Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE BETA Early access: 27 september 2011 Normal access: 29 september 2011 Map: Operation Metro - Rush
Minimum System Requirements OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz) Memory: 2 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance) Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance) Sound card : DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
Recommended System Requirements OS: Windows 7 64-Bit Processor: Quad-Core CPU Memory: 4 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950) Sound Card: DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BF3 Server (max 16 slots): .:: NSFC ::. Not Suited For Civilians Hij staat in Amsterdam, dus moet met location 'Europe' te vinden zijn.
Zijn er ook fokkers die het hebben besteld bij Wehkamp? Ik zie in de status dat het er een levertijd is van 1 week. Morgen is de release, iemand enig idee ze vandaag verzonden zijn?
Op woensdag 26 oktober 2011 19:03 schreef Liteiten het volgende: Zijn er ook fokkers die het hebben besteld bij Wehkamp? Ik zie in de status dat het er een levertijd is van 1 week. Morgen is de release, iemand enig idee ze vandaag verzonden zijn?
!
gelukkig is deze vraag nog niet 10 miljoen x voorbij gekomen
"Zojuist met Wehkamp gebeld. Een indisch vrouwtje wist me te vertellen dat morgen de releasedatum is en dan pas verzonden gaat worden. Dus met een beetje geluk is hij PAS vrijdag binnen. Ze zouden nog contact opnemen over het tijdstip dat ik thuis zou zijn.... WTF?!?!?!?! Stuur gewoon dat spel op. Ik zal nog eens bij Wehkamp bestellen"
Aldus een gebruiker van Tweakers.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef benx het volgende: "Zojuist met Wehkamp gebeld. Een indisch vrouwtje wist me te vertellen dat morgen de releasedatum is en dan pas verzonden gaat worden. Dus met een beetje geluk is hij PAS vrijdag binnen. Ze zouden nog contact opnemen over het tijdstip dat ik thuis zou zijn.... WTF?!?!?!?! Stuur gewoon dat spel op. Ik zal nog eens bij Wehkamp bestellen"
Aldus een gebruiker van Tweakers.
Waarom hebben die Wehkamp lui gister al een verzendbevestiging gestuurd dan
Edit: never mind. Ik had over het mailtje heen gelezen. Wat er daadwerkelijk in staat:
"Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op het door jou gekozen afleveradres. Kijk voor de actuele bezorginformatie op Mijn wehkamp.nl. Is de status onderstreept? Je kunt hierop klikken voor meer volginformatie."
Ik weet niet of het hier al voorbijgekomen is, maar ik gok dat heel wat mensen benieuwd zijn naar hoe de game nu exact gaat draaien op hun eigen systeem. Ikzelf heb een 6970 en vraag me echt af wat het nou gaat geven, ultra soepel of toch framedrops?
Anyway, ik kwam een interessante pagina tegen met een mooie testsetup. Voorbeeld:
Op woensdag 26 oktober 2011 20:00 schreef BugWorks het volgende: Wie heeft er nog meer last van een "controle releasedatum" bij het opstarten van het spel? Hoe kan ik dit "omzeilen"?
hallon dit is jan en marjan vanuit korea, grtjes aan de kids
Op woensdag 26 oktober 2011 20:00 schreef BugWorks het volgende: Wie heeft er nog meer last van een "controle releasedatum" bij het opstarten van het spel? Hoe kan ik dit "omzeilen"?
DATUM VAN BERICHT BERICHT 14-12-2010 Pakje heeft ons magazijn verlaten 14-12-2010 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd 14-12-2010 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd 14-12-2010 Bezorger is met pakje onderweg. 14-12-2010 Niet thuis 14-12-2010 Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag gebracht. Raadpleeg het Bezorgdagenoverzicht (onder Klantenservice > Bezorgen) voor meer informatie 15-12-2010 Bezorger is met pakje onderweg. 15-12-2010 Niet thuis 15-12-2010 Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag gebracht. Raadpleeg het Bezorgdagenoverzicht (onder Klantenservice > Bezorgen) voor meer informatie 16-12-2010 Bezorger is met pakje onderweg. 16-12-2010 Pakje is bezorgd
Op woensdag 26 oktober 2011 19:54 schreef DeeCruise het volgende: Ik weet niet of het hier al voorbijgekomen is, maar ik gok dat heel wat mensen benieuwd zijn naar hoe de game nu exact gaat draaien op hun eigen systeem. Ikzelf heb een 6970 en vraag me echt af wat het nou gaat geven, ultra soepel of toch framedrops?
Anyway, ik kwam een interessante pagina tegen met een mooie testsetup. Voorbeeld:
Op woensdag 26 oktober 2011 20:38 schreef thumbnail het volgende: De minimale en aanbevolen systeemeisen voor de PC-versie van first-person shooter Battlefield 3 zijn onthuld. Dit deed ontwikkelaar Dice op de officiële website van de game.
Om de game te spelen hebben gamers minimaal een PC nodig met Windows Vista, een DirectX 10-videokaart met 512 megabyte werkgeheugen, 2 gigabyte RAM-geheugen en een 2,4 gigahertz Core 2 Duo-processor of een 2,7 gigahertz Athlon X2-processor.
De 64 bits-versie van Windows 7 is het aanbevolen besturingssysteem, samen met een quad-core processor, 4 gigabyte RAM-geheugen en een DirectX 11-videokaart met een gigabyte aan werkgeheugen, zoals een Geforce GTX 560 of een ATI Radeon 6950. De game vereist 20 gigabyte aan vrije hardeschijfruimte.
Bron, Gamer.nl
Je bedoelt de systeemeisen die al een paar weken in de openingspost staan?
Op woensdag 26 oktober 2011 21:04 schreef Wapperbaard het volgende: Ik heb de limited edition van Origin maar ik heb niet de extra's gekregen zoals de DAO 12 shotgun. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Ik zou ook gelijk een Type 88 machinegun en flechette ammo moeten hebben. Kan er niets over vinden.
Aha dat vermoeden had ik al. Maar even geduld hebben dan.
Maat van mij zit nu met een EA supportdesk te chatten. Zij zeggen dat die code er wel bij moet zitten. Zo niet, dat hij dan terug naar de winkel zou moeten gaan en een nieuwe game moet gaan halen..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Dit is de limited edition die je met je preorder ook krijgt, dus inclusief Karkland. Maar MediaMarkt heeft er zelf steelcases bij gemaakt Vind ze wel leuk
Op woensdag 26 oktober 2011 22:13 schreef benx het volgende: Net even bij de MM gehaald na wehkamp te hebben gebeld. Ik kreeg te horen dat hij pas vrijdag komt.
Dan ben ik blij dat ik hem ook bij de MM heb gehaald. Mijn kopie van de Wehkamp gaat dus ook gewoon weer terug als ik 'm binnenkrijg
Op woensdag 26 oktober 2011 22:13 schreef benx het volgende: Net even bij de MM gehaald na wehkamp te hebben gebeld. Ik kreeg te horen dat hij pas vrijdag komt.
Stond jou bestelling op verzonden of nog niet? Die van mij was gisteren wel al verzonden maar ik heb nog niks binnen. Dus ik neem aan dat ze hem nog even achter houden totdat hij officieel uitkomt.
Stond jou bestelling op verzonden of nog niet? Die van mij was gisteren wel al verzonden maar ik heb nog niks binnen. Dus ik neem aan dat ze hem nog even achter houden totdat hij officieel uitkomt.
waarom kan ik nog steeds niet de game opstarten terwijl ik wel al via proxy heb geactiveerd?
blijft hangen op initializing.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
En als je dan ziet wat sommige mensen in de US hebben gekregen, damn dat is pas een LE
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Dan wordt je ge0wned door mensen die al rank 20 zijn
Vreemd... lees op tweakers ook dat er meerdere mensen zijn die er last van hebben. Misschien morgen maar even bellen naar wehkamp voor meer informatie?
Iedereen hier vrij? Ik heb helaas morgen pas een halve dag, dus vanaf 12 uur knallen. Gelukkig wel van het werk uit een bf3lan geregeld, dus het hele weekend non stop door
Monday is gonna suck..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende: Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Op donderdag 27 oktober 2011 08:40 schreef DeeCruise het volgende: Iedereen hier vrij? Ik heb helaas morgen pas een halve dag, dus vanaf 12 uur knallen. Gelukkig wel van het werk uit een bf3lan geregeld, dus het hele weekend non stop door
Monday is gonna suck..
Vandaag en morgen moet ik gewoon werken
Wat ik trouwens irritant vind (en volgens is het ook een bug) is dat het keyremappen niet goed werkt. Default is 'Q' voor communicatie enzo (dat popupje), maar ik gebruik die knop om naar links te strafen. Het remappen gaat wel goed, ik strafe naar links. Maar de oude keymap blijft ook staan, dus ik krijg tegelijkertijd die popup, waardoor ik dus niet meer kan draaien met mn muis
Ik gebruik normaal mijn joystick (3Dextreme) voor het vliegen maar de controls blijven ook actief als ik gewoon rondloop. Dus als ik het gasschuifje niet terug naar het midden zet na het vliegen, dan begint bij respawn mijn poppetje te schieten.
Ik vind de HUD ook erg onduidelijk, je ziet niet snel waar je van de kaart af gaat en ik heb moeite met oriënteren nav gespotte doelen. Maar dat zal vast nog moeten wennen.
Jets kunnen dus niet bombarderen of komt dat nog in een unlock?
Gisteren wel heerlijk aan het tankhoeren geweest met een K/D van 7:1
Op donderdag 27 oktober 2011 08:40 schreef DeeCruise het volgende: Iedereen hier vrij? Ik heb helaas morgen pas een halve dag, dus vanaf 12 uur knallen. Gelukkig wel van het werk uit een bf3lan geregeld, dus het hele weekend non stop door
Monday is gonna suck..
Aankomende nacht nog werken. Vrijdagochtend 6 uur weekend! Even slapen en dan een nieuwe videokaart halen en dan gogogogo!
Op donderdag 27 oktober 2011 08:55 schreef jpjedi het volgende: Ik gebruik normaal mijn joystick (3Dextreme) voor het vliegen maar de controls blijven ook actief als ik gewoon rondloop. Dus als ik het gasschuifje niet terug naar het midden zet na het vliegen, dan begint bij respawn mijn poppetje te schieten.
Ik vind de HUD ook erg onduidelijk, je ziet niet snel waar je van de kaart af gaat en ik heb moeite met oriënteren nav gespotte doelen. Maar dat zal vast nog moeten wennen.
Jets kunnen dus niet bombarderen of komt dat nog in een unlock?
Gisteren wel heerlijk aan het tankhoeren geweest met een K/D van 7:1
Mjah.. het uit een vehicle stappen gebeurt standaard met 'E'.. wat voor mij dus strafen/draaien naar rechts is. Maar ook dan draait hij even en vervolgens exit hij
Het spel is wel veel sneller dan BF2 voor mijn gevoel en ik word vaak al snel weer neergeknald als je in een drukke omgeving spawned. Vliegen is in wezen helemaal niet meer te doen omdat je dan gelijk 86 locks hebt als je opstijgt. Sowieso schiet dat vliegen niet zo op zonder bommen..
Op donderdag 27 oktober 2011 09:49 schreef jpjedi het volgende: Het spel is wel veel sneller dan BF2 voor mijn gevoel en ik word vaak al snel weer neergeknald als je in een drukke omgeving spawned. Vliegen is in wezen helemaal niet meer te doen omdat je dan gelijk 86 locks hebt als je opstijgt. Sowieso schiet dat vliegen niet zo op zonder bommen..
Daar was ik al bang voor, die auto-lock lijkt me erg over-powered
Zijn die te ontwijken trouwens? In BC2 kon dat met de chopper wel...
Dat is em, dus ik denk het wel (HD?) Verder begrijp ik niks van al die berekeningen enzo, ik heb dus die pc en een Samsung UE 37 6xxx serie.. Dat zou dus te doen moeten zijn?
quote:
Precies, hdmi kabel erin pluggen en ff fijnstellen in AMD Catalyst op je pc Net zo makkelijk
Oké gister heel de avond (single player) gespeeld zonder instellingen te wijzigen.. soms een beetje haperingen/lag, iemand idee hoe ik dit het best kan instellen met bovenstaande dingen?
Ik zie je al rondrijden in je auto, in de omgeving en aan elke postbezorger vragen of ze een envelop voor je hebben
Pakketdienst doe ik regelmatig klem rijden Die willen mij nog wel eens vergeten. Maar dit komt volgens mij gewoon met de normale post, ik wacht nog wel even af.
Op donderdag 27 oktober 2011 10:09 schreef Roces18 het volgende: Hahah, klote postbezorgers altijd waarom is er geen post-teleportatie , dan had ik het al
Wat wel wil helpen is om in een server te gaan met weinig man, minder lock on, maar ook weer minder doelen om te raken.
Ik krijg het uberhaupt niet voor mekaar om fatsoenlijk te vliegen. Paar keer geprobeerd en raak die gasten wel af en toe, maar krijg niet eens assistscore door dat klote autohealing. De enige kill die ik kreeg met een vliegtuig was door een kamikaze actie, maar dat gaf dan weer geen score bij mijn jets.
Een trainingsmap zou in ieder geval al helpen om de grenzen van die vliegtuigen op te zoeken, de grond lijkt af en toe verder weg dan dat ie daadwerkelijk is en dan raak je net een hoekje van een gebouw na een duikvlucht.
Ik kon me gisteren bijna niet inhouden toen ik em in de winkel zag liggen. Maar ik ben toch maar wijs geweest en heb em laten liggen, aangezien hij vandaag gewoon binnenkomt.
Deze werkdag duurt echter nu al te lang.. IK WIL SPELEN NU!
Omdat ik gisteren in de MediaMarkt hem al heb gekocht voor dezelfde prijs, maar mét steelcase. Dus als ik deze niet terugstuur of verkoop heb ik 2 versies en dat vind ik een beeeeeetje zinloos!
Wat wel wil helpen is om in een server te gaan met weinig man, minder lock on, maar ook weer minder doelen om te raken.
Ik krijg het uberhaupt niet voor mekaar om fatsoenlijk te vliegen. Paar keer geprobeerd en raak die gasten wel af en toe, maar krijg niet eens assistscore door dat klote autohealing. De enige kill die ik kreeg met een vliegtuig was door een kamikaze actie, maar dat gaf dan weer geen score bij mijn jets.
Een trainingsmap zou in ieder geval al helpen om de grenzen van die vliegtuigen op te zoeken, de grond lijkt af en toe verder weg dan dat ie daadwerkelijk is en dan raak je net een hoekje van een gebouw na een duikvlucht.
Heb jij ook dat je erg snel de map uit vliegt zonder dat je het door hebt?
Heb jij ook dat je erg snel de map uit vliegt zonder dat je het door hebt?
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen, maar de "angst" was er wel waardoor ik heel veel aan't sturen was en nooit echt een fatsoenlijk aanvliegroute vond voor gronddoelen. Ik neem die opmerking mee en probeer eens wat meer de grenzen op te zoeken van de map, waarschijnlijk dat ik dan ook wat vaker iets kan raken.
Ik probeer te vliegen (meer dan proberen is het niet echt op 't moment) met de kb+muis trouwens. Puur toetsenbord lukt me echt niet meer, terwijl dat wel de manier was hoe ik het voorheen bij BF2 deed. In BF2 lukte het trouwens ook niet meer toen ik het de vorige week aan't proberen was, dus misschien is het een kwestie van wennen.
Denken jullie aan de hand van bovenstaande specs dat Battlefield 3 bij mij vloeiend zal lopen? En heb ik echt een betere videokaart nodig? Eventueel andere componenten die jullie aanraden om te upgraden? (CPU, geheugen ...?)
Zit ook te wachten op een mail van Wehkamp ofzo, heb 'm laten bezorgen bij een DHL punt, of wel bij de videotheek. Ik was te krenterig om de verzendkosten te betalen en ik fiets toch dagelijks langs die videotheek.
Nu maar hopen dat ie wel komt... en dan de FoK platoon joinen. En dan maar eens zien of het draait om een BF3 server te bestellen?
Denken jullie aan de hand van bovenstaande specs dat Battlefield 3 bij mij vloeiend zal lopen? En heb ik echt een betere videokaart nodig? Eventueel andere componenten die jullie aanraden om te upgraden? (CPU, geheugen ...?)
Zou misschien wel je drivers updaten, maar voor de rest voldoet je video kaart nogwel aan alle eisen hoor.
welke kaart heb Je uit de 5800 serie ?
