Maar wat doe jij dan als je moet poepen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja. Maar verschil moet er wezen, vieslakje
Hoeveel mensen zullen er kontwonden hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En op een WC gaan zitten waar, weet jij het, net iemand met open, vloeiende, kontwonden op heeft gezeten vind je niet *ril*?
Dankje de koekoek
Tuurlijk wel. Gewoon hurken, word je sterk vanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar wat doe jij dan als je moet poepen?of hoef jij nooit te poepen?
daar heb je nog altijd doekjes voorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En op een WC gaan zitten waar, weet jij het, net iemand met open, vloeiende, kontwonden op heeft gezeten vind je niet *ril*?
Dankje de koekoek
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zullen er kontwonden hebben?En als die kontwond op hun anus zit raken ze als het goed is de bril toch niet aan
Pfff daaaaagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon hurken, word je sterk van
Nee klopt, ik heb geen toetsenbord, ik ben zo awesome dat ik alles telekinetisch doe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
Muis, gebruik jij wel het toetsenbord op je werk (als je die hebt?)
Ah dat is nog beterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb geen toetsenbord, ik ben zo awesome dat ik alles telekinetisch doe.
bij een oudcollega van me kon je gewoon nog een dag of 2 eten van de resten die daarin zatenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah dat is nog betereen toetsenbord schijnt veeel viezer te zijn dan een wc-bril waar allemaal mensen met kontwonden op zitten.
You daredevil!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik logeer in hotels én ga op vreemde wc brillen zitten!
nou, jij slaat echt alles!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
quote:
Alles behalve dieren en baby's.quote:
Leuk, hoop dat ze mooi worden!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Zo, die Billy lijkt wel een professioneel model, die fotograaf wist niet wat ie zag
Ik zal op school ook vast geen brood gaan eten nadat ik eerst uitgebreid mijn handen heb gewassen hoor. Het idee alleen al *ril*quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah dat is nog betereen toetsenbord schijnt veeel viezer te zijn dan een wc-bril waar allemaal mensen met kontwonden op zitten.
Ik met speciale iCleanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
ooh en thuis neem ik mijn toetsenbord en muis regelmatig af met alcohol
Ik nooitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
Offer je daar je drank voor op?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
Ik hoorde het vandaag idd! Maar toch ga ik het Blok kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuu op Nederland 1 zo direct live een operatie waarbij ze een tumor uit iemands hersenen verwijderen, die bij kennis is geloof ikIk wist heul niet dat we dit soort reality tievie hadden in Nederland.
Gaaf!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuu op Nederland 1 zo direct live een operatie waarbij ze een tumor uit iemands hersenen verwijderen, die bij kennis is geloof ikIk wist heul niet dat we dit soort reality tievie hadden in Nederland.
ik ook niet, ga er wel regelmatig even met een bus lucht overheenquote:
"Het is live en hij is bij kennis, dus u als kijker kunt vragen stellen".quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gaaf!
Vorig jaar was er ook een hartoperatie live op tv.
Hersenen voelen geen pijn en zo kunnen ze testen of ze geen belangrijke stukken beschadigen. Of je interviewen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
"Het is live en hij is bij kennis, dus u als kijker kunt vragen stellen".
WTF
Gaaf toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
"Het is live en hij is bij kennis, dus u als kijker kunt vragen stellen".
WTF
HALLO??? Derek doet het al 8 seizoenen langquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Nein. Ja, wel met plee papier. Maar als mijn enkel het toelaat (amper) dan hurk ik lieverquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik met speciale iClean![]()
Doe jij wel zitten op de bril op school?
Greys Anatomyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
HALLO??? Derek doet het al 8 seizoenen lang
Niet? Ik neem ook altijd als ik thuis kom en ik heb mijn foon in de trein op een tafeltje gelegd ofzo mijn foon ff af. Kweet niet, voelt vet goor aan op de 1 of andere manier. En dat ik ff mijn muis en toetsenbord afneem heb ik mezelf aangeleerd. 1x per week ofzo. Mac heb ik nog niet afgenomen want daar ik eet niet bij/boven. Maar die moet binnenkort wel ook ffquote:
Je hebt goed opgelet bij GAquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hersenen voelen geen pijn en zo kunnen ze testen of ze geen belangrijke stukken beschadigen. Of je interviewen.
Ik durf dat ook,quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Daar heb mijn man voor, anders zou ik dat vergeten denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
quote:
Hab ich für studiert!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet bij GA(werd toevallig vorige x ofzo behandeld
)
Welke zender greys en hoelaat?
Nu, Nederland 1!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet bij GA(werd toevallig vorige x ofzo behandeld
)
Welke zender greys en hoelaat?
Ohja dat is waarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
HALLO??? Derek doet het al 8 seizoenen lang
Yesch. Wist je toch?quote:
ned 1, oke... *aanzetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja dat is waar
Al heb ik er daar slechts 6 van gezien
Het gaat wel beter. Met de Metacam wordt de koorts onderdrukt (en eventuele pijn) en de Synulox moet enge beestjes bestrijden. Een van beide (of beide) zorgen er op dit moment voor dat hij zich in elk geval beter voelt. Nu maar hopen dat het zo blijftquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
Ahhhh, Fritz is verliefd
Merk je nog geen verbetering?
Ik zal heel hard duimenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat wel beter. Met de Metacam wordt de koorts onderdrukt (en eventuele pijn) en de Synulox moet enge beestjes bestrijden. Een van beide (of beide) zorgen er op dit moment voor dat hij zich in elk geval beter voelt. Nu maar hopen dat het zo blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |