FOILE RASSIES !quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef Caland het volgende:
Twente morgen lekker een ochtendje pepernoten zoeken in het bos.
Fer doet ze wel rondstrooien.
Wat een helden die Ajacieden! Was denk ik iets te koud vanavond voor de stoere bois.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
Er zitten trouwens 150 man in het uitvak bij Roda.
Successupporters
[/crosspost]
Maar, Heerenveen wint met 4-1 bij Utrecht. Wat is de logica?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef Paul het volgende:
Ik zie het al weer, Utrecht heeft een makkie volgende week tegen @j@x
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw trollniveau en kleutergedrag.
Moeten ze hun shirtje ook eens aan latenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een helden die Ajacieden! Was denk ik iets te koud vanavond voor de stoere bois.
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
Successupporters
[/crosspost]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ STAAN ZESDE
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE
Hoe kun je nou trots zijn op limburg?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Paul het volgende:
Is Roda nou de trots van het Zuiden hee?
Alles Heej is VVV..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Hoe kun je nou trots zijn op limburg?
Ajaxquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Happel het volgende:
Kunnen jullie je een keer als volwassenen gedragen i.p.v. als een stel kleuters van zes? Danke.
Je moet wel een behoorlijke tik van de molen gehad hebben als je op je vrije avond helemaal naar Kerkrade gaat voor een nietszeggende kut pot voor de 3e ronde vergulde denneappel van de KNVB.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
Successupporters
[/crosspost]
Krijgen ze stijve tepeltjes van, hihi.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een helden die Ajacieden! Was denk ik iets te koud vanavond voor de stoere bois.
Dat zal inderdaad wel de insteek zijn van al die thuisblijvers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je moet wel een behoorlijke tik van de molen gehad hebben als je op je vrije avond helemaal naar Kerkrade gaat voor een nietszeggende kut pot voor de 3e ronde vergulde denneappel van de KNVB.
Happel, onze reddende engel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Happel het volgende:
Kunnen jullie je een keer als volwassenen gedragen i.p.v. als een stel kleuters van zes? Danke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |