naam voor Lowlands)
Knifeparty: Dubstep DJ die ook 3FM airtime krijgt.
The Stone Roses: staan op meerdere fesivals in Europa, en op Pinkpop komen ze zeker niet.
Nightwish: Beetje het zelfde als Within Temptation in mijn ogen, heeft ook album uitgebracht dit jaar
Go Back To The Zoo: Nederlandse Band, komt met nieuwe album 2012.
Moss: Same story als Go Back To The Zoo
Radiohead: Tourt deze zomer ook in Europa, maar is en blijft een te vage band om misschien al als gerucht te noemen.
De Kraaien: iemand op festival info vertelde dat Giel deze op 3FM al had bevestigd, heb het zelf niet gehoord.
Tuurlijk zijn al deze geruchten uit de lucht gegrepen, en misschien komt niet 1 van deze bands richting Biddinghuizen. Maar tsja het blijven geruchten