We'll see each other again in another life. When we're both cats. ^inteel²   Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Op donderdag 27 oktober 2011 11:20 schreef Daanus het volgende: Ik hoor de brievenbus klepperen. Loop als een dolle naar beneden, blijkt het de Donald Duck te zijn. FUCK!!
Mij nog nooit gebeurd. Dat heb ik echt vaak als iedereen zich de pleuris bugged heb ik nergens last van. Misschien is het wel omdat jullie je computer niet onderhouden of zo.
Op donderdag 27 oktober 2011 11:20 schreef Daanus het volgende: Ik hoor de brievenbus klepperen. Loop als een dolle naar beneden, blijkt het de Donald Duck te zijn. FUCK!!
Op donderdag 27 oktober 2011 11:22 schreef JK het volgende: Dat moet wel lukken Diamond3D.. alleen niet op high settings, is die kaart geen DX11? Ik heb zelf een HD6850 1GB en zal 'm ook wel op medium draaien.
Kan je weer ouderwets veel punten halen, net als in BF2.
Op donderdag 27 oktober 2011 11:19 schreef JK het volgende: Zit ook te wachten op een mail van Wehkamp ofzo, heb 'm laten bezorgen bij een DHL punt, of wel bij de videotheek. Ik was te krenterig om de verzendkosten te betalen en ik fiets toch dagelijks langs die videotheek.
Nu maar hopen dat ie wel komt... en dan de FoK platoon joinen. En dan maar eens zien of het draait om een BF3 server te bestellen?
Je kan toch gewoon inloggen op Wehkamp? Dan kan je bij je bestellingen zien of hij verzonden is, wanneer er een streep onder "verzonden" staat dan kan je daar op klikken voor de verzendinformatie. Bij mij geeft die aan dat het pakketje vandaag bezorgd gaat worden.
Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef Floxcie het volgende: Be advised, mailman spotted, uhm he's dropping a package (MIJN BATTLEFIELD 3 GODVERDOMME) at the neighbors, over.
Permission to fire soldier, over.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Dat is em, dus ik denk het wel (HD?) Verder begrijp ik niks van al die berekeningen enzo, ik heb dus die pc en een Samsung UE 37 6xxx serie.. Dat zou dus te doen moeten zijn? quote: Precies, hdmi kabel erin pluggen en ff fijnstellen in AMD Catalyst op je pc Net zo makkelijk..
Oké gister heel de avond (single player) gespeeld zonder instellingen te wijzigen.. soms een beetje haperingen/lag, iemand idee hoe ik dit het best kan instellen met bovenstaande dingen?
Weet iemand dit, ik heb er totaal geen verstand van (kan net mn beeld op de tv krijgen) maar wil wel graag op mn tv blijven spelen..
Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef Floxcie het volgende: Be advised, mailman spotted, uhm he's dropping a package (MIJN BATTLEFIELD 3 GODVERDOMME) at the neighbors, over.
Roger that, Bravo has secured the parameter. You are free to enter the compound, over.
Ik had trouwens ergens gelezen dat mijnen verdwijnen als je opnieuw spawned.. Dat was een leugen. Geweldig dat mensen er ook niet zo goed meer opletten als in BC2. Gisteren zeker 15 man weten op te blazen in een ronde
Ja dat kan, ik draai ook op een 5800 kaart (de 5850)
Ik heb zo'n bruin vermoeden dat ze het spel beneden in de portiek door de brievenbus gooien. Laat ik nou net de brievenbussleutel vandaag niet hebben arghhh...
Op donderdag 27 oktober 2011 11:58 schreef Diamond3d het volgende: Ik heb zo'n bruin vermoeden dat ze het spel beneden in de portiek door de brievenbus gooien. Laat ik nou net de brievenbussleutel vandaag niet hebben arghhh...
Selektvracht is van DHL, dus ze hadden makkelijk even mijn pakketje in dat busje kunnen doen
SV en DHL leveren apart hoor. SV gaat via depots die door een particulier worden beheerd en alleen pakketten van en naar servicepoints worden door DHL geleverd. Heb er gewerkt.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
SV en DHL leveren apart hoor. SV gaat via depots die door een particulier worden beheerd en alleen pakketten van en naar servicepoints worden door DHL geleverd. Heb er gewerkt.
Ik moet ook nog boodschappen doen, maar durf niet weg te gaan want anders mis ik 'm natuurlijk net
Ik wil bijna beneden zitten in de kou zodat ze hem niet door de brievenbus gooien waar ik nu geen sleutel van heb. Maar als ik er dan later achterkomt dat hij nu al in de brievenbus lig kan ik mezelf nooit meer aan kijken.
Nee zover gaat het niet, ik doe gewoon me ding vandaag en het is wachten tot vanavond Of hopen dat ze aanbellen.
Ik wil bijna beneden zitten in de kou zodat ze hem niet door de brievenbus gooien waar ik nu geen sleutel van heb. Maar als ik er dan later achterkomt dat hij nu al in de brievenbus lig kan ik mezelf nooit meer aan kijken.
Nee zover gaat het niet, ik doe gewoon me ding vandaag en het is wachten tot vanavond Of hopen dat ze aanbellen.
BoF bestaat al 6 jaar en is van origine een BF2 clan van Fok! die op toptijden 65 leden kende en wedijverde met Gamer en GoT. Er was een competitie team op de EU ladders en we hadden 2 gameservers. Het was de "officieuze" Fok! multigaming clan met eigen subforum.
Dit is geen concurrentie van het Fok! platoon maar meer nostalgie voor de oude leden die nu veel op de console te vinden zijn maar in reallife nog veel contact hebben en op zijn tijd een feestje geven.
BoF bestaat al 6 jaar en is van origine een BF2 clan van Fok! die op toptijden 65 leden kende en wedijverde met Gamer en GoT. Er was een competitie team op de EU ladders en we hadden 2 gameservers. Het was de "officieuze" Fok! multigaming clan.
Dit is geen concurrentie van het Fok! platoon maar meer nostalgie voor de oude leden die nu veel op de console te vinden zijn maar in reallife nog veel contact hebben en op zijn tijd een feestje geven.
BoF bestaat al 6 jaar en is van origine een BF2 clan van Fok! die op toptijden 65 leden kende en wedijverde met Gamer en GoT. Er was een competitie team op de EU ladders en we hadden 2 gameservers. Het was de "officieuze" Fok! multigaming clan.
Oftewel, voel je niet bedreigd..
Toevoeging: BoF staat ook voor het joinen op TeamSpeak en vervolgens zo hard mogelijk "homooooooossss" tegen elkaar roepen.
Waarom hebben die Wehkamp lui gister al een verzendbevestiging gestuurd dan
Edit: never mind. Ik had over het mailtje heen gelezen. Wat er daadwerkelijk in staat:
"Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op het door jou gekozen afleveradres. Kijk voor de actuele bezorginformatie op Mijn wehkamp.nl. Is de status onderstreept? Je kunt hierop klikken voor meer volginformatie."
Mijn BF3 is al onderweg van de Wehkamp, dit staat er nu:
27-10-2011 Pakje heeft ons magazijn verlaten 27-10-2011 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd 27-10-2011 Bezorger is met pakje onderweg.
Je kan toch gewoon inloggen op Wehkamp? Dan kan je bij je bestellingen zien of hij verzonden is, wanneer er een streep onder "verzonden" staat dan kan je daar op klikken voor de verzendinformatie. Bij mij geeft die aan dat het pakketje vandaag bezorgd gaat worden.
Ik weet m'n wachtwoord niet uit m'n hoofd en heb de mail wel geforward naar mn werk vanaf mn ipod, maar blijkbaar nam ie geen data mee (want dat kon hij ook niet downloaden op de ipod vreemdgenoeg). Dus ik zie het thuis wel, of deze echt verzonden is. Zal me niets verbazen als ie er vandaag nog niet ligt.
Of ik moet ff 'wachtwoord vergeten' aangeven natuurlijk.
@diamond3d; Yankees81 was m'n nick... dit keer ga ik onder een andere naam.
Op donderdag 27 oktober 2011 12:25 schreef davako het volgende: Werkt dat BattleLog van EA ook voor PS3 gebruikers? Ik bedoel wij Nederlanders houden van statistieken ongeacht waar je BF3 op speelt.