Je bent gewoon jaloers dat ik nooit in jouw boekje heb geschreven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef GlowMouse het volgende:
Of een grote spin zoeken, pletten, uitdrogen, en dan tussen twee pagina's stoppen.
In dat geval terechte TT.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:06 schreef Beatles het volgende:
TT slaat natuurlijk op GM.
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik nooit in jouw boekje heb geschreven.
Toen ik dat boekje had, moest jij nog geboren worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:06 schreef Beatles het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik nooit in jouw boekje heb geschreven.
Ja, weet ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet betrouwbaar en al helemaal niet bruikbaar als bron.
Dat kan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Toen ik dat boekje had, moest jij nog geboren worden.
Plagiaat valt dan ook niet in een enkel getal als 41 uit te drukken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf, ik heb 41% plagiaat gepleegd volgens dat machien in mijn paper, maar ik heb hem helemaal in mijn eigen woorden geschreven.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf, ik heb 41% plagiaat gepleegd volgens dat machien in mijn paper, maar ik heb hem helemaal in mijn eigen woorden geschreven.
Beetje plagiaat plegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Jepquote:
Zeker wel. Ik heb zelfs in mijn Geomicrobiologie verslag Wikipedia onder andere als bron vermeld. 8 voor gekregen. Ligt er erg aan welk onderwerp het over gaat en naar welke bronnen wiki je doorverwijst.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet betrouwbaar en al helemaal niet bruikbaar als bron.
Daar moet je voor gaan betalen jong.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:08 schreef Gitaarmat het volgende:
We hebben een nieuwe tv. Samsung smart tv, wel nice beeldscherm, er zitten apps op zoals youtube en dergelijke maar nergens kan ik vinden hoe je een app van uitzendinggemist kan installen, iemand met toevallig dezelfde tv?
Nee, neem desnoods de bronnen die onderaan de Wikipedia-pagina staan. Wikipedia zelf heeft geen autoriteit door de anonimiteit en is derhalve geen bron.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik heb zelfs in mijn Geomicrobiologie verslag Wikipedia onder andere als bron vermeld. 8 voor gekregen. Licht er erg aan welk onderwerp het over gaat en naar welke bronnen wiki je doorverwijst.
? Nee hoor zit gewoon een internetkabel aan de achterkant in : twitter, youtube, facebook en dergelijke staan er al op maar de enige die ik zou willen gebruiken is uitzendinggemist die dus ontbreekt op een TVquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar moet je voor gaan betalen jong.
En aan wie het nakijkt. Van mij had je geen goede beoordeling voor je bronnen gekregen, tenzij je alleen een idee gebruikt en dat voldoende onderbouwt. Je kunt wel de bronnen die wikipedia noemt, gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik heb zelfs in mijn Geomicrobiologie verslag Wikipedia onder andere als bron vermeld. 8 voor gekregen. Licht er erg aan welk onderwerp het over gaat en naar welke bronnen wiki je doorverwijst.
Uitzendinggemist. Dat is niet meer zo lang gratis waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:11 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
? Nee hoor zit gewoon een internetkabel aan de achterkant in : twitter, youtube, facebook en dergelijke staan er al op maar de enige die ik zou willen gebruiken is uitzendinggemist die dus ontbreekt op een TV
Dat zegt dat machien.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Plagiaat valt dan ook niet in een enkel getal als 41 uit te drukken.
Ik heb overal gerefereerd zoals in de APA-norm staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:10 schreef GlowMouse het volgende:
Daarnaast heeft 'in mijn eigen woorden geschreven' niets met plagiaat te maken.
Dr. Laura van Niftrik dacht daar anders over kennelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En aan wie het nakijkt. Van mij had je geen goede beoordeling voor je bronnen gekregen, tenzij je alleen een idee gebruikt en dat voldoende onderbouwt. Je kunt wel de bronnen die wikipedia noemt, gebruiken.
Je mist anders nog twee punten op de schaal van tien hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dr. Laura van Niftrik dacht daar anders over kennelijk.
Oh? Dan heb ik wat gemist. Kut leven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uitzendinggemist. Dat is niet meer zo lang gratis waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |