Is toch allang zo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:01 schreef De_kromme het volgende:
Spreek die collegemod van je eens aan, GGMM ofzo, zit constant mensen uit te maken voor debiel etc.
Jij bent morgen in Deventer te vinden?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel de insteek zijn van al die thuisblijvers.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Krijgen ze stijve tepeltjes van, hihi.
Of zouden ze BANG ZIJN VOOR DE MOFFEN SNAPPEN JULLIE UM HAHHAJAHAJAJAJAHHA
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent morgen in Deventer te vinden?
Dit had je niet moeten zeggen, natuurlijk zit dat uitvak vol bij Feijenoord. Maar volgens mij zijn er oproepen geweest om de wedstrijd te boycotten door een combiregeling die nergens op slaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent morgen in Deventer te vinden?
Is gewoon uitverkocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit had je niet moeten zeggen, natuurlijk zit dat uitvak vol bij Feijenoord. Maar volgens mij zijn er oproepen geweest om de wedstrijd te boycotten door een combiregeling die nergens op slaat.
Maar jij gaat ook dus?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit had je niet moeten zeggen, natuurlijk zit dat uitvak vol bij Feijenoord. Maar volgens mij zijn er oproepen geweest om de wedstrijd te boycotten door een combiregeling die nergens op slaat.
Tuurlijk niet. Ik ben niet eens voor Feijenoord jongen, maar heb wel bizar veel respect voor Feijenoord fans die als enige altijd het uitvak vol krijgen.quote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:06 schreef Stevenzenl het volgende:
Gaat ie serieus daar echt heen om te rellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |