Als de mijne al per ongeluk nat word dan gooi ik hem gelijk weg.quote:
Of het is Crutch via een ander ip-adres .quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef o43blondiee het volgende:
Blijkbaar wil de vieze natroker zich niet melden..
Waarom zou ik dat doen als ik het geen probleem vind om er openlijk voor uit te komen dat ik een blijkbaar een klefbek ben?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:57 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Of het is Crutch via een ander ip-adres .
Hmm, possible.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:57 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Of het is Crutch via een ander ip-adres .
Ik denk het.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef schommelstoel het volgende:
Crutch, je hebt te natte/dikke lippen?
Ik wist niet dat je niet tegen een grapje kon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik het geen probleem vind om er openlijk voor uit te komen dat ik een blijkbaar een klefbek ben?
BEN IK BOOS SPERMA? NEE!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:00 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je niet tegen een grapje kon.
Braafquote:
Gadver Lompe H!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo kun je niet droog roken?Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Zie het mij boeien, gelukkig vindt Crutch mij liefquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Gadver Lompe H!
Je zakt nu toch echt een puntje bij me hoor.
quote:Ik kan wel droog roken, maar nat rookt lekkerder vind ik. Ik rook trouwens shag een beetje er tussen in, anders kleeft het vast, dat is dan ook weer niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo kun je niet droog roken?![]()
Aan droog roken zitten ook nadelen, het blijven plakken aan je lip enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie het mij boeien, gelukkig vindt Crutch mij lief
[..]
Ik kan wel droog roken, maar nat rookt lekkerder vind ik. Ik rook trouwens shag een beetje er tussen in, anders kleeft het vast, dat is dan ook weer niks
Had ik ook last van, vooral in de winter.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Aan droog roken zitten ook nadelen, het blijven plakken aan je lip enzo
En dan lekker nog met je vinger over het brandende deel glijden ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Had ik ook last van, vooral in de winter.
Trekt zo je lip kapoet als je niet oppast.
ditquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En dan lekker nog met je vinger over het brandende deel glijden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |